نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: به دنبال اغلب نادرست فیلم توصیفاتی از اختلال هویت تجزیهای

سلامت روان پرداخته شده است به طور گسترده در رسانه های عمومی از نگران کننده شخصیت مطالعات مانند "Joker" به نشاط

توسط ATROTICNEWS در 25 اردیبهشت 1399

سلامت روان پرداخته شده است به طور گسترده در رسانه های عمومی از نگران کننده شخصیت مطالعات مانند "Joker" به نشاط خانواده طرفداران مانند "داخل به خارج است." اما در حالی که برخی از تصاویر با موفقیت درخشش نور بر سلامت روان, شرایط دیگران صرفا تداوم کلاله و کلیشه. مقاله نویس Alissa Evans قرار می دهد او علوم شناختی درجه برای استفاده در صفحه نقره ای و روانشناسی در مقایسه با فیلم و نشان می دهد که به رخ کشیدن دقیق توصیفاتی از سلامت روان به کسانی که قربانی صحت برای درام.

هشدار: اخلال گران در پیش است.

اختلال هویت تجزیهای می شود تا اشتباه در سلامت روان جامعه است که برخی بر این باورند که وجود ندارد.

اگر چه هم در نظر گرفته شده است نادر, Dr. Stephen Marmer یک روانپزشک و ارشد بالینی عضو هیات علمی در دانشگاه UCLA گروه روانپزشکی گفت که او تا به درمان بیماران مبتلا به این اختلال است. برخی عروقی جان می سپارند ادعا می کنند آیا علائم ناشی از درمانگران اما روانپزشکان مانند Marmer – همراه با نسخه پنجم از کتاب "راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی" – تشخیص را به عنوان یک مدرک معتبر اختلال است که متمایز از بیماری های روانی مانند اسکیزوفرنی که آن است که اغلب در مقایسه با. با وجود انجام است کم شيوعاما این اختلال باقی مانده برجسته در فیلم های محبوب مانند "روانی" "باشگاه مبارزه" "تقسیم" و "شیشه ای."

[مرتبط: نقره ای صفحه نمایش روانشناسی: در حالی که برخی از فیلم کشف اسکیزوفرنی حساسیت دیگران تداوم کلیشه]

شخصیت های مانند کوین در "تقسیم" – که 24 شخصیت متمایز متحده از محدوده a 9-year-old West فن به یک فرد بالغ طراح مد – نمونه چنین انزجار با آشکار شیفت بین جایگزین هویت که بیشتر sensationalized از دقیق است. در حقیقت تفاوت بین هر تغییر معمولا ظریف Marmer گفت: آیا به عنوان توسعه اغلب به عنوان یک مکانیسم مقابله ای برای قربانیان شدید سوء استفاده در دوران کودکی.

"آنچه آنها نیاز به انجام است به نحوی تصور کنید که آن را واقعا نمی اتفاق می افتد به آنها و یا به پیدا کردن راهی برای جلب رضایت آنها سو استفاده کننده بدون احساس گناه در مورد آن" Marmer گفت. "که تفکیک است زنده ماندن دفاع ... که کمک می کند تا آنها را از طریق دوران کودکی است."

"تقسیم" آدرس ترومای دوران کودکی هر دو از طریق فلش بک و گفتگو با کوین درمانگر. اما در حالی که "تقسیم" و عاقبت آن "شیشه" به درستی شناسایی شایع ترین علت انجام فیلم' تصویر از اختلال علائم واقعی است هذلولی در بهترین و stigmatizing در بدترین حالت. کوین یک ادمکش ربا با چند خشونت آمیز و خارج از کنترل شخصیت متحده تداوم این تصور غلط رایج است که افراد مبتلا را مستعد ابتلا به خشونت است.

اما M. Night Shyamalan این سه گانه است که برای اولین بار به غلط این اختلال به استفاده از را در "روانی" را به عنوان توضیحی برای نورمن بیتس' مرگبار رفتار است که شاید به همان اندازه مشکل ساز است. در واقع مردم با هم هستند بیشتر احتمال ارتکاب جرم نسبت به جمعیت عمومی و در آنها بیشتر احتمال دارد به revictimized. Bates' ادمکش گرایش و کوین مافوق بشری مردم-خوردن هویت به نام "جانور" بنابراین خوراک به اسطوره است که مردم با هم اغلب دارای بد را تغییر دهید.

با این حال چنین رفتار خشونت آمیز است که نه تنها sensationalized جنبه "هیولایی". آن را بسیار بعید است که کسی با هم می توانست یک هویت بنابراین به طور چشمگیری و ظاهر متفاوت از دیگران به عنوان تنها 5% به 6% از افراد مبتلا را نشان می دهد آشکار سخنرانی های خود را تغییر می دهد. وقتی کسی با انجام سوئیچ بین تغییر آنها به ندرت نمایشگاه شدید تغییر در شخصیت و هر تغییر و بعید است که به طور چشمگیری تنظیمات مختلف و لهجه و یا لباس. اما با وجود برخی از فیلم' اشتباهات Marmer گفت: او می داند که مبالغه است بخش عمده ای از فیلمسازی.

"(فیلمسازان) در کسب و کار ساخت یک داستان دراماتیک و درام نیاز به کاریکاتور و اغراق اما آن را یک تصور غلط به آنچه به عنوان (آیا) همه چیز در مورد" Marmer گفت.

اغراق حاکم "تقسیم" و "شیشه" به عنوان کوین تغییر هستند نه نماینده چگونه علائم ممکن است به طور معمول بیان می شود. با این وجود Marmer گفت: شخصیت متحده می تواند به طرز محسوسی متفاوت – برخی ممکن است بیشتر افسرده بیشتر بی پروا و یا برخی جنسی بیشتر.

چنین مورد در "باشگاه مبارزه" که در آن براد پیت شخصیت بی پروا آدرنالین سالک که انتقال راوی توجه از یکنواختی زندگی روزمره است. اگر چه راوی است هرگز به صراحت تشخیص داده با او بیش از یک شخصیت دولتی و تجارب مکرر فراموشی که Marmer گفت: علائم شایع این اختلال است. اما راوی توهم بصری و مکالمات خود را تغییر دهید به طور کلی نشانه های غیر معمول برای کسی که با درمان نشده بود Marmer گفت.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: شخصیت ارتباط باعث می شود 'استخراج' ایستادگی کردن در میان فیلم اکشن]

مردم با آیا ممکن است دریافت درمان فوری به دلیل تغییر پنهان هستند و یا به دلیل یک درمانگر ممکن است تنها در تعامل با یکی از مشتری شخصیت متحده Marmer گفت. به طور متوسط مردم با هم معمولا گردش در سلامت روانی سیستم برای حدود هفت سال قبل از دریافت تشخیص دقیق. و پس از انجام توسعه اغلب به عنوان یک مکانیسم دفاعی در پاسخ به متغیرهای دیگر, مردم اغلب بی اهمیت جلوه دادن وضعیت و پنهان خود را تغییر می دهد.

اگر ظرافت از بین سوئیچینگ به تغییر بود بهتر درک شاید علائم تر خواهد بود به راحتی قابل تشخیص و منجر به سریعتر تشخیص و اوایل موثر درمان. رسانه می تواند نقش مهمی در آموزش های عمومی توسط پیدا کردن راه های جدیدی برای تمایز بین یک فرد جایگزین هویت بدون overdramatizing تعویض روند.

کمتر اغراق آمیز تصاویر نیز ممکن است کاهش میزان که مردم با هم هستند othered در جامعه است. اگر چه تنها درصد کمی از جمعیت را تجربه می کنند آیا در طول عمر خود Marmer گفت: وجود یک درجه نرمال تعدد – تقریبا همه عمل کرده است از شخصیت و یا جدا در حالی که تکمیل یک کار معمول. در حالی که چنین خفیف تجارب قابل مقایسه نیست به یک اختلال باليني مانند را شناخت حتی کوچکترین ارتباط می تواند کمک به کاهش بدگمانی است که مردم با هم متفاوت هستند و یا دیگر.

"ما باید این عبارات در زبان انگلیسی مانند "من خودم امروز' یا 'من از دست من سر'" Marmer گفت. "همه ما باید این میکرو لحظه از زمان به زمان هنگامی که به خصوص تحت استرس بزرگ ما انجام کارهایی است که ما به طور معمول نمی خواهد انجام دهد."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن