دانش آموزان یاد بگیرند برای انطباق با برد و گلایه از آنلاین کلاس های آزمایشگاهی

کریستینا گالوپ هیجان زده بود برای یادگیری مشترک زیستی آزمایشگاه تکنیک در طول مقدماتی آزمایشگاه مهندسی زیستی البته چون گذشته آزمایشگاه دوره های تدریس مهارت های آزمایشگاه شیمی.

اما گالوپ یک سوم سال مهندسی زیستی, دانشجو, کاهش یافته است اطلاعاتی 167L: “آزمایشگاه مهندسی زیستی” و آن را در پاییز به جای زیرا او بر این باور جدید قالب آنلاین مانع از گرفتن دست در تجربه او نیاز به به طور کامل کارشناسی کارشناسی ارشد تکنیک های.

“تماشای TAs انجام آزمایش نیست واقعا همان چیزی که در واقع انجام آنها” گالوپ گفت. “من رفتم به اولین سخنرانی به درک آنچه اتفاق می افتد در کلاس و من فقط آن را احساس نمی تواند به عنوان مفید به عنوان آن می تواند باشد.”

UCLA منتقل بهار سه ماهه آموزش به صورت کاملا آنلاین در مارس 13 برای محدود کردن گسترش این رمان coronavirus به چالش کشیدن اساتید به بازسازی خود بهار سه ماهه کلاس های آزمایشگاهی برای جبران این کمبود در شخص آزمایشگاه جلسات.

تیموتی فیشر از صندلی های مکانیک و هوافضا مهندسی, برنامه ریزی برای پیاده سازی میکروکنترلرها و یا کوچک و جمع و جور مدارات به آزمایشگاه او البته قبل از کلاس برگزار شد حاضر بود اما قرار نیست ایده خود را به عمل است.

اما, انتقال به آموزش از راه دور ساخته شده است این تغییر لازم است چرا که دانش آموزان می توانند با استفاده از میکروکنترلرها در خانه بر خلاف دستگاه های اندازه گیری معمولا در دوره های خود را, او گفت:.

فیشر همچنین کاهش تعداد آزمایشگاه در کلاس های خود و اضافه شدن یک میکروکنترلر های مبتنی بر پروژه مستقل. آموزش دستیاران برای کلاس های خود در حال حاضر تولید مسخره آزمایشگاه داده ها بر اساس سال های گذشته و دانش آموزان انجام تجزیه و تحلیل در زوم آوت اتاق در آزمایشگاه جلسات.

فیلم دانش آموزان در سخنرانی مورد نیاز است که به تصویر کشیدن این آزمایش نمی تواند جایگزین فرد در آزمایشگاه تجربه فیشر اضافه شده است.

“بدیهی است که ما هرگز به جای در دانشگاه تجربه به دلیل لمس کردن و دیدن چیزی است که در سه بعد است که اساسا متفاوت از شخص دیگری آن را بر روی صفحه نمایش کامپیوتر” فیشر گفت.

آماندا Freise یک مدرس دانشگاه در میکروبیولوژی, ایمونولوژی و ژنتیک مولکولی وزارت بچه دو سه ماهه طولانی آزمایشگاهی کلاس در مورد ویروس ها که آلوده به باکتری با نیمه اول با شروع در سه ماهه بهار.

Freise منتقل سقوط سه ماهه محتوای که در آن دانش آموزان تجزیه و تحلیل ژنوم, به, بهار, پس دانش آموزان می توانند دسترسی لازم بیوانفورماتیک ابزار از کامپیوتر خود را در خانه. او همچنین تنظیم labs بنابراین دانش آموزان می تواند کامل آنها را به صورت جداگانه به جای در حد معمول تیم از چهار.

Freise گفت که او متوجه نیست که او چقدر متکی به فرد آموزش به ارائه اطلاعات مهم به دانش آموزان است.

“ما باید اسلاید و خوانش … اما بودند بسیاری وجود دارد کمی چسبیده امتیاز یا چیزهایی که نیاز به عیب یابی در کلاس” Freise گفت. “من کار نمی کند با همه در شخص و یا در همان زمان (به طوری که) من واقعا فکر می کنم در مورد چه مشکلاتی می شود و سپس آنها را ترکیب را به این مواد است.”

Freise گفت: اکثر دانش آموزان خود را به تماشای سخنرانی زنده اند اما خود فایل های صوتی و تصویری ، دانش آموزان نیز مردد به شرکت زمانی که او می پرسد برای سوالات و یا در کلاس بحث او اضافه شده است.

“من نگران است که فرمت این دوره … ممکن است به جلوگیری از (دانش آموزان) را از احساس و هیجان زده در مورد کار” Freise گفت. “اگر من تا به حال حدس می زنم من فکر می کنم که آنها با بهره گیری از راه دور یادگیری به عنوان آنجا که آنها می خواهم به انجام این کار در یک کلاس درس.”

اما آموزش آنلاین اجازه فیشر به افزایش وسعت و پیچیدگی تحلیل خطا تدریس در این دوره به دلیل او می تواند کار به طور مستقیم با دانش آموزان در برنامه ریزی آزمایشگاه جلسات او اضافه شده است.

“I don’t love زوم اما قادر بودن به … فقط از نوع پاپ اطراف از برک آوت اتاق به برک آوت اتاق واقعا کمک می کند” فیشر گفت. “ما قادر به تعامل با (دانش آموزان) در های مختلف و … کمتر پریشان راه است.”

برخی از دانش آموزان در آغوش حرکت به آموزش آنلاین در حالی که دیگران نشسته آن را.

Aly اونگ سوم-سال مهندسی زیست دانشجویی گفت: او فکر می کند چقدر دانش آموزان خود لذت ببرید آزمایشگاه دوره بستگی دارد به آنچه که آنها امیدوار بودند تا از آنها در وهله اول. اونگ در حال حاضر ثبت نام در مهندسی زیستی 167L.

آموزش دستیاران بحث از طریق روش های آزمایشگاهی در آزمایشگاه بخش و دانش آموزان تکمیل پست-آزمایشگاه تکالیف ارائه شده با استفاده از داده های اونگ گفت. او افزود: دانش آموزان نیز نیاز به تجزیه و تحلیل تحقیقات مقالات مربوط به تکالیف است.

اونگ گفت: او هنوز هم لذت می برد البته از آنجا که آزمایشگاه تحقیقاتی او کار می کند در حال حاضر آشنایی او با بسیاری از پروتکل های تدریس در مهندسی زیستی 167L اجازه می دهد او را به تمرکز بر به دست آوردن درک عمیق تر از تکنیک است.

“آنچه من در حال حاضر یادگیری است که اساسا hyperfocusing آنچه که من می خواهم به یاد بگیرند که انگیزه پشت این طراحی تجربی” اونگ گفت.

کنجی میورا دوم-سال شیمی و علم مواد, دانش آموز, گفت که او ترجیح نسخه آنلاین خود آزمایشگاه شیمی زیرا او می تواند تمرکز بر علم بدون نیاز به انجام labs.

“من در واقع نفرت شیمی آزمایشگاه با یک اشتیاق سوزان بنابراین این واقعیت است که آن را در شخص بزرگ است” میورا گفت. “(آزمایشگاه) فقط بسیار استرس زا باشد.”

میورا گفت که او نیز برخوردار آنلاین آزمایشگاه سخنرانی ” بیشتر انعطاف پذیر به دلیل محدودیت های زمانی خود را استاد می تواند به صرف زمان بیشتری را بر روی مواد.

وی افزود: او تصمیم به ماندن او در دو آزمایشگاه دوره به دلیل رها کردن آنها او را مجبور به فارغ التحصیل دیر است.

Tejas پاتل دوم-سال بیوشیمی دانشجو گفت: او برخوردار از انعطاف پذیری خود را آنلاین آزمایشگاه اما نتواند عیب یابی جنبه از انجام labs در فرد است. آزمایشگاه او البته نیاز به دانش آموزان به تکمیل آزمایشگاه مجازی از طریق نرم افزار آنلاین Labster.

“از آنجا که (آزمایش) در این آزمایشگاه مجازی من فکر نمی کنم شما باید این فرصت را به مانند یک ظرف غذا و یادگیری که در آن شما آشفته” پاتل گفت. “اگر شما متوجه شما messed تا آن را به یک تجربه یادگیری و من فکر می کنم که بسیار ارزشمند برای دانش آموزان است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de