آنچه که زامبی ها می توانند در مورد جکوزی بادی به شما آموزش

برای خرید انواع جکوزی پیش ساخته و جکوزی بادی می توانید از فروشگاه اینتکس که اولین نمایندگی اینتکس در ایران می

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای خرید انواع جکوزی پیش ساخته و جکوزی بادی می توانید از فروشگاه اینتکس که اولین نمایندگی اینتکس در ایران می باشد اقدام به عمل آورید. دارای موتور 4 کاره است و عمل گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , باد کردن جکوزی , تصفیه آب , جت کردن و ماساژ آب را انجام میدهد . لازم به ذکر است که گرما باعث شل شدن عضلات می شود، اما قدرت عضله را کم نمی کند و باعث ناتوانی آن نمی شود، بلکه باعث کاهش احساس گرفتگی و کوفتگی می شود. علاوه بر این، به دلیل بادی بودن و وزن کم این محصول، میتوانید آن را به راحتی جمع کنید و با خود به مسافرت ببرید. این محصول همانند مدل های گرد از لوازم و تجهیزات کاملی برخوردار بوده به همین دلیل گزینه ای بسیار مقرون به صرفه نسبت به خرید و احداث جکوزی بتنی خواهد بود. جنس بدنه این جکوزی بادی ساخته شده از برزنت سه لایه ضخیم می باشند که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند . جکوزی نام شرکت آمریکایی تولید کننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جت های آب ماساژ دهنده است این شرکت در سال 1915 تاسیس شد.

ویژگی جکوزی بادی اینتکس به 4 عدد جت ماساژ پر قدرت که توانایی این را دارند تمام خستگی های روز شما را از بین ببرند و چنان ماساژی به شما بدهد که در هیج جا تا به امروز تجربه نکرده باشید. در نتیجه موقعیت مناسبی را ایجاد می کند و می تواند به راحتی برای کسانی که پزشک به آن ها آبدرمانی را تجویز کرده است مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول تولید شده از متریال با کیفیت PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و برای ایجاد استحکام بیشتر دیواره ها جهت تکیه دادن از تکنولوژی فایبرتک در فضای داخلی استفاده شده است. با توجه به ابعاد و حجم داخلی امکان جای دادن 778 لیتر آب در این جکوزی فراهم خواهد بود. این 4 دستگاه مهم در یک پکیج پلاستیکی ضد آب و مقاوم تعبیه شده و در غالب یک دستگاه به بدنه اصلی متصل می شود. به عبارتی گردش خون در ارگان های مرکزی از جمله احشای داخل شکم و ریه ها کاهش پیدا کرده و در ارگان های سطحی تر مثل عضلات و پوست بالا می رود. نکته ی حائز اهمیت این جکوزی بادی که آن را نسبت به سایر مدل ها متفاوت کرده، استفاده از فوم در قسمت رویه ی آن است که به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ فرو رفتگی در لبه ی آن بنشینید و از جکوزی استفاده کنید. A rticle was gen er ated  with the help  of G​SA C​onte nt Gener᠎at or D᠎emov᠎er᠎sion!

جادهٔ تندرستی این مجموعه به طول ۳٬۰۰۰ متر است که زمینهای گلف را نیز در بر میگیرد. دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا قرار دارد. بنیانگذار این شرکت برادران جکوزی بودن که در سال 1900 از ایتالیا به امریکا مهاجرت کرده بود دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا قرار دارد. این باشگاه با امکاناتی شامل ۹ لاین تیراندازی اهداف ثابت و ۶ دستگاه فالینگ تارگت آمادهٔ ارائهٔ خدمات آموزشی و تفریحی در رشتههای تفنگ و تپانچه بادی به بانوان و آقایان از ۶ سال به بالا میباشد؛ و همچنین با وجود مربیان بینالمللی و قهرمانان ملی این رشته باشگاه تیراندازی توانسته استعدادهایی برتر را وارد رقابتهای لیگ برتر تیراندازی کشور کند. از طرفی به دلیل مقاومت بالا در برابر نور آفتاب امکان استفاده در فضای باز را برای مصرف کنندگان فراهم ساخته است. اصولا دستگاه هیتر و گرم کن جکوزی بادی امکان افزایش دمای آب را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد دارند به همین دلیل جنس بدنه به کار رفته در جکوزی بادی بسیار مقاوم تر از سایر محصولات بادی می باشد. بنابراین می توان از جکوزی بادی به عنوان یک محصول پر کاربرد و پر استفاده یاد کرد که در نهایت علاقه مندان قادر هستند به راحتی و بدون مشکل و با به دست آوردن مزیت های مختلف نسبت به جکوزی بتنی آن را مد نظر گرفت.  This h as been generated wi th the he᠎lp  of GSA Content Generator Demov​er​si on!

جکوزی های بادی را با دو برند اصلی شرکت اینتکس و شرکت بست وی آمریکا در اشکال دایره و بیضی و مربع یا مستطیل تولید میشوند که نسبت به فضا های مختلف قابلیت نصب و اجرا را دارند . بنابراین بیشتر از سونا، گردش خون را در عضله بالا می برد. جکوزی قدرت عضلات را کم نمی کند وقتی فرد در محیط گرم قرار می گیرد، عروق مرکزی اش تنگ و عروق محیطی بدنش گشاد می شوند و گردش خون در عضلاتش افزایش پیدا می کنند. پس اگر میخواهید کمی هیجان چاشنی سفر خود کنید و یا اگر دوست دارید بچهها هم خاطره خوبی از سفر به این شهر دوستداشتنی داشته باشند، شهربازیهای شیراز را فراموش نکنید. در بعضی موارد در دردهای مفصلی و عضلانی هم نقش درمان کننده دارد، یعنی باعث می شود التهاب کاهش پیدا کند. این شهربازی نوساز و مدرن هم در صبح و هم بعد از ظهر پذیرای کودکان و خانوادههاست. این جکوزی بادی اینتکس دارای یک دریچه تخلیه آب , چندین سوراخ در کف برای هوادهی جهت جت کردن پمپ و پرتاب آب با فشار به سمت بیرون , درپوش جکوزی بادی , رابط شلنگ , سبد درجه دار برای پخش کردن کلر در آب , است .  Th is c ontent was c reat ed ᠎by G SA  C onte nt Gen​er​ator DE᠎MO​!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن