پریشان پزشکان و پرستاران خود را نشان می دهد وضعیت در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

وجود دارد هیچ چیز مانند تماشای رقص پزشکان و پرستاران در حالی که برخی از فقیر ادم خسیس و پست چوک خود به خود خ

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

وجود دارد هیچ چیز مانند تماشای رقص پزشکان و پرستاران در حالی که برخی از فقیر ادم خسیس و پست چوک خود به خود خلط برای نفس نفس نفس زدن در یکی از پر ازدحام بخش است که ما را از شنیدن در مورد اما هیچ کس مجاز به دیدن در طول این بیماری همه گیر کوروناویروس.

به عنوان افراد بیرون از درهای خود را مانند کف زدن lemmings آیا آنها در واقع می دانید که چرا آنها در حال کف زدن و یا آن را به سادگی یک برنامه ریزی پاسخ از یک برنامه ریزی عمومی است.

 

یوتیوب, Infinite و توییتر در حال مالامال از پزشکان و پرستاران, رقص,, اما این چیزی است که آنها به طور موثر رقص بیش از بدن مرده و carcases از افرادی که در حال حاضر صرف دولت آمار یک شماره است که هیچ نام و خواهد بود شتابزده فراموش شده است. خود را پوچ رقص مرگ پژواک از طریق سنگ قبر بینام و نشان است که هرگز سوگواری بیش فراموش شده به عنوان اگر آنها هرگز وجود داشته است در وهله اول.

 

این است آنچه در آن است به انسان امروز در میان میلیاردها انسان های دیگر, شما صرف, سوسک, یک عدد, یک, آمار, به, بود رقصید و بیش فراموش شده است. طبیعی است که اوج هرم تلقی شده است همه شما بی ربط و بی فایده خواران دفع می شود و بدون پشیمانی.

رقص یکی از نیهیلیسم یکی دیگر از جسد است فقط یک تکه گوشت آن را انداخته است به یک کیسه بدن و ناشناس مقوا تابوت قبل از ریخته شدن به یک گور دسته جمعی.

 

نگه داشتن در رقص در حالی که مردم در حال مرگ هستند به تنهایی در وحشتناک ترین راه آنها نمی توانند تنفس و ریه های خود را پر از مایع فقط تصور کنید برای یک لحظه آنچه در آن مانند این است که نه قادر به نفس هر نفس نفس زدن و شما ببینید یکی از این انت طراحی, پرستار, لباس رقص به برخی از انت موسیقی خندان و همه خوشحال.

به کف زدن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن