مکان می‌توانید شما پیدا کنید اسباب بازی بادی رایگان منابع

استفاده از تجهیزات بازی بادی و اسباب بازی های بادی (وسایل بادی ، وسایل بادی کودکان ، استخرهای بادی ، ماشین اس

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

استفاده از تجهیزات بازی بادی و اسباب بازی های بادی (وسایل بادی ، وسایل بادی کودکان ، استخرهای بادی ، ماشین اسباب بازی بادی ، اسباب بازی بادی کودک ) در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بعدها کسانی پیدا شدند که برای کودکان شروع به ساختن اسباب بازی کردند. در پایان آزمایش، گروهی از کودکان که الگوی پرخاشگری بزرگسال را تماشا کرده بودند بیشتر از دوبرابر گروه کنترل، رفتارهای پرخاشگری فیزیکی و کلامی را نشان دادند و کودکان گروهی که الگوی بدون پرخاشگری بزرگسال را مشاهده کرده بودند حتی نسبت به گروه کنترل، رفتار پرخاشگری کمتری نشان دادند. یکی از مشهورترین پژوهشهای «آلبرت بندورا» مربوط به آزمایشی با یک عروسک باد شده به طول ۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر به نام «بوبو» است که این آزمایش به آزمایش «عروسک بادکرده بوبو» (به انگلیسی: Bobo doll experiment) مشهور است که بندورا به وسیلهٔ آن، توانست نشان دهد که چگونه مشاهدهٔ رفتار پرخاشگری میتواند بر یادگیری خشونت کودکان تأثیر داشته باشد. یکی دیگر از بازیهای بادی برای کودکان، کیسه بوکس است که جنس این مواد هم از PVC ضد حساسیت و کاملا بهداشتی است. از این رو شما می توانید از ماندگاری بالای این کیسه بوکس های جذاب، آسوده خاطر باشید.

 A​rtic le has  been cre​ated wi th t᠎he ᠎he᠎lp ᠎of G SA C​ontent​ G enerator DE᠎MO .

اگر در حمام شما وان وجود نداشته باشد می توانید با خرید یک استخر بادی محیط حمام را برای کودکتان جذاب کنید. اهرم شیری را باز میکرد که باعث روان شدن آب به بیرون از دستگاه میشد. استخر بادی کودک برای آب بازیهای کودکانه در محیط حمام و یا فضای باز که در رنگها و ابعاد مختلف عرضه میشود. استخر مستطیلی: شکل ظاهری این استخرها مستطیلی است و به کمک تیوپی که در آن تعبیه شده، باد میشود و به وسیلهی آب ریختن درون آن، پر خواهد شد. طراحی داخلی آن هم بسته به سلایق افراد قابل تغییر است. تور فوتبال بادی داری 3 لایه بادشونده مجزا بوده که جدا از هم باد می شوند . استخر توپ بادی با اسباب بازی بادی سرخود یکی از جدی ترین استخر های بادی کودک اینتکس این محصول بوده که با طرح و رنگ خود یک استخر کودک پسندی را در اختیار شما قرار می دهد. گروه سوم: گروهی بودند که هیچ نوع الگوی بزرگسالی را تماشا نمیکردند و بهتنهایی در اتاق آزمایش بازی میکردند. گروه دوم: را کودکانی تشکیل میدادند که آنها هم رفتار الگوی بزرگسال را تماشا میکردند اما این رفتار یک رفتار خشونتآمیز نبود و بهصورت بازی با سایر اسباب بازیهایی بود که در اتاق آزمایشی توسط آزمایشگر فراهم شده بود.

ماشینهای سکهای که تنباکو تحویل میدادند نیز در سال ۱۶۱۵ در انگلستان راه اندازی شدند. گروه اول: کودکانی بودند که رفتار خشونتآمیز یک الگوی بزرگسال را به مدت ده دقیقه نسبت به بوبو تماشا میکردند که بهصورت پرخاشگری فیزیکی، حملهکردن و ضربهزدن به عروسک بادی بود و همزمان با داد و فریاد، پرخاشگری کلامی را نیز نشان میدادند مثلاً میگفتند: «بزن تو دماغش! » و قبل از آنکه چنین رفتاری را مشاهده کنند به اتاقی برده میشدند که حاوی اسباببازیهای دیگربود ولی به آنها اجازهٔ بازی به مدت ۲ دقیقه داده نمیشد تا دچار تعارض شوند و آمادگی لازم برای پرخاشگری را بیابند. یا «شارون و وُولی» (به انگلیسی: Sharon & Woolley) در سال ۲۰۰۴ بیان کردند که کودکان در سن ۳ تا ۶ سال نمیتوانند بین دنیای واقعی و خیالی تفاوتی قائل شوند و بههمین دلیل با این آزمایش نمیتوان نتیجه گرفت که کودکان در دنیای خود پرخاشگری را تقلید کردهاند با وجود همهٔ این انتقادات، آنچه که بندورا و دیگران توانستند نشان دهند، اهمیت یادگیری مشاهدهای الگوی رفتاری والدین در کودکان است. او ۷۲ کودک ۳ تا ۶ ساله را انتخاب کرد که ۳۶ نفر از آنها پسر و مابقی دختر بودند و آنها را در سه گروه ۲۴ تایی تقسیم کرد که شرح این آزمایش به همراه فیلم قابل مشاهده است.

در این زمان، بندورا با کارگران زیادی دوست شد که انواع و اقسام مشکلاتِ روانی را داشتند و بیوگرافیشان بسیار «پر رنگ و لعاب» بود. در آن زمان، مفاهیم اسپنس، نیرویی غالب در روانشناسی بود. علاوه بر شاگردی نزد استاد بزرگی مثل اسپنس، درس خواندن در دانشگاه آیووا یک تأثیر مهم دیگر در زندگی بندورا داشت. اسپنس بود. با اینکه بندورا به روانشناسی بالینی علاقهداشت، تحت تأثیر اسپنس، شاهد دقت و صرامت تحقیقات تجربیشد و از نزدیک شاهد مفهومپردازی نظری اسپنس دربارهٔ یادگیری شد. البته انتقاداتی نیز به آزمایش بندورا شدهاست مثلاً «فرگوسن» (به انگلیسی: Ferguson) در سال ۲۰۱۰ بر این باور بود که آزمایش بندورا تنها نشان میدهد که کودکان به دلیل دیدن رفتار ویدئویی پرخاشگرانهٔ بزرگسال و تقلید رفتار آنها علاقهٔ خود را میخواهند به بزرگسال نشان دهند و به این معنا نیست که در آنها انگیزهٔ پرخاشگرانه تقویت شده باشد. البته مورد استفاده قرار گرفتن آنان توسط بزرگسالان نیز غیرمعمول نیست. اسباببازی وسیلهای برای بازیکردن است که بهطور معمول بهوسیلهٔ کودکان مورد استفاده قرار میگیرد و در رشد و شکوفایی استعدادهایشان به آنان کمک میکند. ویژگی بعدی رنگ مورد استفاده در تولید اسباب بازی است که علاوه رنگبندی شاد باید از مواد غیر شیمیایی استفاده شده باشد زیرا کودک این وسایل را بسیار در دهان خود میکند و در صورت مناسب نبودن رنگ تأثیرات مخربی به روی کودک خواهد داشت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن