تحصیل در کشور کانادا چه مزایایی دارد؟

از پانصد دانشگاه برتر در سراسر دنیا، بیست و یک مورد در کشور کانادا قرار گرفته اند. تنها در سال گذشته پانصد و ه

توسط ATROTICNEWS در 8 دی 1399

از پانصد دانشگاه برتر در سراسر دنیا، بیست و یک مورد در کشور کانادا قرار گرفته اند. تنها در سال گذشته پانصد و هفتاد و دو هزار دانشجوی غیر کانادایی در این کشور مشغول به تحصیال بوده اند. برخی از دانشگاه های کانادا بهترین برنامه های آموزشی، در مقایسه با دیگر دانشگاه های جهان، را دارند و این کشور فرصت های زیادی را برای پیشرفت های علمی در اختیار دانشجویان قرار می دهد. به همین دلیل نیز کانادا منزلگاه بسیاری از مهمترین تحقیقات علمی می باشد. مزایای تحصیلی کشور کانادا همه ساله بسیاری از نخبگان جهان را برای مهاجرت به این کشور ترغیب می کند. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به یگی از کشورهای برتر دنیا را داشته اما هنوز برای تصمیم گیری مردد هستید، با ادامه ی این مطلب همراه باشید:

ملزومات مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی به کانادا

برای آنکه با موفقیت پذیرش یکی از بهترین دانشگاه های کانادا را از آن خود کنید و از مزایای تحصیل در کانادا بهره ببرید، ابتدا باید از مراحل قانونی مهاجرت تحصیلی کانادا مطلع شوید. در واقع متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید به درستی درباره ی پروسه های درخواست ویزا و دریافت مجوز تحصیل در این کشور تحقیق کنند. ترجیحا بهتر است برنامه های مهاجرت تحصیلی خود را از یک سال قبل آغاز نمایید. پاسپورت معتبر، مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسه، در واقع شرکت در آزمون معتبر و اخذ نمره ی قبولی، و اثبات توانایی مالی برای زندگی در کانادا جزو ملزومات اولیه برای مهاجرت تحصیلی کانادا هستند.

این نکته را نیز بخاطر بسپارید، قوانین مهاجرت و مزایای تحصیلی کشور کانادا ممکن است دانشگاه به دانشگاه و ایالت به ایالت متفاوت باشد. همچنین برای زندگی در کانادا، هزینه های اقامت در شهرها و مناطق مختلف یکسان نخواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت تهران نیوز مراجعه نمایید.

رشته ی تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل خود در کانادا را از پیش انتخاب کنید

تنها دانشگاه های DLI قادر به پذیرش دانشجوی های غیر بومی می باشند. پس شما برای بهره مندی از مزایای تحصیلی کشور کانادا انتخاب های محدودی خواهید داشت. زمان درخواست برای پذیرش در یکی از دانشگاه های کانادا، باید رشته ی تحصیلی مورد نظر خود را نیز مشخص کنید. البته سیستم آموزشی کشور کانادا اجازه ی تغییر رشته را به دانشجویان می دهد. ولی باید رشته ی مورد علاقه ی خود را از پیش تعیین کنید تا بتوانید در کشور کانادا به تحصیل بپردازید.

شرکت در آزمون های زبان مورد تایید دولت کانادا

برای مهارجت تحصیلی به کانادا و بهره مندی از مزایای تحصیل در این کشور، تمام دانشجویان غیرکانادایی باید مهارت خود در زبان انگلیسی و یا فرانسه را به اثبات برسانند. کسب نمره ی قبولی در آزمون آیلتس پیش شرط بسیاری از دانشگاه های کانادایی برای پذیرش دانشجویان غیر بومی می باشد. البته برخی از دانشگاه ها نتیجه ی آزمون های کمبریج و یا تافل را نیز می پذیرند. شما باید ابتدا یکی از آزمون های مورد تایید را انتخاب کنید، هزینه های آن را بپردازید و سپس تاریخ آزمون را مشخص کنید. برای آنکه مطمئن باشید درخواست پذیرش شما با موافقت همراه است، باید زبان انگلیسی و یا فرانسه ی خود را قوی کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن