مستند پایان: Swarms در خیابان

در سراسر جهان, از جان گذشته, سازمان ملل, قرار دادن اقتصاد خود را قبل از ایمنی و پایان دادن به مستندات. یک

توسط ATROTICNEWS در 5 خرداد 1399
swarms post-lockdown

در سراسر جهان, از جان گذشته, سازمان ملل, قرار دادن اقتصاد خود را قبل از ایمنی و پایان دادن به مستندات.

یک بار دیگر جاده های پر از ترافیک سپر به سپر و مه آلودگی آمده است به عقب با انتقام.

Swarms از خیابان ها همه با هم راه رفتن در شکل گیری همه در یک صدایی وجود ندارد و هدف خود را به قدم زدن اما آنها به سادگی خوشحالم قادر به دیدن افراد دیگر و به راه رفتن با هم در جمعیت یک بار دیگر. با وجود چینی ویروس هنوز هم در حال حاضر ازدحام مهم نیست هر بیشتر آنها را مجبور به انجام آنچه انجام می دهند و سر در گم می شود با هر گونه عواقب که ممکن است و یا نمی افتد.

خورشید شفا دهنده است و بسیاری از آنها در حال حاضر با بهره گیری از مزایای آن اشعه های گرم خود را بر بدن و روح پس چه کسی مقصر است swarms آنها از یک ذهن و از ذهن به عنوان آنها همه ازدحام مانند ملخ یک بار دیگر به آن پارک boardwalks در سواحل و نقاط زیبایی.

در فیلم های زامبی, چرا زامبی ازدحام با هم در جمعیت? همین دلیل است که پست-مستند انسان زندگی می کنند در حال انجام آن است بسیار کهن اساسی عصبی غریزی برنامه ای است که می بیند این swarms گیرد.

با توجه به همه این علوم می گم می شود و این واقعیت COVID-19 چینی با ویروس هنوز هم در خارج وجود دارد به دنبال بیشتر انسان گوشت کیسه به حمله است و نه در اینجا و نه وجود دارد کسب و کار و مدارس باید باز شود و این به طور طبیعی به ارمغان می آورد همه بیش از حد مهم اقتصاد بازگشت.

آوردن اقتصاد از این گسترده مصرف کننده فرهنگ است یک پیش نیاز برای دولت — مردم نیاز به نگه داشتن خرید بی فایده مسائل آنها لازم نیست دوباره. چینی, ویروس, همان طرز فکر به رشد به آن نیاز انسان به ازدحام آن همه بیش از حد آشنا مکان و اقتصاد آن از دور و گسترده ای را می توانید در ادامه یک بار دیگر.

تعریف جنون آنها می گویند در حال انجام همان چیزی که بارها و بارها و تفکر شما یک نتیجه متفاوت, خوب این دقیقا همان چیزی است که فریب خورده دولت ها در سراسر جهان در حال انجام است. آنها را تغییر هیچ چیز و هیچ چیز یاد گرفته و در حال تلاش برای ادامه به عنوان اگر وجود دارد هیچ ویروسی همه گیر صرفا برای همه مهم اقتصاد. این جایی است که آنها سقوط خواهد کرد و ویروس را خوش انسان گوشت, کیسه و کیسه و ضرورت آنها به راه اندازی مجدد اقتصاد خود را به سرعت.

آن را به زمان تغذیه یک بار دیگر — این مواد غذایی است بر روی صفحه گرامافون — swarming.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن