سوپر چیپ پاور ریس

سوپر چیپ پاور ریس یکی از از کیت ها و چیپ های ارتقاء شتاب توان و شتاب ماشین میباشد که دارای نصب بروی مپ و یا ای

توسط ATROTICNEWS در 16 خرداد 1400

سوپر چیپ پاور ریس یکی از از کیت ها و چیپ های ارتقاء شتاب توان و شتاب ماشین میباشد که دارای نصب بروی مپ و یا این که دریچه گاز و استپر موتور یاری به ورود هوای اکثر در وضعیت تخته گاز کرده و عجله و قدرت و شتاب ماشین را می افزاید و اتومبیل را سرعت بالا دستور می نماید.

سوپر چییپ پاور ریس افزایش شتاب ( پاور ریس چیست ؟) : همین چیپ چهار سیم دارااست و بروی مپ سنسور و یا این که دریچه ورودی هوای موتور خودرو بسته شده و می تواند اقتدار موتور خودروی شما را 7 اسب بخار ارتقاء دهد.

این چیپ در دو دسته دیرباز و تازه در بازار عرضه می‌گردد که ما فقط گونه جدید و اهمیت کیفیت خیس آن را بفروش میرسانیم.

بهبود کپ کردگی خودرو ارتقاء شتاب ماشین و افزایش گشتاور اتومبیل از پاراگراف مزایای این چیپ می باشد.

افرادی که تیونینگ چیپ دراگون بروی خودروی آن ها کارگزاشتن نمی شود و یا بدلیل خراب بودن مپ سنسور و یا این که سنسور اکسیژن عجله خودرویشان کم شده است و بدلیل ایراد در سنسور ها چیپ تیونینگ دراگون نمی تواند به شکل بهینه ای اثر بخش باشد می توانند از همین چیپ استفاده نمایند.

حتی شما می توانید به جهت عمده شدن شتاب و توان ماشینتان همین چیپ را به ملازم تیونینگ چیپ دراگون و سوپر چیئ رایزین ببندید. نصب این چیپ هم معمولی بوده و راهنمای نصب را به یار متاع برایتان ارسال می نماییم.

راهنمای کارگزاری سوپر چییپ پاور ریس افزایش عجله بروی خودرو : 1-نصب سوپر چییپ پاور ریس افزایش عجله بروی اتومبیل 206 رانا و پرشیای موتور TU5 : کارگزاشتن سوپر چیپ پاور ریس ارتقا شتاب بروی ماشین 206 بروی سنسور فشار هوای منیفولد که همان MAP امکان پذیر می باشد که شامل 4 حرفه سیم است که بروی سوکت مپ سنسور به ترتیب هر کدام از سیم ها از 1 تا 4 شماره گذاری شده اند و خویش سوپر چیپ پاور ریس نیز 4 عدد سیم دارااست که شامل دو سیم سفید و دو سیم مشکی می باشد.

شما هر 4 سیم مپ سنسور اتومبیل را بدون جدا کردن یا چیدن به وسیله حرارت روکش آن را بردارید و سیم های پاور ریس را به ترتیب رنگ یکی در در میان بروی سیم مپ سنسور خود می پیچید و هر کدام را به لطف چسب برق می زنید تا به هم اتصال ننمایند مثال دو سیم سفید پاور ریس را یک عدد به سیم شماره یک مپ سنسور و دیگری را به سیم شماره سه مپ سنسور و دو سیم مشکی را یکی از به سیم شماره دو مپ سنسور و دیگری را به سیم شماره چهار مپ سنسور کارگزاری نمایید.

و زمانی به سوکت مپ سنسور نگاه میکنید بایستی سیم های پاور ریس یک رنگ در در بین نصب شده باشند نمونه (سفید-مشکی-سفید-مشکی) عکس کارگزاشتن سوپر چسپ پاور ریس ارتقاء عجله بروی مپ سنسور پژو 206 : عکس کارگزاشتن سوپر چسپ پاور ریس ارتقا شتاب بروی مپ سنسور پژو 206 2-نصب سوپر چییپ پاور ریس ارتقاء عجله بروی اتومبیل های پراید Pride و سمند Sanamd و پارس Pars و پی کی PK و ال نود L90 و اشاره گر Peykan و دوو Daewoo : کارگزاری سوپر چییپ پاور ریس ارتقا عجله بروی اتومبیلهای پراید Pride و سمند Sanamd و پارس Pars و پی کی PK و ال نود L90 و فلش Peykan و دوو Daewoo بروی دو سنسور موقعیت روزنه گاز TPS و استپر موتور قابلیت و امکان پذیر می باشد به جهت کارگزاشتن ابتدا دو سیم سفید دستگاه را به سیم سنسور شرایط روزنه گاز که سه سیم دارااست و به سیم های شماره یک و سه وصلل می کنیم یعنی دو سیمی که در اطراف است و به سیم وسط دستی نمیزنید و دو سیم مشکی سوپر چیپ پاور ریس را به سیم های A و C سنسور استپر موتور که 4 سیم داراست متصل می نماییم لطفا هیچوقت سیم های سنسور ها را نچینید و به جهت برداشتن روکش آن و نصب سیم سوپر چیپ پاور ریس از حرارت دادن آن به کارگیری نمایید.

عکس کارگزاری سوپر چسپ پاور ریس ارتقا عجله بروی پژو 405 و پراید و ...

: عکس کارگزاری سوپر چسپ پاور ریس ارتقاء عجله بروی پژو 405 و پراید عکس کارگزاشتن سوپر چسپ پاور ریس ارتقا شتاب بروی سنسور استپر موتور پژو 405 و پراید و ... : عکس کارگزاری سوپر چسپ پاور ریس ارتقاء شتاب بروی سنسور استپر موتور پژو 405 و پراید عکس کارگزاشتن سوپر چسپ پاور ریس ارتقاء شتاب بروی سنسور وضعیت دریچه گاز پژو 405 و پراید و ... :

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن