به یاد روز قبل از چینی ها ویروس

آن روزها رفته, بار شما به یاد داشته باشید که در گذشته چه کارهایی استفاده می شود, چگونه زندگی تغییر کرده است

توسط ATROTICNEWS در 27 اردیبهشت 1399

آن روزها رفته, بار شما به یاد داشته باشید که در گذشته چه کارهایی استفاده می شود, چگونه زندگی تغییر کرده است از آن روزها.

ما همان حس یاد نسبتا گناه روز قبل از اینترنت زمانی که اگر شما می خواهید برای پیدا کردن چیزی شما نیاز به نگاه در یک کتاب و هنگامی که همه چیز بود و نه فوری. هنگامی که هر کس بود نه در حال پیگیری و تماشا زمانی که زندگی کمی آهسته تر و نه چندان به هم ریخته با فوریت.

ما به یاد داشته باشید روز قبل از 911 حمله به مرکز تجارت جهانی زمانی که آمریکایی ها استفاده می شود کمی بیشتر با نشاط و استقبال و بی گناهی خود را از تهدید به ملت خود درگیر نیست TSA عوامل عملا groping در هر هوایی مسافر در حال عبور از طریق یک فرودگاه آمریکا یا رفتن در اطراف بمب فرش نیمی از خاورمیانه در جستجوی نوعی رستگاری.

این روزها ما به چینی, ویروس, یک معجون اجتماعی فاصله کاملا ویرانگر به اقتصاد و مدرسه در منزل برای بسیاری از کودکان است. وجود دارد یک حس ناتوانی به عنوان دولت که به معنای همه چیز را می دانند و ظاهرا حل هر گونه مشکل در حال دست و پا زدن در تاریکی در تلاش برای پیدا کردن یک راه حل برای چیزی است که هیچ راه حل. اگر آنها در تمامیت خود را نمی تواند پیدا کردن یک راه حل چگونه است به طور منظم شهروند همیشه در حال رفتن به ؟

Crowds Enjoying Themselves At Outdoor Music Festival

ما به یاد داشته باشید روز های رفته, فوتبال, جمعیت آواز در تراس, موسیقی, کنسرت, جمعیت خریداران در تمام مراکز و مدارس تمام تجمع در سالن. بسته بندی شده گردشگران خارجی تعطیلات شلوغ بارها صرف توانایی رفتن به خارج در میان دیگر انسان ها در هر ظرفیت در حال حاضر دارای برخی از حس ترس به سادگی وجود دارد غیب ویروس قاتل شل و شما می توانید آن را از بهترین دوست خود و بستگان و یا یک چنگال در یک رستوران.

انسان در حال حاضر من کاین توسط این شوم unalive قاتل چینی ویروس چیزی که از استان ووهان در چین آن است که یک قاتل بی رحم با هیچ وجدان یا ایدئولوژی سیاسی آن را به سادگی آلوده به عنوان بسیاری از انسان ها به عنوان آن می تواند و آن جان کسانی که دارای بیشترین فراوانی از Ace2 پروتئین است.

crowds concert

آنها می گویند آن است که غیر ممکن است برای فعلی اجتماعی و اقتصادی ساختار در lockdown برای همیشه و این است که چرا مگر اینکه انسان خود را تغییر دهید تمام ویژگی های ساختار برای یک آینده که در آن ما باید برای زندگی در میان این حمله پاتوژن و سپس به سادگی springing تا سیستم قدیمی یک بار دیگر کار نخواهد کرد. دلیل آن را نمی خواهد کار این است که هیچ انسجام و به عنوان به زودی به عنوان ویروس می بیند بیشتر انسان گوشت در خیابان ها و در مغازه ها از آن خواهد شد غذا خوردن وقت یک بار دوباره. ما را به دیدن یکی دیگر از افزایش بیش از R0 و سپس نمایی افزایش مرگ و میر.

بشریت باید در آغوش راه های مختلف آن را باید کاهش سطح مصرف آن را باید در آغوش فن آوری های جدید علمی و روش و از طریق این روش ممکن است در نهایت غلبه و دور فاجعه است.

اگر بشریت نمی کند و آن را در ادامه مسیر خود با روش های قدیمی و سپس آن را آموخته اند آن درس خواهد شد و در نهایت نابود به یک نقطه از تخریب تا زمانی که آن را می آموزد آن درس است. روش طبیعی نمی خواهد داد تا مبارزه خود را برای زنده ماندن و نه باید چند انسان خواهد شد که در سمت چپ انکار و خوی زندگی پایدار با طبیعت در آینده است.

دیجیتال را درک بیولوژیکی به طور کامل, اما آن را نیز درک و احترام قدرت بیولوژیکی محیط زیست طبیعی و تلفات آن را به بشریت انجام شده است برای چندین دهه است.

نکته کلیدی بشریت به نهایت یادگیری است که نامحدود و پرورش بدون کنترل به ارمغان می آورد فقط بدبختی و جهنم بر روی زمین است. امیدوارم زمانی که ویروس به تکمیل چرخه آن; و جهانی جمعیت آورده شده است به یک پایدار در سطح انسان ها در سمت چپ ایستاده در نهایت دریافت پیام.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن