تیم ژیمناستیک تنظیم به زندگی در خارج از ورزش پس از یک فصل کوتاه

در مارس 18, UCLA, ژیمناستیک, برنامه ریزی شده بود به در فورت ورث تگزاس, رقابت برای دوم خود را قهرمانی ملی در سه

توسط ATROTICNEWS در 17 اردیبهشت 1399

در مارس 18, UCLA, ژیمناستیک, برنامه ریزی شده بود به در فورت ورث تگزاس, رقابت برای دوم خود را قهرمانی ملی در سه سال است. در عوض اعضای تیم ملی memorialized روز با یک زوم تماس از خانه های خود در سراسر کشور است.

"آن را به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین روزهای من کل قرنطینه" ارشد گفت: Kyla راس. "فقط با دیدن هر کس و داشتن این جشن خلاصه تا کار سخت و فداکاری ما صرف به از اینجا دریافت کنید. و حتی اگر ما نمی رسیدن به پایان (فصل) توسط رقیب ما بودند و هنوز هم تا حدودی با هم آن روز تقریبا که خوب بود."

در حال حاضر تقریبا دو ماه از پیدا کردن همه گپ ورزشی خواهد در پایان فصل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس برونز شروع به آمدن به شرایط با پایان ناگهانی به فصل خود است.

ژیمناستیک فصل به پایان رسید و فقط یک هفته قبل از برونز شد میله میله برای رقابت در Pac-12 قهرمانی به پا زدن کردن postseason. تاریخ کندال Poston گفت: داشتن می آیند تا به هدف نهایی تنها آن را به صورت برش های کوتاه در سمت چپ او در برزخ زمانی که او در ابتدا به خانه رفت.

"برای من شخصا من خیلی آماده و آماده سازی خود برای postseason," Poston گفت. "من فکر می کنم که تیم من بود به خصوص پس از تماس های گرفته شده به این احساس نزدیک بودن, بنابراین آماده برای postseason و آن نوع از توقف ناگهانی آن. بنابراین حتی زمانی که من به خانه من هنوز هم احساس می کنم به این همه انرژی و آنچه را که هدف من در حال حاضر؟"

مربی کریس والر که آماده شد به برونز به قهرمانی ملی خود را در سال اول به عنوان سر مربی گفت: زمانی که تیم برای اولین بار این خبر را شنیده او و کادر مربیگری جمع تیم ملی به صحبت از طریق روزهای آینده. وی یادآور شد این تیم که با وجود داشتن تعطیل فقط کوتاه از خط پایان آن را هنوز هم بسیار به آن افتخار کنیم.

"ما ملاقات که روز شنبه هنگامی که ما قرار است به رقابت در ارشد ما ملاقات و ما reminisced در مورد سال و من اشاره به آنها که ما نمی شروع سال ما با تنها هدف را به نفع خود قهرمانی ملی" والر گفت. "که بزرگ درخشان, هدف, اما ما در آغاز این فصل تصمیم به ساخت این تیم بر اساس اعتماد و برای ایجاد چیزی واقعا خاص با گروه ما از مردم است. و ما انجام آن دو چیز است."

بسیاری از برونز' نه سالمندان بنابراین به این نتیجه رسیدند وقت خود را با UCLA, ژیمناستیک به عنوان NCAA رای دادند نه به زمستان ورزشکاران سال اضافی از واجد شرایط بودن. راس است که به جای ساخت برنامه ای برای بازگشت به وست وود با بقیه تیم در فصل آینده به عنوان یک دانش آموز دستیار مربی است.

در حال حاضر برنامه ریزی در مورد استفاده از یک پنجم سال از تحصیل برای تکمیل او در رشته مولکولی سلولی و زیست شناسی تکاملی راس گفت: زمانی که والر با نزدیک شدن به او را با این فرصت را به گسترش با, ژیمناستیک, او دریغ نکنید برای قبول مربیگری موقعیت.

"بودن یک ژیمناست برای 20 سال گذشته من احساس می کنم مانند آن شده اند که واقعا سخت انتقال به فقط آن را قطع و برداشته شود" راس گفت. "من فکر می کنم این نوع از کمک به من از طریق این عجیب و غریب است که دانستن من هنوز قادر به بازگشت به UCLA مدتی در سال آینده و با این تیم به عنوان یک مربی. ... پس فقط هنوز هم داشتن که اتصال به ورزش و قادر بودن برای الهام بخشیدن به مردم از طریق جنبه های مختلف چیزی است که من واقعا هیجان زده هستم و به دنبال به جلو به."

برای برونز که به رقابت خواهند پرداخت که در فصل آینده شروع می شود, آنها تا به حال برای دریافت خلاق با قرنطینه تمرینات را در سراسر کشور سالن ورزش بسته شدن.

Poston گفت: در حالی که هر سال دیگر او می تواند در ادامه عادی offseason روال تمرین او در تلاش برای لذت بردن از این فرصت نادر برای کشف اشکال دیگر از ورزش است.

"من برداشت تا مقدار زیادی بیشتر یوگا و من شده است برای اجرا می شود به عنوان به خوبی. به طور معمول در طول رقابت های فصل, I don't run فقط برای جلوگیری از فشار اضافی بر روی بدن من اما بسیاری از ما در حال برداشتن عادات جدید سرگرمی جدید است که ما پیدا کردن شادی در" Poston گفت. "این یک چیز بسیار ویژه برای یک ژیمناست از آنجا که در طول حرفه ما ما به طور معمول نمی توانید بیش از یک هفته به دور از ورزش, بنابراین حتی اگر آن را مایه تاسف است ... همه ما در حال پیدا کردن مقدار زیادی از شادی در چیزهایی که ما ممکن است هرگز دنبال اگر این اتفاق نمی افتد."

در حالی که چه 2021 ژیمناستیک فصل نگاه می خواهم هنوز نامشخص است راس گفت که او و بقیه تیم ها فقط در تلاش برای درک کوچک لکه های روشن در این میان به جای تمرکز بر روی آنچه که آنها از دست رفته.

"خواهر من به طور معمول زندگی در هاوایی و او را به عقب (صفحه اصلی) بیش از حد, و آن را واقعا سرد است. ما شده ایم با داشتن بسیاری از خانواده شام و که بودم هرگز این معامله در حال رشد تا آنجا که من همیشه در ورزشگاه" راس گفت. "پس از آن نوع سرد است که حتی اگر آن را تحت این شرایط است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن