نوای Hogarth: پایان اجتماعی فاصله بارها باز

خیلی از لندن نگاه بسیار شبیه به Gin Lane, William Hogarth طنز تصویر بد از مایع شفاف است که می تواند باعث جدی

توسط ATROTICNEWS در 17 تیر 1399

خیلی از لندن نگاه بسیار شبیه به Gin Lane, William Hogarth طنز تصویر بد از مایع شفاف است که می تواند باعث جدی اخلاقی و فیزیکی پوسیدگی همانطور که بارها باز و اجتماعی فاصله به پایان رسید.

این پایان اجتماعی فاصله به لندن شلوغ خیابان با توده احزاب و مبارزه است.

تماشای آخرالزمان باز کردن در چنین مد احتمالا باید خوشحال Hogarth اگر او بودند در اطراف امروز و فوق العاده طنز جین لین می کند نگه دارید تا حتی در این دوران مدرن به همان اندازه به عنوان آن را در سال 1751.

به عنوان vomitus گروه ترکان و مغولان از مستان همه نشسته اند با هم در مست اتحادیه نادیده گرفتن هر شکل اجتماعی فاصله وجود دارد هنوز هم این اندک احساس چیزی به نام coronavirus که نشده به نظر می رسید به تعدیل گله یک کمی. این افراد سیستم ایمنی بدن به ویروس ؟ خواهد آنها گسترش آن به اطراف, مست, دانستن آنچه که آنها انجام می دهند ؟ پاسخ تنها می شود — قطعا.

یکشنبه شب به اتوبوس ها و لوله ها بودند همه بسته بندی شده و یک وجود ندارد ماسک در چشم. فریاد و آواز برخی از استفراغ در کف این مردم بودند که یک عکس از شادی رها و کشنده جهل به واقع آنها از گسترش این ویروس دور و گسترده.

تماشای قتل عام از ایمنی از یک تلویزیون بود و احتمالا تنها گزینه امن از آنجا که این ویروس در حال افزایش است آن عفونت نرخ روزانه یک بار دیگر و به زودی پخش در نمایی سطح.

حذف از این lemmings است از مقدار واردات به عنوان طولانی به عنوان افراد باهوش دیده بان از راه دور آن را قطعا زمان که جمعیت آن به شدت کاهش می یابد در این شلوغ جزیره.

این ویروس را نمی توان در یک جلسه به عنوان بسیاری از فکر می کنم از آن خواهد شد در مراحل گاهی اوقات جهش اما با توجه به ماهیت انسان حماقت و جهانی شدن آن را در حال حاضر همیشه در اطراف. هنگامی که این " سوپر انسان به موجودات آلوده و پیدا کردن خود را ندارد و قادر به نفس کشیدن خود را به عنوان سیستم تنفسی کفش های چوبی با gunk و عروق لخته آنها ممکن است تنها دریافت پیام در گذشته چند نفس آنها را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن