ما نیاز به حفاظت از تمام کارگران که خطر همه چیز را در چهره COVID-19

نظروندل جوان IV منتشر شده 2:02 PM EDT May 14, 2020هر روز هزاران نفر از ساکنان نیوکاسل رفتن به محل کار به اطمین

توسط ATROTICNEWS در 27 فروردین 1399

نظر

هر روز هزاران نفر از ساکنان نیوکاسل رفتن به محل کار به اطمینان حاصل شود که خانواده های ما باید مواد غذایی را در خود pantries و یخچال و فریزر. آنها جار سیب سس شما به کودک نو پا خود را; آنها بسته گوشت گاو شما آماده برای یک شام خانوادگی آنها فرآیند منجمد سبزیجات و آنها کیسه شور میان وعده نیاز شما را برای یک انتخاب من است.

پنسیلوانیا است حق با افتخار از آن بخش کشاورزی: ما رشد بسیاری از مواد غذایی در اینجا. اما کارگران که فرآیند و بسته بندی غذا که در حال ابزاری در تامین مواد غذایی ما زنجیره ای.

ما محلی نشان دهنده 8,000 کارگران در پردازش عملیات در سراسر پنسیلوانیا که در ادامه به پانچ ساعت در صورت COVID-19 بحران است.

و آنها به تنهایی نیست: کارگران در فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها و در بخش دولتی همچنان به انجام شغل خود را هر روز. گزارش های رسانه ها حق برجسته شجاع کارکنان بهداشتی درمانی در بیمارستان ها و خانه های سالمندان. داستان در مورد مواد غذایی و داروخانه کارگران باید همه آمریکایی ها نگران امنیت و سپاسگزار برای فداکاری خود را به عنوان به خوبی.

پردازش مواد غذایی کارگران سزاوار همان نگرانی است و آن زمان برای فرماندار تام گرگ و قانونگذاران ما برای کمک به محافظت از تمام کارگران که بدون سوال ضروری کارکنان خط مقدم.

رژیم صهیونیستی. Wolf گرفته است قوی و قاطع عمل در طول این بحران و او سزاوار تشکر از ما. در اوایل این هفته, PA وزیر بهداشت راشل Levine صادر شده یک نظم جدید است که نیاز به کارفرمایان اطمینان حاصل شود که امکانات به اندازه کافی پرسنل امنیتی برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله حداقل شش فوت و بررسی کنید که مناسب روش تمیز کردن در حال وقوع است.

این یک قدم مهم است که کمک خواهد کرد که بنیادی جامعه گسترش COVID-19 به ویژه در تولید مواد غذایی و امکانات در فروشگاه های مواد غذایی. کلید در حال حاضر این است که مطمئن شوید که این لازم جهت اجرا شده است. هر کارفرما که نتواند برای دیدار با این دستور باید تعطیل شود.

هنوز هم ما می دانیم که بیشتر باید انجام شود و من در تماس با فرماندار گرگ به صدور یک فرمان اجرایی طبقه بندی این زنان و مردان به عنوان "ضروری کارگران است."

به این منظور باید دستور اجرا دستورالعمل های اجتماعی فاصله نظافت و بهداشت شخصی پرداخت مزایای حضور و غیاب و سیاست و همچنین به عنوان پروتکل های خاص هنگامی که یک کارمند است مبتلا COVID-19. همه کارگران باید با ارائه مناسب تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

فراتر از فرمانداری های ایالتی قانونگذاری نیاز به تغییر دولت قانون برای محافظت از تمام کارگران که در خط مقدم از این بیماری همه گیر.

قانون دولت باید ترکیب این مقررات ایمنی و شامل حس مشترک پرداخت می شود ترک و بیمار سیاست است که محافظت از کارگران و همه ساکنان نیوکاسل. هر کارگر باید اضافی پرداخت مرخصی استعلاجی به آدرس تاثیر ویروس. حتی دولت فدرال و CDC رسمیت شناختن این حقیقت ساده است. آینده به کار بیمار به خطر می اندازد نه فقط شما همکاران اما همه خانواده های آنها و اساسا همه ساکنان نیوکاسل.

این مهم است که تصویر روشنی از آنچه که این کارگران در تامین مواد غذایی و زنجیره ای در حال تجربه هر روز آنها را به کار. آنها در معرض صدها و صدها نفر از مصرف کنندگان در هر روز. آنها در حال کار ساعت های طولانی به دلیل افزایش تقاضا و پر شیفت برای کارگران که آزمایش مثبت برای COVID-19 شده اند و یا در معرض و قرنطینه می شوند.

بسیاری از کارفرمایان کار کرده اند با اتحادیه ما برای ایجاد پروتکل های مناسب برای ایجاد و حفظ یک محیط کاری امن و اجرا شده اند افزایش مرخصی استعلاجی مزایای – حتی کارفرمایان برای آنها فدرال دستور صدق نمی کند.

متاسفانه برخی از کارفرمایان حاضر به موسسه عام بسیاری از پروتکل های به نگه داشتن کارگران امن است. تمامی کارگران شایسته – و همه ساکنان نیوکاسل ساخته خواهد شد امن تر – اگر نجات بخش حمایت و سیاست های که کارشناسان بهداشت عمومی توصیه ها در واقع در محل قرار داده.

ما ادامه خواهد داد به کار با کارفرمایان برای حفظ کارگران به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. ما ادامه خواهد داد برای محافظت از اعضای ما حقوق. همه ما از این است که فرماندار گرگ و قانونگذاران اقدامات لازم را برای کمک به کارگران و خانواده های آنها و همه ساکنان نیوکاسل.

وندل جوان IV جمهور UFCW محلی 1776 کیستون دولت که نشان دهنده 35,000 کارگران در سراسر پنسیلوانیا و اوهایو, West Virginia, نیویورک و نیوجرسی. برای اطلاعات بیشتر www.ufcw1776.org.

نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن