UCLA پرستاران و دانشجويان پرستاری مورد بحث مراقبت از بیمار و آموزش و پرورش در طول همه گیر

به عنوان رمان coronavirus همه گیر در ادامه به تاثیر پزشکی کارگران محبوب پرستاری ضرب المثل راند و آنها را به جل

توسط ATROTICNEWS در 17 اردیبهشت 1399

به عنوان رمان coronavirus همه گیر در ادامه به تاثیر پزشکی کارگران محبوب پرستاری ضرب المثل راند و آنها را به جلو گفت: سال چهارم پرستاری, دانشجو, جولیا ونزل.

امید برای بهترین اما آماده شدن برای بدترین.

"هنگامی که شما کار با (ویروس) هر روز شما از نوع فقط انطباق و راحت تر شدن گفت:" اسکات مک فرسون. "شما فقط سعی کنید به انجام روش های مناسب ... و امیدوارم که این اتفاق نمی افتد."

McPherson یک پرستار که با این نسخهها کار با کروناویروس بیماران روزانه در رونالد ریگان مرکز پزشکی UCLA.

مرکز پزشکی یکی از بزرگترین بیمارستان در لس آنجلس یک شهر با بیش از 27000 تایید coronavirus موارد با توجه به لس آنجلس وزارت بهداشت. بیمارستان استخدام 1,500 تمام وقت پزشکان و بیش از 2500 عنوان کارکنان پشتیبانی. همچنین اولیه بیمارستان آموزشی دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

در مرکز پزشکی بیماران مبتلا به کروناویروس موارد محدود به سمت غرب از قلب مراقبت ويژه McPherson که در آن کار می کند.

بیماران در ICU هستند و اغلب متکی به هواکش و یا به احتمال زیاد نیاز به یک به زودی. برخی از بیماران نیز تجربه سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS است که می تواند به جلوگیری از ارگان ها از دریافت اکسیژن کافی به درستی عمل.

به عنوان یک مراقبت ويژه پرستار در قلب ICU, McPherson بر oxygenating و تهویه بیماران و همچنین مدیریت آنها هواکش, او گفت:. برای شدید ARDS موارد McPherson گفت: او را به نوبه خود بیمار در معده خود برای افزایش مقدار اکسیژن در خون بیماران در یک روش به نام مستعد تهویه.

از زمان شروع این بیماری همه گیر واحد است تنظیم آن روال و روش های مراقبت از بیمار برای اطمینان از ایمنی از هر دو کارکنان و بیماران است.

پرستاران داده می شود فولاد مالش به طوری که آنها لازم نیست که به استفاده از به طور منظم خود را مالش هنگامی که مراقبت از coronavirus بیماران. علاوه بر این ماسک باید فرسوده در تمام مناطق از بیمارستان. این شامل پوشیدن ساده ماسک های جراحی در لابی و بیشتر ماسک محافظ در بخش های مراقبت ويژه. برخی پرستاران تعیین شده برای نظارت و اطمینان از انطباق مناسب با تجهیزات حفاظت فردی.

همه فوق العاده ویژه تجهیزات حفاظتی ساخته شده است که مراقبت از بیمار بیشتر مالیات McPherson گفت. پرستاران اغلب داغ و عرق پوشیدن یک لباس شب, عینک و N95 ماسک در حالی که در داخل اتاق بیمار.

بیمارستان همچنین روش های تعیین شده برای محافظت از دانشجويان پرستاری شاغل در بیمارستان, اگر چه نه به طور مستقیم با کروناویروس بیماران.

قبل از وارد کردن تغییرات خود را هر روز دانشجويان پرستاری در حال غربالگری برای coronavirus علائم. آنها داده می شود یک ماسک استفاده می شود که در تمام طول روز و باید دور انداخته شود در پایان یک شیفت گفت: سال چهارم پرستاری دانشجو Ayaz تاجر است.

اگر چه مرکز پزشکی شده است قادر به ارائه مراقبت ويژه پرستاران به اندازه کافی با تجهیزات حفاظت شخصی و ترس از عفونت پافشاری کرده است.

"بزرگترین ترس است ... ناشناخته و خانواده خود بیمار" McPherson گفت. "به خصوص در ابتدا آن را بسیار استرس زا باشد. من فکر می کنم همه یه جورایی در لبه."

در بالای مدیریت خود را از استرس پرستاران وظیفه نگه داشتن بیماران خود را آرام میان عدم قطعیت و انزوا. از اعضای خانواده مجاز در بخش های مراقبت ويژه بيماران به تنهایی به جز برای مدت زمان محدود را صرف با پرستاران و پزشکان است.

"آنها می تواند یک تلویزیون در اتاق, اما آن را 24/7 coronavirus و وجود آنها با coronavirus ... فقط تعجب اگر آنها در حال رفتن برای زنده ماندن و یا چه چیزی اتفاق می افتد به آنها" McPherson گفت. "این فقط یک نوع تجربه سورئال برای (بیماران)."

شرایط جدید نیز تغییر دانشجويان پرستاری برنامه های خود را برای غوطه ور شدن مورد نیاز است.

دانشجويان شروع به کار در بیمارستان زمستان سه ماهه سوم سال است. پس از به تدریج به دست آوردن تجربه بیمارستان در سه ماهه پایانی خود در سال آخر دانش آموزان در حال اختصاص داده شده به یک بیمارستان واحد و پرستار که آنها باید در کنار برای 280 ساعت به منظور فارغ التحصیل.

Mirhasan در اصل برنامه ریزی شده برای کار در کار و تحویل واحد در UCLA مرکز پزشکی سانتا مونیکا اما او مطلع شد در کوتاه متوجه خواهید شد که کار و تحویل ادارات شده بود روشن به COVID-19 واحد. به جای ونزل اختصاص داده بود به کار در رزنیک عصبی بیمارستان در UCLA.

"من صادقانه بسیار ویران وقتی متوجه شدم که من نمی توانستم کار در ليبر و زايمان" ونزل گفت. "من در نهایت می خواهم به یک ماما و بهداشت زنان, پرستار, پزشک, پس از زایمان و (زنان) مسائل من است جام جم."

اگر چه در مواجهه با یک مشکل سوئیچ ونزل سپاسگزار برای این فرصت را به ادامه کار در واحدهای بیمارستان در UCLA به عنوان بسیاری از دانشگاه های دیگر به تعویق افتاد خود تحصيلی دانشجويان برنامه به دلیل coronavirus, او گفت:.

"من فکر می کنم آن را ساخته شده است همه ما واقعا می دانیم که حتی اگر ما می خواهید به کار در مناطق خاص کار ما این است که برای حفاظت از سلامت همه" ونزل اضافه شده است.

تاجر نیز دست و پنجه نرم ناگهانی و غیر منتظره و تغییرات در خود غوطه ور شدن در برنامه.

تاجر گفت که او به طور کامل نمی شد راحت با غیر قابل پیش بینی از این بیماری همه گیر در ابتدا, اما او را به درک که در پرستاری, خطر اجتناب ناپذیر است.

"من انتخاب این حرفه برای تبدیل شدن به یک پرستار و خط مقدم در مراقبت های بهداشتی می شود و بخشی از ضروری نیروی کار در این گونه موارد به عنوان یک بیماری همه گیر بود و من شخصا نگاه به جلو به مقابله با موانع و چالش های است که با بودن در بیمارستان در طول این ملی اضطراری" تاجر گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن