رقص دانش آموزان تنظیم به تغییرات برنامه درسی خود مسئوليت آموزش آنلاین

آموزش آنلاین برای دانش آموزان رقص است و نه کاملا شده است en pointe. سوئیچ به کلاس های مجازی اتحاد چپ رقص دانش

توسط ATROTICNEWS در 19 اردیبهشت 1399

آموزش آنلاین برای دانش آموزان رقص است و نه کاملا شده است en pointe.

سوئیچ به کلاس های مجازی اتحاد چپ رقص دانش آموزان در جستجوی ایده آل فاصله به حرکت, با تکیه بر خود-پاسخگویی به ماندن با انگیزه گفت: سوم-سال رقص دانشجو جاستین گمبا. اگر چه اساتید اقتباس کرده اند البته خود مواد به قالب به فاصله هر یک رقصنده است و دسترسی به آنها از طریق افزایش روزنامه نگاری و ارسال رقص آنلاین جلوتر از کلاس گمبا گفت: آن مشکل است به فردی را تجربه کنند. او گفت که او تصمیم به ماندن در ثبت نام این سه ماهه به دلیل نزدیک جامعه در رقص برنامه فراهم می کند پشتیبانی در طول این زمان استرس زا از عدم قطعیت.

"جامعه بسیار tightknit," گمبا گفت. "(اساتید) خوب در حفظ سلامت روحی و روانی در ذهن داشته باشند."

گمبا گفت: پس او ساکن دستیار در تپه او شده است و با استفاده از کف سالن به عنوان موقت dance studio برای کلاس های خود. بسیاری از دوره ها بیش از حد خواستار توجه به فضای مورد نیاز به عنوان بسیاری از تمرکز خود را در تحقیق و کشف از طریق بداهه او گفت:. به نگه دارید تا با مواد دوره گمبا گفت: هر رقصنده انجام حرکات متفاوت است چرا که آنها به تهیه کردن به فضاهای کوچکتر در دسترس به آنها را نسبت به بزرگ mirrored dance studios از Glorya کافمن سالن.

[مرتبط: رویداد به نمایش گذاشتن مهارت های دانش آموز از طریق هنر, نمایشگاه, نمایشی رقص]

استفاده از هنر به عنوان یک تثبیت کننده گمبا گفت: او عمدتا مبارزه با جنگ بین خلاقانه unmotivated و در عین حال نیاز به تجربه خود را در کلاس که تقاضا ثابت حرکت و انرژی است. اگر چه برخی از زوم کلاس های رقص اختیاری حضور گمبا گفت: برنامه های رقص تکیه بر خود-مسئولیت پذیری و اکتشاف به جای روش های سنتی چیزی است که او تمرین شده است در حال حاضر بیشتر از همیشه.

"واقعیت این است که من از خواب و اقامت در اتاق من تمام روز واقعا سخت است برای مقابله با" گمبا گفت. "به ویژه هنگامی که شما در یک دوره مثل رقص که در آن شما نیاز به حرکت می شود."

مجازی آموزش نیز ایجاد یک مانع بین رقصندگان و استاد و گمبا گفت: دانشجويان نرم افزار از ویژگی های اصلاحات هستند و متکی به خود. او گفت: هر رقصنده مسئول پیشرفت روش خود را به ویژه به دلیل وجود دارد هیچ راه واقعی برای اساتید به می دانم که اگر رقصنده های در حال اجرای انتقادات خود را. در گمبا مورد او گفت: او با تمرکز درون احساس حتی کوچکترین حرکات بدن خود را در طول کلاس های خود مانند رقص 160: "موضوعات در بدن مکانیک: الکساندر روش و عمل و عملکرد" است که با هدف انتشار تنش های غیر ضروری.

"این بستگی به این دارد که چه نوع از روش شما در حال تلاش برای" گمبا گفت. "توسعه ذهنی روش نظم و انضباط و قادر به کشف ایده های مختلف چیزی است که مردم در حال گسترش در طول این زمان."

با وجود بازگشت به خانه این سه ماهه سوم سال رقص و psychobiology دانشجو متحد وید گفت: تغییرات استادان را از جمله داشتن چندین تغییرات برای هر ترکیب اجازه می دهد او را به طور کامل حرکت او فضای کوچکتر. برای او کف کار کلاس, او گفت که او با استفاده از آشپزخانه خود را به این دلیل که چوب جنگلی است لغزنده تر و بهتر مناسب برای جنبش است. همانطور که برای تطبیق رقص به فضای موجود وید گفت: جهت و آگاهی فضایی و مهم ترین و خاص تغییراتی که رقصندگان را در طول کلاس به عنوان جنبش را می توان به تناسب عمق و طول هر دانش آموز را در فضای باز.

"ما باید به آنلاین تغییرات در خودمان حرکت می کنیم که یک تجربه جدید" وید گفت. "به جای مرور فضا با دیگر رقصندگان ما به حرکت در فضا با اشیاء بی جان اما هنوز هم نگه دارید در حال حرکت."

[مرتبط: دانشجوی کارشناسی ارشد دعوت مخاطبان تعامل در 6 ساعت عملکرد رقص]

با دانشکده نیز مرور آنلاین راهنما استاد کمکی Ros Warby که می آموزد به رقص 160 دوره آموزشی گفت: فرایند یادگیری منتقل شده به شدت از دست در رابطه با دانش آموزان خود را به صرفا با تکیه بر گفت و گو است. Warby گفت که او با استفاده از یک مدل اسکلت برای نشان دادن مکانیک بدن ضروری است که در یادگیری برای استراحت بدن در روش الکساندر.

او رقصنده همه قادر به جسمی شرکت در زوم سخنرانی و Warby گفت: او تا به بازسازی خود البته به تمرکز بیشتر بر روی تشریحی اطلاعات و تصویر مبتنی بر یادگیری به تدریج تغییر به رقص با جنبش های کوچکتر. او گفت: این اجازه می دهد تا رقصندگان به خود را آشنا با الکساندر سبک قبل از یکپارچه سازی حرکات خود را در حداقل فضا.

"ما متاسفانه نمی گرفتن این فرصت را به تمرین آنچه که ما در حال یادگیری" Warby گفت. "ما در حال تمرکز بر آینده نیمی از این دوره در رقص و تلاش برای یکپارچه سازی اطلاعات از طریق یک رقص است که کوچکتر است زیرکانه و می توان موجود در این فضا در دسترس است."

پس گمبا در حال حاضر خالی از تعامل فیزیکی با دیگر رقصندگان او گفت که او بیشتر به دنبال به جلو به بازگشت به اتصالات و جامعه پرورش در برنامه های رقص. در عین حال او گفت که اطمینان بخش طبیعت از استادان خود و تعهد به هنر و صنعت خود را کمک خواهد کرد که او را از طریق این تلاش سخت سه ماهه مجازی آموزش رقص.

"وجود دارد مقدار زیادی از استرس را به خوبی انجام دهد به خصوص اگر من قرار بود به مبارزه" گمبا گفت. "اما من ایمان من در برنامه های رقص. من می دانم که رقص ارومیه هستند و در کنار ما و در مورد مراقبت از ما بسیاری است که طول می کشد مقدار زیادی از وزن از من است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن