خودرو خود را کی بفروشیم؟

خودرو در بازارهای ایران همیشه کالای سرمایه ای محسوب می شده است .امروزه با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها این

توسط ATROTICNEWS در 20 مهر 1399

خودرو در بازارهای ایران همیشه کالای سرمایه ای محسوب می شده است .امروزه با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها این کارایی سرمایه ای خودرو به شدت افزایش یافته است و حساسیت خانواده ها نسبت به خرید و فروش خودرو به طور چشمگیری بیشتر شده است؛ چرا که در صورتی که یک خانواده بخواهد خودروی خود را با خودرو جدیدی جایگزین نماید بایستی عدد و رقم های بسیار سنگینی برای تعویض خودرو پرداخت کند. در همین راستا در صورتی که هر شخص بتواند خودروی خود را در شرایط بهتری به فروش برساند می‌توان گفت که هزینه جایگزینی خودروی خود روی بعدی را کاهش داده است. بنابراین بهتر است شما نیز به مواردی دقت کنید که می تواند برای شما بهترین شرایط فروش خودرو را ایجاد نماید. در ادامه به برخی از موارد موثر در بهبود شرایط فروش خودرو اشاره خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید:


آپلود عکس و فایل رایگان و دائمی

خودرو را در زمان سلامت آن بفروشید

فروش خودرو درزمانی که خودرو در وضعیت سلامت فنی و بدنه به سر می‌برد بسیار آسان‌تر و پرطرفدارتر خواهد بود. هرچه خودرو به سمت‌وسوی یک خودروی مستهلک و کارکرده پیش رود، قیمت آن نیز به قیمت خودروهای اسقاطی نزدیک‌تر خواهد شد. ممکن است شما نیز این‌گونه فکر کنید که خریدوفروش خودرو به‌طور مداوم مبلغی را به‌عنوان هزینه تعویض خودرو به شما تحمیل خواهد کرد و بهتر است که خودروی خود را تا زمانی که کار می‌کند و دچار مشکلات حادی نشده است نگه‌دارید. اما واقعیت اینجاست که اگر محاسبه کنید که میزان هزینه تعمیرات خودرو در سال‌های مختلف به چه میزانی خواهد بود متوجه خواهید شد که مبلغی که برای خرید خودروی جدیدتر و کم‌کارتر پرداخت خواهید کرد به‌احتمال‌زیاد کمتر خواهد بود. علاوه بر اینکه دردسر و اتلاف زمان برای مراجعه به تعمیرگاه را نیز نخواهید داشت.

فروش خودرو همراه مکانیک، بهترین تجربه معاملات خودرویی

برای فروش خودرو می توانید به راحتی و با مراجعه به وبسایت همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ درخواست خود را ثبت نمایید. برای دسترسی به وبسایت این شرکت میتوانید کلمه همراه مکانیک را به فارسی در موتورهای جستجو مانند گوگل نیز جستجو کنید.

پس از ثبت درخواست مراحل زیر برای شما انجام خواهند شد:

تماس مشاوران همراه مکانیک با شما و تعیین زمان بازدید
بازدید و کارشناسی تخصص خودرو
ثبت اطلاعات خودرو به همراه برگه کارشناسی در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک
پاسخگویی به مشتریان توسط کارشناسان فروش
همراهی خریدار برای بازدید از خودرو
تنظیم قولنامه با استفاده از خدمات حقوقی همراه مکانیک

به خاطر داشته باشید که تمامی مراحل این روش جدید فروش خودرو در سریعترین زمان ممکن و بدون هزینه انجام خواهند شد.

source: https://www.bazicenter.com/reportage/what-are-best-conditions-for-selling-a-car/

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن