به محلی نیویورک مطرح $3,464,978 در طول آن سال 2020 کمپین که زد برای 24 ساعت جمعه.
به دلیل COVID-19 همه گیر در این سال جامعه و انسان دوستی برنامه انجام شد کاملا آنلاین و بدون مکان اولین جمعه رویدادهای برجسته در دو تلاش های قبلی.
در سال گذشته در مجموع $بود 3,019,802.54 از 8,547 اهدا کنندگان.
با توجه به همه گیر در این سال هدف بود و نه مقدار مطرح شده اما تعداد اهدا کنندگان. به محلی نیویورک مدیر Meagan داده می شود گفت: هدف این بود 10,000 اهدا کنندگان و تعداد واقعی که به 11,085.
به محلی نیویورک مشغول به کار با خسته گروه هنر به ارائه مجازی محلی کنسرت و جامعه پیشرفت شورا برگزار شد یک مسابقه کارائوکه و دیگر رویدادهای آنلاین جمعه.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- ترفند های خانه داری و زندگی - مجله بهترین ترفند ها
- دانشگاه UCLA پاسخ اضطراری بهبود یافته پس از گتی آتش اما باید استاندارد
- فرار از سیاتل خودمختار منطقه
- Headliners – آکشی آناند
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اوباما: "چرا تهمت هرگز جمهور – من نوار"
- سازمان های دانشجویی همکاری برای ایجاد 3D-چاپ PPE برای بیمارستان
- 9 روشی که میتوانید با استفاده از هپی چیر خلاقیت خود را افزایش دهید.
- امکان اتصال به اینترنت و پخش ویدئو با کیفیت 4K در تلویزیون شیائومی 65 اینچ
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی