USAC افسر ارزیابی: تارا Steinmetz پردیس حوادث کمیسر

نقش دانشگاه و حوادث کمیسیون منحصر به فرد از دیگر دفاتر در USAC – آن را غیر سیاسی. این یک برنامه نویسی, دفتر, د

توسط ATROTICNEWS در 15 اردیبهشت 1399

نقش دانشگاه و حوادث کمیسیون منحصر به فرد از دیگر دفاتر در USAC – آن را غیر سیاسی. این یک برنامه نویسی, دفتر, دور از سمیت یک حزبی شورای.

حتی پس از آن نیاز به مقدار زیادی از فداکاری و برنامه ریزی است.

اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت در این مناطق در یک مقیاس از یک تا پنج با یکی از ضعیف بودن عملکرد و پنج بودن عملکرد عالی است.

به همین دلیل است که آن را تعجب آور بود که تارا Steinmetz پا به نقش بدون هر سیستم عامل است.

که می شود گفت او بیشتر وقت خود را در CEC با گسترش دامنه نمایندگی در برنامه نویسی آن. هر چند او ممکن است وارد کمیسر نقش بدون اهداف و ده ها تن از subpoints مانند دیگر USAC نامزد او قادر به ادغام تنوع و سرگرمی با موفقیت به نفع دانشجو بدن.

Steinmetz یک فارغ التحصیل سال چهارم است که در رشته مطالعات جهانی. او تجربه های گسترده ای در بازاریابی و سرگرمی خود را به عنوان به خوبی مناسب برای این نقش به عنوان یکی می تواند باشد. که تجربه می پردازد خاموش – او دو برابر CEC رسانه های زیر را در طول دوره تصدی خود را برای رسیدن به بیشتر دانش آموزان در محوطه دانشگاه.

پس از مشغول به کار در CEC دفتر به عنوان بازاریابی چاپ طراح و چاپ مدیر بازاریابی, او تا به حال توسعه یافته تنگ اوراق قرضه با داخلی تیم را به CEC یک ماشین خوب روغن در زمان او کمیسر.

و با بودجه بیش از 300.000 دلار به نظارت او اطمینان می داد که پول نیست به هدر.

دانش آموزان تا به حال شده است برای درخواست بیشتر نمایندگی و تنوع در پردیس رویدادهای برنامه نویسی و او گوش. فیلم مانند "وداع" و "فقط رحمت" شد برخی از بزرگترین بازدید که در آن مکالمات در مسابقه بودند پیمایش آورده و به دانشگاه. Steinmetz به خصوص honed در برنامه نویسی مرکزی برای توانمندسازی زنان دعوت "Crazy Ex-دختر" راشل استار بلوم و نویسنده و پروفسور لوری مینتز به بحث در مورد تمایلات جنسی زنان.

او بزرگترین و برجسته شامل تامین Jameela جمیل بازیگر از "جای خوب" برای یک تعدیل Q&A در بدن مثبت و Ilana Glazer, کمدین از "Broad City" به صورت مجازی Q&A پس از پردیس به حال تعطیل.

همکاری با دانش آموز سلامتی کمیسیون کمک Steinmetz تعادل سرگرمی با سلامت بدن و مثبت بحث و گفتگو – همکاری بود که بسیار مورد نیاز در محوطه دانشگاه به همراه داشت و میزان مشارکت بالا است.

هر چند هر کسی ممکن است اخراج او در نگاه اول با توجه به عدم وجود سیستم عامل Steinmetz آیا در رابطه با آنچه که او تا به حال. در حالی که بسته شدن دانشگاه مختل بسیاری از حوادث او امید را به دانشگاه او عمل به سرعت به امن استعدادهای برتر را به دانش آموزان سرگرمی در خانه در طول جداسازی بار.

Steinmetz نمی باید به یک شخصیت سیاسی در دانشگاه برای ایجاد یک تفاوت. او سوگند نمایندگی و تنوع مرور سخت مکالمات در توانمندسازی و مسابقه را از طریق متفکر برنامه نویسی و آورده و نور برای دانش آموزان زندگی حتی در خانه از طریق زوم. او گذاشته و یک پایه محکم برای همکاری با دیگر کمیسیون' دفاتر مشترک در حوادث و پرورش مشارکت در USAC که فاقد.

و این تفاوت به خوبی به ارزش ساخت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب