سازمان های دانشجویی همکاری برای ایجاد 3D-چاپ PPE برای بیمارستان

دو UCLA مبتنی بر سازمان های دانشجویی در حال کار با هم به چاپ 3D تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE برای بیمارستان های

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

دو UCLA مبتنی بر سازمان های دانشجویی در حال کار با هم به چاپ 3D تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE برای بیمارستان های محلی در سراسر کالیفرنیا و نیویورک و رود آیلند.

رمان coronavirus همه گیر باعث شده است که کمبود PPE برای متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور, ترک, پزشکی, کارگران بدون حمایت لازم و یا نیاز به استفاده مجدد از PPE.

3D4E یک چاپ 3D سازمان در UCLA آموزش شرکت اعضای چگونه برای تولید PPE با استفاده از پرینتر 3D, گفت:, Ryan تانگ تکنولوژی مشاور 3D4E و سال دوم مهندسی کامپیوتر دانشجو در دانشگاه UCLA.

این گروه در حال کار برای تولید تجهیزات با آیرس یا هوش مصنوعی, رباتیک, اخلاق جامعه, یک سازمان غیر انتفاعی تشکیل شده در UCLA به منظور بحث و گفتگو و انتشار اطلاعات در مورد اخلاق در هوش مصنوعی است. پروژه دریافت حمایت مالی از یک GoFundMe صفحه آغاز شده توسط آیرس در ابتدای ماه آوریل است.

آیرس آغاز GoFundMe صفحه با هدف بالا بردن $15,000 در جهت ایجاد حداقل 10,000 صورت سپر هارون گفت: هوی رئیس جمهور آیرس و چهارم-سال محاسباتی و سیستم های زیست شناسی دانشجویی در دانشگاه UCLA. آیرس و 3D4E را با استفاده از بودجه برای خرید پرینتر 3D و دیگر مواد لازم برای جمع آوری PPE.

اگر چه این طرح نمی, نگرانی, هوش مصنوعی, اصول اخلاق, Hui گفت که این گروه هنوز هم می خواست برای کمک به.

"هنگامی که ما متوجه است که وجود دارد کمبود PPE مواد ما واقعا می خواستم برای ایجاد یک تفاوت" Hui گفت. "در حالی که ما واقعا نمی باید که تجربه زیادی در این زمینه ما می دانستیم که ما تا به حال زیرساخت و ما نیز باید این اتصالات برای ساخت این ممکن است."

این گروه فصل در UCLA USC, کرنل, Caltech, استنفورد و دانشگاه براون و با استفاده از شبکه خود را به خود را در تلاش های جدید ممکن است, Hui اضافه شده است.

این GoFundMe مطرح شده بیش از $4,300 تا کنون که این تیم با استفاده از برای تولید صدها چهره سپر برای بیمارستان Hui گفت. هنگامی که وجود دارد این است که دیگر نیاز به چاپ PPE 3D printers اهدا خواهد شد خود را به دانشگاه مربوطه.

هر چند اعضای آیرس و 3D4E در حال مونتاژ چهره سپر به طور جداگانه آنها به طور مداوم در حال برقراری ارتباط با یکدیگر برای حل هر گونه مشکلی که ممکن است رخ دهد تانگ گفت.

"3D4E شده است نوع انجام می دهند بیشتر از ویژگی های همه چیز برای کمک به کسانی که هرگز لمس 3D printers قبل با حمایت و یا مشاوره و ما توصیه شده است که چه نوع از رشته استفاده کنید و فقط برخی از مواد تدارکات."

چهره سپر ساخته شده با استفاده از کرون 3DVerkstan مدل است که یک موسسه ملی بهداشت و درمان تایید شده ای برای طراحی 3D-چاپ شیرازه. کاربران نیز با استفاده از ذوب رسوب مدل 3D پرینتر همراه با PETG رشته های ماده است که هر دو با دوام و انعطاف پذیر برای چاپ پلاستیک شیرازه. پی وی سی اتصال را پوشش می دهد و سه سوراخ سوراخ می شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرد به ضمیمه ورق های پلاستیکی به شیرازه به ایجاد سپر Hui گفت.

اعضای اضافی و احتیاطی در هنگام مونتاژ سپر پوشیدن خود و ماسک و دستکش و گفت: هوی. هنگامی که صورت سپر ساخته شده اند آنها را از چپ به تنهایی به مدت سه روز برای ضد عفونی و سپس تحویل به بیمارستان های محلی شخصا و یا توسط پست الکترونیکی او اضافه شده است.

ماسک و N95 ماسک که فیلتر در حدود 95% از ذرات در حال شکل موثر تر از, حفاظت, اما, 3D چاپ, ماسک های صورت نمی اطمینان از N95 با کیفیت است که بیمارستان ها به طور معمول نیاز به هوی گفت.

"ما در حال چاپ 3D آنچه ما می توانیم که در صورت سپر و آن را هنوز هم بسیار حیاتی قطعه از تجهیزات. ماسک و N95 ماسک در حالی که آنها بسیار مهم است, آنها فقط بخشی از حفاظت – کل صورت به محافظت می شود نه فقط در بینی یا دهان" Hui گفت.

لیلا کیم رئیس جمهور آیرس در دانشگاه براون و سال دوم علوم کامپیوتر دانشجو, هرگز با استفاده از یک چاپگر 3D قبل از اما معتقد است که این روند نمی خواهد بیش از حد دشوار است.

"اگر ما نیاز به کمک ما می توانید تماس بگیرید (3D4E) و آنها بسیار مفید است با ارائه فایل و دادن راهنمایی در مورد ... چاپ ترین سرعت" کیم گفت. "من کمی مرعوب نیاز به یاد بگیرند که چگونه به 3D چاپ, اما آن را در واقع به نظر می رسد مانند من در دست خوب است."

هر چند چاپ 3D است که در خارج از آیرس منطقه مورد علاقه, Hui گفت: این گروه تذکر داده شد که چرا آنها درگیر شدم با AI اخلاق در میان این همه گیر.

"ما نمی تواند پیش بینی (COVID-19) اما آن را در حال حاضر تهدید عزیزان ما خیلی زودتر از هر غیر اخلاقی AI احتمالا می تواند" Hui گفت. "آنچه که ما متوجه شد که هیچ یک از ما نیست که به متخصصان پزشکی. ما لازم نیست که به پزشکان و پرستاران و یا چیزی شبیه به آن. ... زمانی که ما کمک به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و نگه داشتن آنها را امن آنها به نوبه خود می تواند کمک به صرفه جویی عزیزان ما."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن