دانشجوی کارشناسی ارشد تنفس زندگی جدید به ونتيلاتور-فرایند ساخت با نمونه

یک UCLA دانشجو در حال توسعه کم هزینه ونتیلاتور برای کمک به مبارزه با COVID-19. دانشجوی کارشناسی ارشد گلن Meyer

توسط ATROTICNEWS در 6 اردیبهشت 1399

یک UCLA دانشجو در حال توسعه کم هزینه ونتیلاتور برای کمک به مبارزه با COVID-19.

دانشجوی کارشناسی ارشد گلن Meyerowitz, دیدم نیاز به هواکش در سراسر کشور و می دانستم که او می تواند ایجاد یک به طور چشمگیری ساده و مقرون به صرفه ونتیلاتور برای رسیدگی به مشکلات خاص به کروناویروس جدید. او پنج سال در SpaceX تست پیشرانش موشک و فضاپیما سیستم قبل از آمدن به UCLA به مطالعه مهندسی برق و کامپیوتر.

همه در عرض یک هفته او مشورت با پزشکان, طراحی و توسعه یک طرح برای یک خرید قطعات از انبار خانه و تکمیل عملکرد دستگاه. Meyerowitz, این است که در آینده همکار در UCLA Biodesign برنامه که به دنبال تبدیل پزشکی و بهداشت و درمان از طریق فن آوری های جدید.

هواکش در حال حاضر در دسترس نیست, ارزان, با, متوسط, مدل, برای مراقبت ويژه دهها هزار دلار Meyerowitz, گفت:. این فن ساخته شده برای مقابله با هر مشکل یک دکتر می تواند زمانی که درمان یک بیمار Meyerowitz, گفت:.

Meyerowitz, متمرکز در یک طراحی ساده تر برای خود ونتیلاتور به کاهش هزینه های, و آن را آسان تر به استفاده از. او امیدوار است این طرح نهایی خواهد شد هزینه بین $1 ، 000 و $3,000.

(Courtesy of Glen Meyerowitz)
Meyerowitz, را از دستگاه تنفس مصنوعی ساخته شده با قطعات از منابع Home Depot, دارای یک طراحی ساده تر و آن را نه تنها آسان تر به استفاده از, اما آسان تر به تولید چندین مدل در یک دوره زمانی کوتاه. (حسن نیت ارائه میدهد از گلن Meyerowitz,)

او ونتیلاتور نیز بسیار ساده تر برای ساخت که بدان معنی است که بیشتر تولید می شود در یک مدت زمان کوتاه در مقایسه با کسانی که تولید شده توسط تولید کنندگان عمده است.

Meyerowitz, در ابتدا به جنیفر McCaney co-مدیر اجرایی Biodesign برنامه و صحرا اسب گرانت از مدیر ارشد نوآوری و پژوهش در UCLA بهداشت و co-مدیر اجرایی Biodesign برنامه در مورد ایده خود را به صورت ساده ونتيلاتور.

"هنگامی که (Meyerowitz,) به (اسب-گرنت) و من با نمونه اولیه او به دنبال منابع آموزشی و کمک به تسریع این از یک سانتریفیوژ ایده یا مفهوم به بالینی و فراتر از آن" McCaney گفت. "ما به سرعت قادر به کاتالیز و بسیج Biodesign شبکه برای کمک به او را به حرکت در پروژه های پیش رو به سرعت."

Mathew Savary اصلی از UCLA صندوق نوآوری و سرمایه گذاری های جدید در UCLA فناوری توسعه, بازی بخشی جدایی ناپذیر در مدیریت پروژه به عنوان به خوبی.

UCLA توسعه فناوری گروه کار می کند به پیشرفت و نوآوری و کارآفرینی و پژوهش در راه اندازی اختراعات جدید و عملیات تجاری درگیر در این پروژه ها.

با تکمیل تصادف Savary رسیده به McCaney با نگرانی های خود را در مورد در دسترس بودن منابع پزشکی و پیچیده و طولانی فرآیند تولید هواکش در حال حاضر در بازار است.

McCaney متصل Savary با Meyerowitz, و این دو شروع به کار با هم.

"(Meyerowitz,) انجام شده است سهم شیر از بلند کردن اجسام سنگین در مرور این پروژه به جلو" Savary گفت. "من در تلاش برای کمک به چوپان او را از طریق ساختمان سازی مناسب و طراحی مورد نیاز و پس از آن ما در حال رفتن به حرکت به سمت تلاش برای دریافت این تولید شده و برخی از پول مطرح شده است."

به زودی پس از Meyerowitz, و Savary متصل یک تیم از مهندسین, پزشکان, محققان و کارآفرینان از UCLA و در سراسر کشور با تشکیل یک سازمان غیر انتفاعی به نام Ventlifeمستقر در اطراف Meyerowitz, به نمونه اولیه.

Meyerowitz, تماس پزشکان مبارزه با این بیماری همه گیر در خط مقدم به درک چگونه هواکش استفاده می شود این مشکلات در حال دیدن آنها در بیمارستان ها و مسائل خاص مرتبط با درمان بیماران مبتلا به COVID-19.

وی با اشاره به چهار مولفه های کلیدی از دستگاه تنفس مصنوعی که پزشکان به عنوان برچسب لازم است هنگامی که در تلاش برای درمان یک بیمار با COVID-19: توانایی کنترل مقدار هوایی است که تحت فشار قرار دادند به یک بیمار ریه ها در هر چرخه تنفسی نرخ با هوا که تحت فشار قرار دادند به ریه ها فشار در ریه ها و کسر منقضی شده اکسیژن است.

"به طور معمول ساکت و دارای 21% اکسیژن, اما برای برخی از موارد شما ممکن است بخواهید برای رفتن به 100% اکسیژن برای مدت زمان کوتاه اگر یک بیمار است نه به اندازه کافی اکسیژن در ریه ها" Meyerowitz, گفت:.

به تازگی Meyerowitz, صرف زمان در UCLA شبیه سازی مرکز که صاحب یک ریه مصنوعی. با اتصال نمونه به ریه Meyerowitz, است که قادر به دریافت اطلاعات در مورد چگونه دستگاه در حال کار است.

"این واقعا مهم است از نظر اعتبار چگونه به خوبی این دستگاه انجام می دهد دیدن مسائل و تعیین مناطق که در آن نیاز به بهبود" او گفت:.

با فرض وجود دارد تغییرات زیادی ساخته شده به ونتیلاتور, Meyerowitz, و Ventlife تیم را به تمرکز بر روی نهایی سازی طراحی و سپس همکاری با تولید کنندگان تجهیزات پزشکی است که باید گواهینامه با مواد غذایی و دارو به تولید محصولات خواهد شد که تایید کنید.

(Courtesy of Glen Meyerowitz)
Meyerowitz, را ونتیلاتور است کاتالیز آینده هم از مهندسین, پزشکان, محققان و کارآفرینان از UCLA و اطراف کشور است. این تیم به نام Ventlife خواهد شد تمرکز بر روی پالایش طراحی و گرفتن آن تایید شده توسط FDA. (حسن نیت ارائه میدهد از گلن Meyerowitz,)

"برای چه مدت طول خواهد آن را برای ما به مقیاس اگر ما برای به دست آوردن پول است که هنوز هم بزرگ اگر ما فکر می کنم ما وجود دارد می تواند در چند ماه از هم اکنون" Meyerowitz, گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن