اطلاعات تکان دهنده درباره جکوزی بادی Exposur

جکوزی بادی اینتکس یکی دیگر از محصولات پر فروش و پر طرفدار است که با حجم کمی که دارد به راحتی جا به جا میشود .

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی بادی اینتکس یکی دیگر از محصولات پر فروش و پر طرفدار است که با حجم کمی که دارد به راحتی جا به جا میشود . شرکت اینتکس که در ساخت تجهیزات بادی تجربه و شهرت فراوانی دارد، انواع جکوزیهای پیش ساخته بادی، جکوزی بادی تک نفره، دونفره و چند نفره را با کیفیت بالا به بازار عرضه میکند. جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس و مارک بست وی به صورت اصلی در کارخانه های آمریکایی طراحی و تولید میشوند و در چند سال اخیر تمامی تولیدات جکوزی پیش ساخته بادی تحت لیسانس آمریکا در کشور چین تولید میشوند . اما باید گفت که این وسیله برای برخورداری از برخی مزیت ها طراحی و تولید شده است و با استفاده از آن می توان در طول عمر بالا از داشتن فضایی مطلوب برای بهره برداری از تفریحات آبی برخوردار بود. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضلههای مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قوی از طریق لولههای تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده میشود. استفادهکنندگان از جکوزی در داخل حوضچه قرار میگیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فوارههای زیر آب قرار میدهند. ᠎This da ta w​as done by G᠎SA Conte nt G en erator Dem ov᠎er᠎si on.

از این رو هر کس که دارای فضایی مناسب برای احداث جکوزی بادی می باشد می تواند به راحتی این وسیله کاربردی را انتخاب و خریداری نماید و به آسانی نیز آن را در محیط نصب نماید. جکوزی بادی اینتکس بهترین محصول و سازگار ترین آن برای استفاده مداوم می باشد و می توان به راحتی آن را خریداری کرد. اما نکته مهم در جکوزی بادی آسان بودن خرید و تهیه آن می باشد که نسبت به جکوزی های قدیمی قابل بررسی می باشد. تمامی جکوزی های بادی آماده متحرک دارای لوازم کامل مانند پمپ جت و گرمکن و ماساژور حرفه ای و لوله کشی هایی بر روی بدنه ، فیلتر تصفیه آب ، نمایشگر فشار سنج ، درپوش فابریکی برای جلوگیری از ریختن گرد و خاک ، رابط نصب شلنگ ، دریچه تخلیه اب ، آچار مخصوص ، میباشند . در نتیجه برای داشتن یک محصول منحصر به فرد طراحان در این زمینه برای جکوزی بادی گرمکن دیجیتال نیز در نظر گرفته اند تا در هر زمان به سرعت بتوانند آب داخل بدنه را گرم کنند. Th is post w​as wri tt​en with GS​A Cont​ent ​Ge ne ra​tor ᠎DEMO!

اغلب افراد در زمان شنیدن نام جکوزی بادی تصور می کنند که محصولی که با این نام به فروش می رسد از بدنه ای بدون استحکام برخوردار است و به گونه ای طراحی شده است که مدت زمان کمی برای استفاده توسط افراد ایجاد می کند و در واقع به زودی دچار خرابی و آسیب می گردد. جکوزی بادی خانگی چیست؟ جکوزی بادی اینتکس و بست در مدل های جکوزی پیش ساخته خانگی با لوازم کامل تولید میشود و مناسب برای منزل و باشگاه های ورزشی میباشد . شرکت intex آمریکا با تولید جکوزی بادی با جنس مرقوب و استاندارد توانسته تمامی مشکلات این افراد را رفع کند و با تولید و فروش جکوزی بادی سیار و قابل حمل و نقل با حجم کم و قیمت ارزان رضایت آنها را جلب نماید . بدنه جکوزی یکنفره که در حمام یا در اتاقها نصب میشود معمولاً از جنس فایبرگلاس ساخته میشود. جکوزی یا در محل ساخته میشود یا بهطور پیشساخته تهیه شده و در محل نصب میگردد. همچنین جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده میکنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژِر ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند.

جکوزی چندنفره با توجه به ظرفیت آن (۲ نفره، ۴نفره، ۶نفره، ۸ نفره، ۱۲نفره) دارای ابعاد مختلفی است؛ داخل آن از آب پر شده و توسط جتهایی به داخل آن از اطراف با فشار معین آب گرم دمیده میشود. تولید شده در ابعاد های مختلف . جکوزی های بادی آماده پرتابل در اندازه های 2 نفره و 3 نفره و 4 نفره و 6 نفره در شرکت intex و bestway تولید و در نمایندگی اینتکس سایت توکاشاپ خرید و فروش میشود . جکوزی بادی یکی از انواع جکوزی پیشساختهاست که در مقایسه با جکوزیهای سرامیکی قیمت کمتری دارد. فروشگاه اینتکس تهران و فروشگاه ایران اینتکس و اینتکس سایت به عنوان نمایندگی انواع محصولات بادی خانگی و تفریحی با ارسال فوری به تمامی نقاط و شهرستان های ایران. جکوزی بادی درواقع محصول مشابه با جکوزی های قدیمی با همان امکانات می باشد که دارای قابلیت های بیش تری نیز بوده است و مکانی امن و مطمئن با طول عمر بالا برای تفریحات آبی ایجاد کرده است و دارای مقاومت های لازم در برابر آب گرم می باشد. بدنه مقاوم با طول عمر بالا .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن