دانش آموزان باید قادر به درخواست برای شرکت در کلاسهای روی یک پاس/بدون تصویب اساس

UCLA علمی سنا تصمیم به دانش آموزان اجازه می دهد به بیش از یک کلاس در یک پاس/بدون عبور درجه بندی بر اساس قطعا کاسته برخی از استرس در طول انتقال به آموزش آنلاین.

اما از آنجایی که این گزینه تنها به تمدید برخی کلاس های, بسیاری از برونز هنوز به صورت جدی علمی استرس کنار بی حد و حصر چالش های ناشی از راه دور یادگیری است.

تصویب/بدون تصویب بندی اجازه می دهد تا دانش آموزان برای کسب اعتبار برای یک کلاس بدون دریافت یک نامه درجه. این درجه بندی گزینه ضروری است در طول آموزش از راه دور به دلیل آن اجازه می دهد تا دانش آموزان است که ممکن است دست و پنجه نرم با سابقه ناملایمات به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر به دوره های بدون هیچ گونه نگرانی در مورد معدل.

اما پاس/بدون عبور از این گزینه استفاده شود نه به عنوان یک پتو در سراسر راه حل کل دانشگاه. فردی ادارات هنوز هم باید از این قدرت برای تصمیم گیری چه درجه بندی سیاست های بهترین کت و شلوار خود را در دوره. پس از همه, UCLA ارائه می دهد طیف گسترده ای از تجارب یادگیری و یک پتو حل پیچیدگیهای درجه بندی در طول آموزش آنلاین غیر واقعی بود.

هر چند عمده مدارک و معدل گیری راکد باقی می ماند در طول از راه دور, یادگیری تحصیلی و سلامت روانی مبارزات شدت در میان همه گیر. دوره ای که در حال حاضر منع عبور/بدون تصویب گزینه هنوز هم باید اذعان بی سابقه موقعیت های بسیاری از دانش آموزان خود را در پیدا کردن اجازه می دهد آنها را به دادخواست یا درخواست برای تصویب/بدون عبور درجه بندی. درخواست سیستم خواهد اذعان واريانس در کلاس و اهمیت خود را در بخش های فردی بدون نادیده گرفتن فشار دادن چالش های آموزش از راه دور.

این سیستم قطعا می تواند کمک به دانش آموزان در اقتصاد عمده.

در حال حاضر تمام اقتصاد دانش آموزان ملزم به گذراندن پیش نیاز کلاس برای نمره. کاتلین McGarry, استاد و کارشناسی معاون صندلی وزارت اقتصاد گفت: این به دلیل ماهیت رقابتی عمده.

“برخی از دانش آموزان در زمان آن کلاس در پاییز و زمستان و اگر آنها گرفتن نیست به اندازه کافی بالا درجه آنها ممکن است واجد شرایط به صورت عمده پس از آن به نظر نمی رسد عادلانه به آنها و سپس اجازه دهید دانش آموزان که در زمان این دوره در بهار فقط یک تصویب و به عمده” McGarry گفت. “ما در تلاش برای مطمئن شوید که تمام دانش آموزان تحت درمان قرار گرفتند عادلانه به دلیل آن را بسیار رقابتی به در است.

اما صرف نظر از متفاوت دپارتمان دینامیک عواقب COVID-19 همه گیر بر همه دانش آموزان— کمبود منابع مالی و بی ثباتی و افزایش چالش های بهداشت روانی هستند فقط تعداد انگشت شماری از بحران’ عوارض جانبی.

آدریانا گلون روانشناسی و استاد دانشگاه UCLA در مقطع کارشناسی شورای صندلی گفت که تصمیم گیری در مورد تصویب/بدون تصویب سیاست های ساخته شده در علاقه به خدمت به دانش آموزان است.

“ما تصمیم گرفتیم آن را به دانش آموزان حداکثر انعطاف پذیری برای انجام چه چیزی بهترین را برای آنها و خود را رسیدن به اهداف آموزشی” گلون گفت.

در حال حاضر که منابع عمومی مانند کتابخانه ها بسته شده بسیاری از دانش آموزان ممکن است دسترسی به فن آوری آنها نیاز به یادگیری آنلاین. علاوه بر این, بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنان در صورت ناامنی اقتصادی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر که منفی تحت تاثیر قرار دانشجويان توانایی پرداخت هزینه برای آموزش و پرورش.

“(دانش آموزان) ممکن است به اشتراک گذاری کامپیوتر در خانه و دسترسی به تمام منابع” McGarry گفت. “آنلاین تست دشوار است و دانش آموزان فقط تحت مقدار زیادی از استرس بنابراین ما نمی خواهید برای اضافه کردن به که هنگامی که ما لازم نیست که.”

این است که چرا یک پاس/بدون تصویب گزینه باید در دسترس ساخته شده است به عنوان بسیاری از کلاس ها به عنوان واقع بینانه و قابل دسترسی حتی اگر دانش آموزان باید برای آن اعمال می شود.

Randall Rojas, یک استاد اقتصاد است که آموزش دو کلاس با یک پاس/بدون عبور از گزینه های در دسترس به دانش آموزان در این سه ماهه, توافق شرایطی از راه دور آموزش حکم عبور/بدون تصویب بندی سیاست.

“با توجه به میزان تنوع در کل محیط زیست است که ما فکر می کنم آن را یک رویکرد خوب حداقل در کوتاه مدت” Rojas گفت. “این خوب کوسن ایمنی در حال حاضر به حداقل برخی از این فشار به دور از استرس است که دانش آموزان در حال حاضر.”

اجازه می دهد دانش آموزان به درخواست برای تصویب/بدون تصویب بندی حتی برای کلاس که در حال حاضر نیاز به یک نمره را افزایش می دهد انعطاف پذیری لازم آموزش آنلاین. عواملی که باید در نظر گرفته شود در این دادخواست شامل دانشجويان وضعیت مالی دسترسی به منابع و سلامت جسمی و روانی. چرا که این عناصر متفاوت فوق العاده از فرد به فرد آن را تنها حس می کند که تصمیم گیری در درجه طول می کشد همه این را به حساب.

با توجه به در دسترس بودن بیشتر از یک پاس/بدون تصویب بندی گزینه ممکن است دلسرد دانش آموزان از انجام در خود بیشترین پتانسیل. بدون تهدید از یک کلاس را تحت تأثیر خود معدل دانش آموزان ممکن است یادگیری به عنوان آنجا که آنها تا به حال آنها گرفته شده در کلاس برای نمره.

هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از دلایل دانش آموزان را انتخاب کنید برای دریافت یک نامه درجه بیش از یک پاس/بدون عبور درجه داده می شود گزینه ای— معدل مورد نیاز برای رشته, کارآموزی, تحصیل در خارج از کشور برنامه ها و بیشتر باقی می ماند انگیزه برای یک دانش آموز برای انجام در بهترین حالت خود و دریافت نامه درجه حتی در طول آموزش از راه دور.

اما در حالی که انگیزه برای یک نامه درجه باقی می ماند برای برخی از دانش آموزان و کسانی که در حال تجربه شرایط تخفیف داده می شود باید این گزینه را به کلاس برای تصویب/بدون عبور از کلاس.

کیفیت آموزش و پرورش دانش آموزان دریافت کرده است بدون شک در کاهش سن “زوم دانشگاه.” آن است که تنها انتظار واقع بینانه کیفیت کار دانشجویی برای waver در بازگشت.

اما در پایان روز دانشجويان GPAs و سلامت روانی نباید تبدیل به وثیقه آسیب.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de