درگ پژو 405 SLX تقویت ریو تقویت شده 2

از نظر نرمی نیز با لاستیک هانکوک رقابت می کند ، همین امر ارزش خرید تایر کومهو را دو چندان می کند . اما از آنج

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

از نظر نرمی نیز با لاستیک هانکوک رقابت می کند ، همین امر ارزش خرید تایر کومهو را دو چندان می کند . اما از آنجایی که این خودرو یکی از نمونههای ارزشمند موجود در کشور است، اجرای این حرکات کمی ریسک بوده و از آن صرف نظر میکنیم. اگر بتوانيم چشمانمان را که غرق در ابهت اين خودرو است، کمي بچرخانيم و از کنار به آن نگاه کنيم دو در بودن اين خودرو توجه ما را به خود جلب ميکند و اين يعني تير خلاص کارخانه پژو به سمت دل هر جواني که سوداي سوار شدن بر اين خوردرو را در سر ميپرورد. تریم داخلی این خودرو که با رنگ آبی کمرنگ دیزاین شده است، در کنار تودوزی پارچهای که روی رودریها هم نقش بسته است، هماهنگی چشمنوازی را بوجود آورده است. در کنار این نمونهها گونه نادر T16 نیز بهطور محدود تولید شده است. در آن زمان صنعت خودروی فرانسه محصولات توانمندی نظیر پژو 405 و سیتروئن زانتیا را نیز به بازار جهانی معرفی کرد که تاکنون نیز شاهد تولید و تردد این محصولات در کشورمان هستیم. مدل سدان در تیپهای مختلفی توسط ایران خودرو و در بازار داخل عرضه میشود.

پنجمین مدل 206 که حاصل همکاری مشترک ایران خودرو با پژو فرانسه بود. پژو 405 برای اولینبار در سال 1984 در فرانسه تولید شد. پژو 206 RC از موتور دو لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ با کد EW10J4S بهره میبرد که با استفاده از سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها و همچنین منیفولد ورودی و خروجی بهبود یافته، میتواند تا ۱۷۸ اسب بخار قدرت در دور موتور ۷۰۰۰ دور در دقیقه به صورت تنفس طبیعی تولید کند. در بخش قوای محرکه، بر روي خودرو یک جراحی کامل انجام شده است؛ یعنی به جای موتور استاندارد TU5 از موتور RC با حجم دو ليتر استفاده شده و این كار بدون تغییر در دسته موتورها صورت گرفته است. اما به هر صورت پورشه با شرکت دادن آن در رالی پاریس داکار و فتح این مسابقه، مرهمی بر زخمهای خود نهاد. بر همین اساس FIA در سال ۱۹۸۲ قوانین این گروه را اصلاح و آن را به صورت رسمی پایهگذاری کرد. يکي از شرکتهاي توليد قطعات تيونينگ خودرو بنام dp engineering پروژهاي را بر روي 206 RC انجام داده که با بهکار بردن قطعاتي مانند توربو، تعويض ECU و ديگر قطعات توانسته توان خروجي اين موتور را به عدد 513 اسب بخار و 550 نيوتنمتر گشتاور برساند که با اين کار عملاً رقيبي براي اين خودرو باقي نميماند و حتي خيلي از بزرگان دنياي خودرو را بهراحتي ميتواند پشت سر و آنها را در حسرت ديدن اين خودرو در آينههاي خود بگذارد!

سیستم اینتیک ( منیفولد ورودی) این موتور بر خلاف tu5 و tu3 در قسمت جلویی قرار گرفته و سیستم اگزاست(اگزوز و منیفولد دود) در قسمت پشت موتور و در ادامه فایر وال به زیر ماشین رفته. پژو405 مدل 85 موتور تقویت بیمـه ندارد رنگ فقط سره کاپوت ماشین موتور… شرکت پژو هم تصمیم گرفت نسخه تقویت شده از 205 را به عنوان نماینده خود به مسابقات رالی گروه B روانه کند، اما یکی از قوانین این رقابت، تولید حداقل 200 نمونه جاده­ای با مشخصات مشابه مدل حاضر در مسابقه بود. در بخش سیستم ترمز، از دیسک و سيلندرهای RC به جای نمونه های فابریک استفاده شده که قدرت ترمزگیری را چندین برابر میکند. برای خرید ” تقویت موتور پژو 405 ” از لینک های زیر استفاده کنید . موتورهای تییو پیاسای (به انگلیسی: PSA TU engine) یک خانواده کوچک از موتورهای چهارسیلندر مورد استفاده در دامنه گستردهای از خودروهای پژو و سیتروئن است. پس از این اظهار نظر نیره پیروز بخت رئیس سازمان استاندار نیز چند ماه بعد و در آبان 98 از توقف تولید پژو 405 در ایران خودرو خبر داد و گفت:در جلسه شورای عالی استاندارد مصوب شد تولید پراید به طور کامل از ابتدای مرداد ۹۹ متوقف شود و در عین حال تولید پژو ۴۰۵ جی الایکس نیز از ابتدای خرداد ۹۹ متوقف خواهد شد.

لاستیک کومهو کره جزو ده برند برتر لاستیک در دنیاست و دومین برند از نظر کیفیت در کره جنوبی نیز شناخته بیشتر بدانید می شود . یکی از موارد بسیار مهمی که ارزش خرید لاستیک کومهو را بالا می برد ، قیمت بسیار مناسب این برند نسبت به کیفیت خوب آن است . و طبیعتا به نسبت قدرت گرفته شده از موتور عمر موتور هم کاهش پیدا میکنه. دو راننده پژو یعنی آری واتانن و تیمو سالونن توانستند این خودرو را با اختلافی شگرف نسبت به رقبا به قهرمانی برسانند و خود سالونن نیز توانست به عنوان قهرمان راننده ها انتخاب شود. آیینه وسط از نوع الکتروکرومیک انتخاب شده که به صورت خودکار در شب هنگام تیره ميشود تا نور چراغ خودروی پشتی باعث ایجاد اشکال در دید راننده این لینک نشود. 🔴 رفع ایراد استارت سرد یا همان کولد استارت (Cold Start) که باعث بد روشن شدن خودرو در زمان سرد بودن هوا میشود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اطلاعات بیشتر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب