دانش آموزان مقامات مورد بحث نارضایتی با عنوان جدید IX قوانین و پاسخ برنامه

دانشگاه کالیفرنیا مقامات و رهبران دانشجویی ابراز ناامیدی اخیر فدرال عنوان IX تغییرات که آنها می گویند ممکن است

توسط ATROTICNEWS در 25 اردیبهشت 1399

دانشگاه کالیفرنیا مقامات و رهبران دانشجویی ابراز ناامیدی اخیر فدرال عنوان IX تغییرات که آنها می گویند ممکن است تاثیر منفی بازماندگان از آزار و اذیت جنسی و خشونت جنسی.

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos در ابتدا پیشنهاد قوانین در نوامبر سال 2018 است. پیشنهاد شد ملاقات با سراسر کشور انتقاد که وزارت آموزش و پرورش می گوید آن را در زمان مورد نظر در هنگام ایجاد نهایی قوانین.

تحت نهایی قوانین, منتشر شده در مارس 6, کالج مورد نیاز خواهد بود برای زنده نگه جلسات اجازه می دهد که هر دو طرف به طور متقابل مورد بررسی قرار گرفت. در گذشته نه کراس امتحانات و نه زنده دادرسی الزامی است.

علاوه بر این قوانین به طور قابل توجهی کاهش تعداد "اجباری خبرنگاران" از سوء رفتار جنسی. قبلا اعضای جامعه از جمله ورزشکاران مربیان مسکونی دستیاران و اعضای هیات علمی مورد نیاز برای گزارش سوء رفتار جنسی اگر آنها متوجه شدند از آن. در حال حاضر موسسات فرد تصمیم می گیرید که موظف است به گزارش.

[لینک های مرتبط: دانشگاه کالیفرنیا مقامات بحث در مورد اثرات پیشنهاد عنوان IX تغییرات]

رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو در بیانیه ای گفت که در حالی که برخی از این تغییرات استقبال می مانند گنجاندن رابطه خشونت در عنوان IX نقض بسیاری از قوانین هستند و نه دلسوز نسبت به شاکیان. ناپولیتانو به طور خاص اشاره به قوانین جدید است که محدود کردن تعریف از آزار و اذیت جنسی و اجازه می دهد برای بازجویی از شاکیان.

دانشگاه ها باید مطابق با قوانین جدید توسط Aug. 14. ناپولیتانو گفت: وزارت آموزش و پرورش مهلت برای اجرای این تغییرات چالش برانگیز است به خصوص از آنجا که دولت توانایی محدودی برای دیدار با اعضای جامعه به دلیل COVID-19.

در نامه ای به پردیس عنوان IX افسران سوزان تیلور systemwide عنوان IX مدیر گفت: UC پشتیبانی خواهد کرد پتانسیل پرونده های حقوقی در برابر قوانین است که ممکن است به توقف و یا تاخیر آنها را از در حال اجرا.

تیلور همچنین گفت: وزارت آموزش و پرورش نادیده گرفته شده ورودی از UC عنوان IX حرفه ای ها و دانش آموزان است.

او افزود که آنها از ملاقات با معاون دادستان کل برای حقوق مدنی بخش از وزارت دادگستری و اداره مدیریت و بودجه به بحث در مورد بسیاری از تغییرات.

این Systemwide عنوان IX دفتر نظارت بر آموزش و پرورش عنوان IX کارکنان در هر دانشگاه و اجرای سیاست های جدید مانند فدرال اخیر تغییر حکومت.

UC عنوان IX دانشجویی هیئت مشورتی که متشکل از نمایندگان هر دانشگاه خواهد بود در دیدار با تیلور در پایان این ماه به بحث در مورد چگونه UC سیستم را مطابق با قوانین جدید متعدد نمایندگان گفت.

کاتارینا Gustin, UC San Diego, کارشناسی نماینده دانشجویی گفت: جریان دانشجویی هیئت مشاوران انتظار شده است عنوان IX تغییرات منتشر خواهد شد, در طول این سال تحصیلی بنابراین نمایندگان آماده برای دادن بازخورد بر اساس آب و هوا از بدن دانش آموز در فرد دانشگاه.

در UCLA صدراعظم ژن بلوک ارسال یک ایمیل به همه دانش آموزان زمانی که تغییرات اعلام شد و افراطیت مدرسه تعهد به همه دانش آموزان درگیر در تحقیقات و هدایت دانش آموزان به منابع مانند پردیس حمله به منابع و آموزش و پرورش و خدمات حقوقی.

"لطفا مطمئن باشید که (تغییرات) نمی خواهد محدود کردن دانشگاه UCLA تلاش برای حمایت و حفظ یک جامعه که در آن هر کس می تواند کار و زندگی و یادگیری در یک محیط عاری از همه اشکال تبعیض جنسی از جمله خشونت جنسی و آزار و اذیت" گفت: بلوک در ایمیل خود. "UCLA باقی مانده است اختصاص داده شده به حصول اطمینان از که ما سیاست ها و روش های حفاظت از حقوق و رفاه از همه طرف های درگیر در عنوان IX فرآیندهای."

هزاره پژو بنیانگذار و مدیر اجرایی UC Womxn رهبری کنفرانس و خروجی مالی و پشتیبانی از کمیسر گفت: Block ایمیل اطمینان بخش بود.

"من افتخار می کنم که روز به روز از قوانین جدید اعلام کرد صدر اعظم بلوک فرستاده campuswide ایمیل با تعهد به مبارزه با آزار و اذیت جنسی و خشونت گفت:" سال چهارم زیست شناسی و علوم سیاسی.

Srivastava اضافه صدراعظم واکنش سریع یک عهد به عشق و شور و مراقبت از UCLA دانش آموزان باید برای حفاظت از بازمانده جامعه است. با این حال او گفت که او می خواهم برای دیدن بیشتر بتن از ایده های دولت برای اصلاحات در آینده است.

نائومی رایلی, کارشناسی انجمن دانشجویان شورای خروجی علمی امور کمیسیون های ورودی و رئیس جمهور گفت که او نگران است که این تغییرات ممکن است مردم را به بطور منظم احساس خود تروما به عنوان IX جلسات درمان خواهد شد و به عنوان یک دادگاه قانونی است.

USAC تصویب قطعنامه ای در حمایت از بازماندگان در پی تغییرات در آن جلسه سه شنبه.

با توجه به وضوح USAC احساس می کردند که دولت باید ابراز حمایت خود را به طور خاص برای بازماندگان و نه برای همه طرف های درگیر در عنوان نهم ادعا می کند.

این قطعنامه همچنین خواستار افزایش بودجه برای مراقبت از برنامه فراهم می کند که پشتیبانی محرمانه برای حمله زمینی به بازماندگان و برنامه های آموزشی برای سازمان های دانشجویی.

Mihika Sridhar, USAC خروجی دانشجو سلامتی کمیسر گفت که او امیدوار است این قطعنامه به عنوان یک پیام به دولت است که حتی قبل از این مقررات جدید در حال حاضر وجود دارد نبود حمایت کافی برای بازماندگان.

"پس از این مقررات جدید قرار داده شده است در محل ... آن را مضاعف, بطور سه برابر مهم و ... قطعا بیشتر مربوط (ارائه منابع کافی)" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن