راز ناگفته به کاناپه بادی در کمتر از نه دقیقه

نمایندگی اصلی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس و مرکز فروش انواع لوازم بادی و غیر بادی اینتک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

نمایندگی اصلی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس و مرکز فروش انواع لوازم بادی و غیر بادی اینتکس این افتخار را دارد که تمامی محصولات را با کمترین قیمت و با کیفیت اصلی اینتکس در سراسر کشور به صورت عمده و جزئی به فروش میرساند . اگر قصد خرید انواع محصولات بادی مانند تخت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی را دارید، میتوانید از طریق سایت اورجینال لند اقدام به خرید کنید. کاناپه بادی تک نفره تخت شو اینتکس نیز از محصولات پرطرفدار این شرکت بشمار می رود که همانند مدل دو نفره خود، دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل به همراه روکش مخملی می باشد که کاملا ضدتعریق می باشد. علاوه بر این ها کاناپه بادی دو نفره هم در بازار موجود می باشد که این محصولات هم ویژگی مدل های یک نفره را دارا هستند. علاوه کاناپه بادی یک نفره و دو نفره، مبل بادی کودک و مبل بادی طبی نیز یکی از محصولات این شرکت هستند. کارخانه آمریکایی اینتکس محصولات دیگری را شامل استخر بادی , تشک بادی , مبل بادی , کاناپه بادی , استخر پیش ساخته , تخت بادی , مبل شنی , چادر مسافرتی , قایق بادی , موتور بنزینی قایق بادی , موتور برقی قایق بادی , چادر بادی کودک , وان بادی بزرگسال , وان بادی کودک , جکوزی بادی , قلعه بادی , تشک جامپینگ بادی , انواع اسباب بازی کودک , عروسک های بادی , لوازم شنا و جلیقه شنا , انواع پمپ تصفیه آب استخر , انواع پمپ باد برقی و فندکی و دستی , صندلی تاشو مسافرتی , انواع کیسه خواب , کیسه بوکس بادی کودکان , عینک شنا , را تولید می کند . This has ᠎been g en᠎er​at​ed ​wi᠎th G᠎SA Con᠎tent Gen​erator᠎ Dem oversion !

کاناپه بادی تختشو دو نفره اینتکس یکی از پر فروش ترین مدل مبل های بادی از محصولات شرکت اینتکس می باشد. کاناپه بادی و کاناپه بادی تخت شو از محصولاتی هستند که در دسته پر فروش ترین ها قرار میگیرد و این کمپانی بزرگ به غیر از این دو محصول انواع دیگری را در مدل های کاناپه بادی یک نفره , کاناپه بادی دو نفره , کاناپه بادی چهار نفره , کاناپه بادی سه نفره , کاناپه بادی تمام مخمل , کاناپه بادی چرم , کاناپه بادی تاج دار , کاناپه بادی کوسن دار , کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره و دو نفره که در رنگهای مشکی , سفید , کرمی , طوسی , خاکستری , سبز یشمی , آبی , مشکی سبز , مشکی آبی , مشکی نارنجی , سرمه ای سفید , سبز زیتونی , خاکستری مشکی , سفید آبی , و در طرح های مختلف تولید میکند و تمامی این محصولاتی که نام بردیم با جنس شرکتی و کاملا اورجینال به سراسر دنیا عرضه میگردد . جنس بدنه کاناپه بادی دو نفره اینتکس از چند لایه پی وی سی ضخیم با تعداد زیادی از پل های pvc چند لایه تشکیل شده که کاملا در برابر 200 کیلو گرم وزن تحمل لازم را دارد, رویه بدنه کاناپه از مخمل جیر ضد تعریق ساخته شده که نرم و لطیف است و از دوام بالایی برخوردار میباشد.

طرحهای کودکانه این دسته از مبلها باعث میشود که بچهها لذت زیادی از نشستن روی آنها ببرند. این برند به عنوان تولید کننده مبل بادی ارزان و با قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. همانطور که اشاره کردیم کاناپه بادی از نظر طراحی و ساختار بدنه به مدل های مختلفی تقسیم بندی شده که برخی از آنها دارای ساختار ساده و برخی نیز دارای تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی بوده که امکان چند کاره و تاشو بودن را به کاناپه بادی می دهد تا علاوه استفاده به عنوان کاناپه امکان استفاده به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار را نیز داشته باشید. طول این کاناپه بادی ۱ نفره نیز همانند مدل دو نفره در حالت تخت ۲۲۱ سانتی متر بوده و عرض محصول نیز ۱۰۷ سانتی متر می باشد. هم چنین از تعریق زیاد فرد پس از قرار گیری بر روی این کاناپه نیز جلوگیری می کند. در صورت سوراخ شدن قسمتی از کاناپه نیاز به مراجعه به تعمیرکار ندارید، نوعی از چسب پنچرگیری در بازار موجود است که به راحتی می توانید به وسیله آن پنچری کاناپه را بگیرید.

مبل های بادی اینتکس یا کاناپه های بادی اینتکس از تنوع بسیاری برخوردار است که این اجازه را به مشتری میدهد تا مبل مورد نظر خود را نسبت به دکور مکان مورد نظر خود و نیاز خود انتخاب کند . بسیاری از افراد جامعه با جا به جایی کاناپه های چوبی و فلزی دچار مشکلاتی اعم از حمل و نقل و هزینه های اضافی میشوند اما با خرید کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس تمامی این مشکلات رفع خواهد شد. از خصوصیات این کاناپه بادی دو نفره میتوان به وزن سبک , قیمت مناسب , حجم کم , جا به جایی آسان , قابلیت شستشو , قابلیت پر و خالی شدن با پمپ برقی و پمپ دستی شرکت های اینتکس و بست وی اشاره کرد . یکی ازین مبل های بادی پر کاربرد اینتکس مبل بادی تخت خواب شو دو نفره و یک نفره می باشد . شرکت اینتکس به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع مبلها و کاناپههای بادی شناخته میشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن