استادان و دانش آموزان را به چالش کشیده و با بهره وری سازگاری در خانه زندگی علمی

به عنوان یک دانشجو با شش خواهر و برادر Katelyn Ngo نیست فقط نگاه پس از خودش کنه. سازمان های غیر دولتی یک سال چ

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

به عنوان یک دانشجو با شش خواهر و برادر Katelyn Ngo نیست فقط نگاه پس از خودش کنه.

سازمان های غیر دولتی یک سال چهارم, دانش آموز, تعادل کار علمی خود را در کنار تمیز کردن و پخت و پز و به طور کلی اشتراک گذاری caretaking نقش با پدر و مادر خود را.

"وجود دارد UCLA دانش آموزان است که باید یک مقدار سخت تر از وضعیت زندگی, بنابراین من نمی خواهم به شکایت" Ngo گفت. "این سخت است برای همه است."

UCLA بدن دانش آموز شده است تطبیق آموزش از راه دور پس از پایان سه ماهه گذشته.

ماه گذشته اساتید با تجربه و ناآشنا مبارزه از یادگیری چگونه به ساختار جدید خود اختصاص کلاس های آنلاین. cq hyperlinkMeanwhile دانش آموزان کشف شده اند راه خود را به مدیریت ترم در میان ویژگی های مسائل خانواده حواس او را پرت و تغییرات زیست محیطی.

اما با midterms در پیشرفت و نهایی بلندی سربار اساتید و دانشجویان به طور یکسان در حال حاضر واقعا قرار دادن آموزش مجازی به آزمون. آنلاین آموزش آمده است با مجموعه خود را از چالش ها از جمله منطقه زمان تفاوت بین دانشجویان و اساتید.

رابرت Maniquis استادیار در بخش آموزش یک سمینار در این سه ماهه است رو به این چالش منحصر به فرد در داشتن برای تدریس از پاریس.

"تنها مشکل من این است که به منظور آموزش دوره های من, من را به یاد آنها را از یک, دو, سه صبح" Maniquis گفت. "بنابراین من فقط باید به کشف کردن راه برای گرفتن به اندازه کافی خواب."

در حالی که حفظ یک برنامه منظم در طول قرنطینه ممکن است کمک به تقلید از یک زندگی شبیه به یکی از ما تا به حال در دانشگاه وظیفه است که همیشه یک کار آسان است.

سال اول, علوم اعصاب, دانشجو, Candice Shihady گفت: او در تلاش است با مدیریت عادات روزانه. Shihady اضافه شده است که ایجاد و چسبیده به یک روال در طول قرنطینه تبدیل شده است به طور فزاینده دشوار برای او.

اول سال گفت: این مبارزه نیز ترجمه شده به بهره وری مسائل.

"من برنامه خواب نیز واقعا خراب کرد در حال حاضر به دلیل آن را فقط احساس می کند مانند من در شکستن" Shihady گفت.

بسیاری از دانش آموزان را تجربه کرده اند تغییر در شیوه زندگی به دلیل پناهگاه در محل سفارشات و مشکلات فنی مربوط به آموزش از راه دور ساخته شده است انتقال آسان تر است.

"من نیاز به ترک یک ساعت از تکالیف زمان اختصاص داده شده به مشکلات فنی" گفت: Danielle Goldwirth یک سال اول ریاضیات کاربردی ،

Goldwirth همچنین گفت که او صرف مقدار زیادی از زمان tediously اسکن و آپلود او تکالیف. به عنوان مثال چالش های لجستیکی او مواجه شده است و در خانه نیز یافت می شود راه خود را به کلاس.

"من استاد ریاضی یک تخته سفید به طوری که بسیاری از بار وجود دارد یک انعکاس یا زاویه بد است و صفحه تار" Goldwirth گفت. "گاهی اوقات او در حال نوشتن خیلی سریع و تعویض از هیئت مدیره به هیئت مدیره آن را سخت برای پیگیری."

سال دوم علوم کامپیوتر دانشجو Zachary فینکلشتاین گفت که تازه کشف شده مشکلات آنلاین مدرسه بیش از ویژگی های. او گفت: از دست رفته فرصت های اجتماعی با همسالان خود و اساتید باید مانع تجربه یادگیری است.

"مدرسه آنلاین شده است بسیار متفاوت از کلاس های حضوری," فینکلشتاین گفت. "از دست رفته در تعامل با اساتید و دانشجویان دیگر باعث می شود یادگیری سخت تر است چرا که ما قادر به سئوالات در همان حس و یا صحبت کردن با همسالان ما به راحتی."

به طور مشابه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حال یادگیری برای تنظیم دوره خود به دلیل نا آشنا از راه دور آموزش محیط زیست.

شانون سوختگی یک دکترای روانشناسی دانش آموز است که با توجه به ارائه تحقیقات خود را به یک پایان نامه کمیته بیش از زوم. تحت شرایط عادی دانشجویان دکترا شبیه به سوختگی انتظار می رود به ارائه کار خود را به یک کمیته از چهار به پنج نفر از استادان این رشته در فرد است.

"آنها به شما بگویم که چگونه خوب شما را و سپس شما می توانید به شامپاین" سوختگی گفت. "در حال حاضر نیاز به تغییر چرخ دنده ها در آن ... 'شما در حال رفتن به این, ارائه, است, اما آن را فقط به صورت آنلاین – شما فقط رفتن به آن را انجام به عنوان یک زوم جلسه در آپارتمان خود را.' و سپس هنگامی که آن را انجام می شود, شما فقط به نوبه خود کامپیوتر خاموش شما به تنهایی است."

سوختگی نیست و تنها به بیان این احساسات – بسیاری از دانش آموزان نیز در بر داشت خود را بررسی راه هایی برای انطباق با محیط مجازی جدید.

"یک نتیجه از کلاس های آنلاین است که شما در خانه" Goldwirth گفت. "بودن در خانه شما ممکن است کمی پریشان از گفتگو با پدر و مادر و تلویزیون که در حال قادر به انجام کارهای دیگر در حالی که در کلاس است."

پیدا کردن مقدار مورد نیاز هماهنگی بین دانشگاهیان و اوقات فراغت می تواند انتگرال جدید و نا آشنا, فرایند یادگیری. در تلاش برای نگه دارید تا با محیط زندگی Goldwirth پیدا کرده است خودش پریدن بر روی زوم جلسات و تماس با دوستان خود را اغلب.

"بسیاری از این جلسات می تواند در راه از کلاس های, اما این یک راه خوب برای نگه داشتن تعاملات اجتماعی و فعالیت های" Goldwirth گفت.

برای فینکلشتاین فقط از بودن در کنار خانواده اش است و انگیزه ای برای صرف زمان با آنها بیش از مدرسه.

"من یک زمان سخت تر در واقع نشستن برای انجام کار به ویژه هنگامی که بقیه خانواده من حلق آویز کردن است. این سخت است برای گفتن" فینکلشتاین گفت.

Goldwirth گفت که دانش آموزان نمی مجبور به نشستن در صندلی و تماشای هیئت مدیره در نظر گرفتن مسئولیت پذیری از محیط کلاس درس.

"آزادی از بودن در اتاق خود را بدان معنی است که شما کمتر متمرکز" Goldwirth گفت.

عدم روال دشواری حفظ فشار زندگی علمی در خانه و از دست دادن ارزش های اجتماعی تعامل – این یک ترکیب است که می تواند بهره وری مبارزه برای بسیاری از دانش آموزان است.

اما با توجه به سوختگی که خواسته برخی از اساتید برای مشاوره در مورد نحوه عملکرد تحت قرنطینه در نظر گرفتن یک رویکرد منفعل به قرنطینه مربوط به عوامل استرس زا ممکن است موثر ترین راه حل برای دانش آموزان است.

"(بر خلاف) هنگامی که ما می تواند منفعلانه خوب دوستی و زندگی عادی شما را به نوعی نیاز به فکر می کنم سخت تر در حال حاضر در مورد آنچه که (آن را) در مورد آن دوستی که ما احساس واقعا عالی و چگونه ما می توانید سعی کنید به تکرار است که به عنوان آنجا که ممکن است" سوختگی گفت. "این کمک می کند که ارتباط نزدیک تر احساس و ارائه پشتیبانی بیشتر در واقعا تنها زمان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن