USAC افسر ارزیابی: Jonathan Wisner جامعه خدمات کمیسر

جاناتان Wisner شده است بسیار عالی خدمات اجتماعی کمیساریای این سال است. با وجود برخی از موانع او را از انجام بس

توسط ATROTICNEWS در 14 اردیبهشت 1399

جاناتان Wisner شده است بسیار عالی خدمات اجتماعی کمیساریای این سال است. با وجود برخی از موانع او را از انجام بسیاری از اهداف و قوی برنامه ریزی برای سال آینده است.

اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عملکرد عالی است.

CSC بزرگترین دانشجو-رهبری غیر انتفاعی سازمان خدمات در کشور با بیش از 4000 دانش آموزان به طور مستقیم درگیر است. Wisner تا به حال متواضع سیستم عامل زمانی که او برای CSC سال گذشته اما موفق به انجام رساندن آنها را به خوبی و گسترش در برخی مناطق با وجود برخی موانع غیر منتظره.

CSC میزبان یک روز از سرویس در هر سال که در آن گروه سازماندهی و بسیج تمام روز کار داوطلبانه رویداد. در این سال Wisner گسترش روز شامل یک سری از چندین پانل برای یادگیری در مورد خدمات و مهارت های مرتبط. این اجازه کسانی که هنوز هم علاقه مند در خدمات اما قادر به شرکت در daylong پروژه فرصتی برای درگیر شدن.

CSC نیز دچار از دست دادن قابل توجهی در سال جاری با چهار نفر از 12 ون در ناوگان خود را شکستن در نزدیکی شروع سال تحصیلی. وانت بسیار قابل توجهی را برای سازمان های خدمات که استفاده از آنها برای حمل و نقل داوطلبان و از پروژه های. این به معنی این پروژه مجبور به پرداخت برای هزینه های حمل و نقل و یا پیدا کردن دانش آموز رانندگان با دوام, حمل و نقل, از بین بردن مانع قابل توجهی برای سازمان های خدمات.

چهار وانت پایین است یک نقطه ضعف قابل توجه و حتی بیشتر از آن به عنوان وانت قادر به تعویض در هر نقطه در طول سال تحصیلی. اما Wisner موفق به جایگزینی و گسترش ناوگان تا سال آینده به 14 که این کمیسیون شده است و تلاش برای انجام این کار برای چندین سال.

فراتر از CSC, Wisner همچنین نگهداری مناسب روابط با همکار councilmembers. او شده است به طور کلی احترام هر کس در هیئت مدیره به رسمیت شناختن است که آنها همه دانشجویان و همه مردم است.

Wisner برخی از تاسف در مورد این سال است. او تا به برخی از سیستم عامل برای سال آینده که او خواست که او تا به حال شده است قادر به شروع هر چه زودتر. او می خواهد به ارائه بیمه برای خدمات اعضا در مورد حوادث و می خواهد برای ادامه بهبود CSC
خدمات حمل و نقل.

اما به طور کلی Wisner توانسته است کمیسیون هست.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن