روش اول: وارد سایت ایرانسل شوید

شرکت ایرانسل مودم FD-I40 را به کلید WPS تجهیز کرده است که میتوان از آن برای اتصال امن و سریع به صورت بیسیم است

توسط ATROTICNEWS در 23 آذر 1399

شرکت ایرانسل مودم FD-I40 را به کلید WPS تجهیز کرده است که میتوان از آن برای اتصال امن و سریع به صورت بیسیم استفاده کرد. این قسمت که با سه چراغ LED کار میکند. مودم TK-2510 plus TD-LTE در بسیاری از سایتها به عنوان بهترین مودم ایرانسل شناخته میشود؛ ما با این ادعا هیچ مخالفتی نداریم، اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید؛ نیاز خود شماست، این نیاز شماست که مشخص میکند لقب بهترین لایق کدام مودم است. همانطور که متوجه شدید؛ مودمهای TD-LTE ایرانسل در بسیاری از ویژگیها مشابه هم هستند و اگر طراحی ظاهری آنها را کنار بگذاریم؛ هریک مزیت ویژهای دارند که میتواند مطابق با نیاز شما باشد. در این قسمت اپلیکیشن های مختلف اپراتور ایرانسل نظیر برنامه ی کاربردی "ایرانسل من" به شما نشان داده می شود که با کلیک بر روی هر نرم افزار به سایت ایرانسل هدایت خواهید شد تا بتوانید اپلیکیشن مورد نظر را بر روی تلفن همراه یا هر دستگاه دیگری نصب نمایید.

پس از انتخاب روش دسترسی به اینترنت از میان دو گزینه «اینترنت 4G ثابت» و «اینترنت نسل ۴»، از میان فهرست زیر، مودم مورد نظر خود را انتخاب کرده و از اینترنت پرسرعت ایرانسل لذت ببرید! مودم MF810 محصولی از شرکت ایرانسل (Irancell) است. سرعت انتقال داده در این مودم بسیار بالا است و سرعت دانلود در آن 300 مگابیت بر ثانیه بوده که البته هنوز در کشور قابلیت استفاده از این سرعت وجود ندارد. سرعت دانلود و آپلود اطلاعات به ترتیب برابر ۱۲۰ و ۳۰ مگابیت بر ثانیه است. کاربران به راحتی می توانند به سرعت ۱۲۰مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۱۰مگابیت بر ثانیه برای آپلود دسترسی پیدا کنند. تنظیمات نام کاربری و کلمه ی عبور ، شماره تماس و APN را در این قسمت می توان به صورت دستی وارد نمود. 2. در گام دوم با شماره سیمکارت TD-LTE حساب کاربری خود را بسازید. درصورت انتخاب سیم کارت مخصوص TD-LTE این سیمکارت می بایست فعالسازی شود که توسط مجموعه ایجاب ایرانیان برای شما انجام می شود.

نکته ای که در استفاده از این روش شارژ مودم ایرانسل باید به آن توجه اکید داشته باشیدای است که شما تنها می توانید از شماره ایرانسلی استفاده نمایید که در زمان پر کردن فرم ثبت نام وایمکس در قسمت ثبت تلفن همراه وارد کرده باشید. گزینه های موجود در 5 دسته بندی قرار گرفته اند که با کلیک بر روی هر یک از آن ها می توانید زیر مجموعه هاشان را در یک ساختار درختی مشاهده نمایید. نسل چهارم اینترنت با توجه به سرعتی که دارد می تواند دسترسی به شبکه های جهانی را حین حرکت نیز فراهم کند.مودم های جدیدی که ایرانسل به بازار عرضه کرده، با سیم کارت های Usim همخوانی دارد و می تواند اینترنت موبایل را برای دیگر دستگاه ها نیز به اشتراک گذارد. اگر سیم کارت شما تنها از مودم های ثابت ایرانسل پشتیبانی می کند که به اصطلاح به آن ها سیم کارت های دیتا نیز گفته می شود، تنها می توانید با شارژ کردن سیم کارت خود، اینترنت خریداری و فعال کنید.

مودم ایرانسل E5373 از نظر ظاهری دارای مشخصات زیر می باشد.

با R نمایش داده می شود. با استفاده از چنین مودمی خواهید توانست اینترنت را در هر مکانی با دوستان و اعضای خانوادهتان به اشتراک بگذارید. این مودم از نوع سیم کارتی است و میتواند اینترنت دریافتی از سیم کارت را به صورت بیسیم به اشتراک بگذارد. مودم ایرانسل E5373 از نظر ظاهری دارای مشخصات زیر می باشد. GP-2101 به صورت ایستاده قرار میگیرد و متاسفانه هیچ سوراخی برای آویختن به دیوار هم در پشت آن در نظر گرفته نشده است. در قسمت پشتی این مودم شرکت ایرانسل درگاههای ارتباطی آن به چشم میخورد. این بخش مربوط به خود دستگاه مودم همراه شماست و ارتباطی به اتصالات شبکه ندارد. مودم GP2101Plus ایرانسل از اینترنت نسل چهار ثابت در حقیقت آخرین نسل اینترنت پهن باند پشتیبانی می کند. 2. باید توجه داشته باشید که مجموع سیم کارت های TD قبلی شما و این سیم کارت که به ما سفارش می دهید نباید بالاتر از 10 عدد باشد. مودم پیشنهادی تیم فنی برقچی در این سطح قیمت، مودم دیلینک DSL-2877AL است که در حدود 2400 هزار تومان میباشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن