نبرد ویراستاران: UCLA ترین مستند شایسته ورزش داستان

بسیار شبیه به بقیه جهان ورزش, the Daily Bruin سردبیران ورزشی صرف آخرین روزهای یکشنبه و پنج تماشای ESPN و Netfl

توسط ATROTICNEWS در 2 خرداد 1399

بسیار شبیه به بقیه جهان ورزش, the Daily Bruin سردبیران ورزشی صرف آخرین روزهای یکشنبه و پنج تماشای ESPN و Netflix را 10-بخش مجموعه مستند "آخرین رقص است."

10-ساعت saga شرح ظهور و سقوط شیکاگو بولز' سلسله با مایکل جردن به دست آورده ملی ستایش و تنظیم توییتر به آتش کشیده هر هفته و آن را به سمت چپ مخاطبان التماس برای بیشتر. ESPN یک صف از 30 به مدت 30 مستند مجموعه به بیرون آمدن بیش از چند هفته آینده – از جمله آنهایی که بر اساس اطراف لنس آرمسترانگ دوپینگ رسوایی و 1998 MLB صفحه اصلی اجرای مسابقه – اما به خوبی اجرا خواهد شد خشک اواخر ماه ژوئن است.

UCLA که دارای 118 NCAA عناوین در آن 101 سال سابقه ده ها تن از داستان های در حال انتظار برای کشف شود و Daily Bruin سردبیران ورزشی ساخته شده خود را زمینهای برای آنهایی که این امر را بهترین مستند یا docuseries.

"هرم موفقیت"
سام Connon ورزشی, ویرایشگر

بزرگترین سلسله در بسکتبال تاریخچه بازی نمی کند در شیکاگو, نیویورک یا بوستون – این بازی در لس آنجلس.

نبود Showtime لیکرز و نبود رهبری شکیل اونیل یا کوبه برایانت – هیچ بازیکن تعریف شده آن و یا به سرقت نور افکن.

آن UCLA بسکتبال مردان تحت John چوبی که مربی برونز از سال 1948 به سال 1975 و دارای 10 حلقه و انگشت شماری از سالن از شهرت فارغ التحصیلان برای نشان دادن آن.

با هم کشیدن چهره های کلیدی از یک دهه سلسله از تقریبا 50 سال پیش خواهد بود وظیفه بلند برای تولید کنندگان و مدیران را در به خصوص پس از چوبی گارد والت Hazzard و پس از آن-دو و میدانی مدیر J. D. مورگان همه مرده است.

فیلمبرداری مجموعه مستند در مورد یک فرد مرده پیچیده مصاحبه, بله, اما آن را دقیقا نمی uncharted waters. فکر می کنم از بی شمار تاریخی مستند آمده است که هر سال در مورد جنگ جهانی دوم امپراطوری روم و مصر باستان به ذکر اخیر ورزش های مربوط به اسناد مانند 2019 "به نام من" در مورد محمد علی.

ساخت یک فیلم مستند در مورد چوبی-عصر برونز نیازی جدید, مصاحبه با مشاهیر مربی – باید آن را به تمرکز بر میراث او و چگونگی تسلط خود را در دهه های 1960 و 1970 به شکل ورزش به این روز است.

که میراث گسترش از چوبی معروف هرم موفقیت و مرد کارخانه که تولید Kareem Abdul-Jabbar و بیل والتون به روابط با تقویت کننده سام گیلبرت و رقابت شدید با باب شوالیه و جوینده فلپس.

اردن گفت: در قسمت هفت از "آخرین رقص" که برنده شدن در یک قیمت است که هر کسی حاضر به پرداخت. چوبی برنده 10 NCAA قهرمانی در طول 12 سال و یک افسانه تبدیل شد برای آن است.

من فکر می کنم من صحبت می کنند برای بسیاری از UCLA طرفداران وقتی که من می گویند من خیلی دوست دارم برای دیدن کامل از بالا به پایین شکست که چگونه این عناوین به ثمر رسید و آنها چگونه تغییر کالج بسکتبال برای همیشه لطفا برای.

"50 سال سلسله"
Jack Perez, دستیار سردبیر ورزشی

(Daily Bruin file photo)
(Daily Bruin فایل عکس)

چه بهتر نامزد 10-بخش مستند از یک مرد که صرف 50 سال مربیگری یک تیم ؟

سابق والیبال مردان مربی Al Scates led برونز برای 50 فصل از سال 1963 به 2012. او انباشته یک رکورد از 1,239-290 خوب برای .812 درصد برنده شدن.

دلیل او این است که اعتبار تنها با 19 قهرمانی است که والیبال مردان ندارد NCAA عنوان تا سال 1970. یک بار NCAA تا به حال یک مردان والیبال پلی آف را به دست آورد که برای اولین بار شش و هفت و 11 از اول 15.

UCLA را به نفع خود حداقل دو عنوان در هر دهه تا 2010s.

تیم او ساخته شده از پلی آف در 49 از 50 فصل از دست رفته آن را فقط یک بار در سال 2003. او همچنین تا به حال رکورد برنده در 49 مبارزات. پس Scates چپ سابق خود بازیکن جان Speraw شده است و قادر به تکرار سابق ،

Scates خودش بود که همه آمریکایی به عنوان یک بازیکن برای برونز. او همچنین در چندین ایالات متحده آمریکا تیم که موفق به کسب عناوین بنابراین او در اوایل بازی حرفه ای می تواند مورد بررسی قرار گیرد و همچنین.

اگر مستند به دنبال پنج هفته قالب "آخرین رقص" دهه خواهد بود یک تقسیم تا نکته: افزایش در '60s, سلطه '70s, 80s و 90s و کاهش آهسته در 2000s تا بازنشستگی خود را.

"آینده کوتاه"

ژاکلین Dzwonczyk دستیار سردبیر ورزشی

(Axel Lopez/Daily Bruin senior staff)
(Axel لوپز/Daily Bruin ارشد)

برنده شدن همه چیز نیست. گاهی اوقات بهترین داستان بیرون آمدن از شکست است.

است که می گویند که جیل الیس' حرفه ای به عنوان سر مربی از UCLA فوتبال زنان یک شکست بود – در واقع او 229-45-14 ضبط بدون شک به ارمغان آورد این برنامه به سطح بعدی. او رهبری برونز برای اولین بار به کالج جام در فصل دوم و سپس آن را هفت بار در یک ردیف از 2003-2009.

اما در طول 12 فصل در وستوود الیس هرگز آن را به بالا.

UCLA قرار داده شده در بالا-10 در سراسر کشور در هر فصل تحت الیس پایان دوم یا سوم هر سال از 2003-2009 و هنوز هم هرگز به خانه آورد یک جایزه.

در بسیاری از راه های که جذاب تر از یک تیم برنده مسابقات قهرمانی مستقیم هفت فصل است. چه مشکلی پیش آمد ؟ چگونه الیس با انگیزه ماندن? وجود دارد هر بخشی از مربی که می خواست به ماندن در وستوود یک سال دیگر – یک شانس در یک عنوان – به جای حرکت به مربی ایالات متحده زنان تیم ملی?

فراتر از کارکنان مربیگری برونز افتخار 14 NSCAA همه آمریکایی ها از 1999-2010 بسیاری از بیرون آمدن از الیس " هفت top-5 استخدام طبقات است. بازیکنان مانند سیدنی Leroux و لورن چنی هر دو آنها رفت و در رقابت برای USWNT را منابع جالب برای یک فیلم مستند است.

و در نهایت به کراوات روایت با هم سری می تواند در نهایت با یک نگاه در زمان سر مربی آماندا کرامول – که به UCLA در سال 2013 و برنده این برنامه اولین عنوان از سمت راست دروازه.

"سرقت دوم"

جارد Tay, دستیار سردبیر ورزشی

(Creative Commons photo by Travis K. Mendoza via Wikimedia Commons)
(عوام خلاق عکس توسط تراویس K. مندوزا از طریق Wikimedia Commons)

دیو رابرتز به سرقت برده 109 پایگاه های خود را در طول سه سال فعالیت حرفه ای به عنوان یک Bruin. به عنوان یک بزرگ-اتحادیه او به سرقت برده 243.

اما یک سرقت – که در اکتبر. 17, 2004 – به این روز ترین کلاچ سرقت در تاریخ بیس بال.

با Boston Red Sox پایین 4-3 در پایین ninth inning, فرار از نیویورک یانکیز 3-0 در بازی چهار لیگ آمریکا مسابقات قهرمانی سری سابق Bruin وارد این بازی به عنوان یک خرج کردن دونده در پایه اول. در اولین گام او را دیدم رابرتز خاموش بود برای دوم غواصی سر برای اولین بار به عنوان دست چپ خود را ضرب و شتم برچسب یانکی ها shortstop Derek Jeter.

بقیه کاملا به سادگی تاریخچه.

رابرتز خواهد آمد در سراسر به گل تساوی بازی و صحنه را برای Red Sox به پیروزی هفت راست بازی و اولین سری جهانی پس از سال 1918.

اما داستان رابرتز نیست سیندرلا داستان. ستاره ها تراز وسط قرار دارد نه در هر راه است که نشان می دهد رابرتز خواهد ساخت حرفه ای او امروز است.

رابرتز' چهار سال فعالیت حرفه ای به عنوان یک Bruin آغاز شده و با یک پیاده روی در ازمایش تحت تاثیر قرار دادن مربیان – تعجب آور در ادراک – با سرعت خود را. پس از فارغ التحصیلی در سال 1995 رابرتز فراخوانده شد در 28th دور از MLB پیش نویس به دیترویت ببر.

و در حال حاضر در حال حاضر به عنوان مدیر برای داجرز پس از سال 2016 رابرتز به رهبری تیم خود را به چهار متوالی اول-جایگاه در لیگ ملی و تیم او باقی مانده است یکی از مورد علاقه های شما به دوباره چالش برای کمیساریای جایزه در پاییز.

انتخاب رابرتز برای docuseries از یک استخر از UCLA بیس بال آلوم نیست یک انتخاب واضح است. او را حمل می کند همان میراث به عنوان جکی رابینسون و نه او تسلط بر بازی مانند Gerrit کول.

اما رابرتز است با این وجود بخشی جدایی ناپذیر از بسیاری از داستان – برای Red Sox برای UCLA برای لس آنجلس. داستان دیو رابرتز بخشی از تاریخچه بیس بال و یکی که سزاوار جشن.

"خانم وال"
مرجان زرگر معاون ورزشی ویرایشگر

(Niveda Tennety/Assistant Photo editor)
(Niveda Tennety/دستیار Photo editor)

هنگامی که تولید کنندگان در حال بحث است که به ویژگی های ورزشی و مستند وجود دارد معمولا چند داستان که نویسندگان کشیده شده است.

فلک زده ساخت خود را هنگامی که دیگران شک آنها را خارج از زمینه عوارض که غلبه و نهایی منجر به بالا هستند و همه کالاهای اساسی از کلاسیک داستان ورزشی.

خوب همه این خطوط طرح شده اند بخشی از Valorie Kondos زمینه را هم به عنوان سر مربی UCLA, ژیمناستیک, با هم ساخت یک داستان است که مردم سزاوار به شاهد در یک docuseries.

Kondos زمینه شناخته شده به عنوان "از دست وال" به تیم و طرفداران هرگز در رقابت های ژیمناستیک هنگامی که او در زمان اولین موقعیت طراح رقص و دستیار مربی برای تیم در سال 1983. که از یک رقص, پس زمینه Kondos زمینه به ارمغان آورد یک دیدگاه تازه به این ورزش ترکیب رقص به ژیمناستیک' روال.

او برنده اولین قهرمانی در سال 1997 – شش سال پس از ارتقا به سر مربی – Kondos زمینه سرعت مستحکم UCLA وضعیت به عنوان یک مدعی در ژیمناستیک است که به طول انجامید تا به امروز.

در علاوه بر این به underdog داستان موفقیت Kondos زمینه بود نمایش را در سالن ورزش او همچنین در مواجهه با چالش های موجود در دنیای واقعی است. مبتلا به سرطان پستان در سال 2014 Kondos زمینه ادامه داد: به مربی این تیم در حالی که با او جنگیدند و در نهایت ضرب و شتم سرطان است.

داشتن برنده هفت قهرمانی در 29 سال به عنوان سر مربی به تکمیل وضعیت او به عنوان یکی از بهترین مربیان ژیمناستیک همیشه Kondos زمینه های آخر فصل در سال 2019 مشخص شد وداع با تور بود که با اعتبار تجدید منافع عمومی در ورزش, مردم, مشتاق را به مصرف بیشتر, ژیمناستیک محتوا در سراسر کشور است.

و یک سال از او احساسی بازنشستگی این زمان مناسب به نمایش گذاشتن زن بود که به نام "Pac-12, ژیمناستیک, مربی قرن" و که منجر به بالا یکی از بهترین داستان ها در تاریخ ورزش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن