USAC آنلاین انتخابات باعث نامزدها به تجدید نظر کمپین تاکتیک

پس از انتقال به یک آنلاین, انتخابات, نامزد های در حال اجرا برای سال 2020 دانشجو در مقطع کارشناسی دولت تغییر خو

توسط ATROTICNEWS در 18 اردیبهشت 1399

پس از انتقال به یک آنلاین, انتخابات, نامزد های در حال اجرا برای سال 2020 دانشجو در مقطع کارشناسی دولت تغییر خود مبارزه استراتژی به دلیل تغییرات در مبارزه قوانین و مقررات.

کارشناسی انجمن دانشجویان شورای 2020 انتخابات در جریان است. رای گیری آغاز شد و پنج شنبه و جمعه به پایان خواهد رسید. پس از UCLA انتقال به کلاس های آنلاین, ایالات متحده آمریکا, انتخابات هیئت مدیره تا به حال به اصلاح بسیاری از بخش ها از انتخابات کد به جای جدید آنلاین انتخابات.

ایالات متحده آمریکا انتخابات رئیس هیئت مدیره ناوی Sidhu گفت که رسانه های اجتماعی مقررات بود به خصوص در تنظیم اجازه می دهد تا نامزدها به استفاده از سیستم عامل خارج از Instagram و توییتر.

"(ما را) تغییر قوانین به طوری که انتخابات نمی تواند در نقض مستقیم از ما اصول راهنما" گفت: Sidhu یک چهارم-سال psychobiology ، "ما در حال اصلاح قوانین و مقررات به عنوان ما نیاز به قادر به پشتیبانی از نامزدها. ... داوطلبان باید واقعا تا حضور خود را در رسانه های اجتماعی و آمد تا با راه های خلاقانه برای برقراری ارتباط با رای دهندگان در سیستم عامل های مجازی"

Sidhu اضافه شده که یکی از انتخابات هیئت مدیره را از اولویت های اصلی در اصلاح این مقررات بود برای تعامل با دانش آموزان و اطلاع از در حال اجرا نامزدها.

انتخابات هیئت مدیره منتقل شده تا تاریخ شروع برای مبارزه با دو هفته اجازه می دهد داوطلبان به اجرا در مجموع چهار هفته.

برای کمک به اطلاع رسانی به دانشجویان از کاندیداهای انتخابات هیئت مدیره تصمیم به نگه داشتن برنامه ریزی نامزد مناظره که به میزبانی مشترک توسط Daily Bruin در 30 آوریل.

[لینک های مرتبط: USAC نامزد مورد بحث همه پرسی استفاده از شهریه دانشجویی در بحث آنلاین]

بر خلاف انتخابات قبلی انتخابات هیئت مدیره لغو شد "دیدار با نامزد" رویداد که در آن دانش آموزان می تواند در دیدار با نامزدهای انتخابات و رای گیری پیشنهاد نمایندگان.

Sidhu گفت: یک نسخه آنلاین از این رویداد را نداشته اند منجر به تعامل به دلیل تعداد فرد تصویری بحث اتاق های مورد نیاز و هیئت مدیره نمی دانید که چگونه بسیاری از مردم خواهد بود علاقه مند به حضور در. به جای انتخابات هیئت مدیره ایجاد راه های بیشتری برای حضور نامزدها و بالا بردن دانش آموز آگاهی در مورد نامزدها آنلاین مانند ایجاد وب سایت های تعاملی که در آن نامزدها پاسخ به سوالات پرسیده شده توسط دانش آموزان است.

با وجود این تغییرات شدید نامزدهای خوشبین باقی می ماند. بسیاری از نامزدها باید آمد تا با راه های جدید و خلاق به شرکت رای دهندگان مانند ایجاد فیلم های کوتاه در Infinite یا جریان در Instagram زندگی می کنند. حداقل دو نامزد تا به حال مشهور به نظر می رسد در ویدئوها در مورد انتخابات.

برخی از نامزدها ابراز احساسات متناقضی در مورد این تغییرات به خصوص در مورد دستورالعمل های دقیق برای ارسال در رسانه های اجتماعی. دستورالعمل دولت است که داوطلبان باید در پایان هر پست های رسانه های اجتماعی با "#MyVoiceMyVote #BruinVoices @uclausaeboard برای کسب اطلاعات بیشتر در USAC انتخابات بازدید uclaelectionsboard.org."

نسیم Velazquez یک نامزد برای امور تحصیلی کمیسر گفت: این بسیار مشخص نیست به چه هشتگهای نیاز را شامل می شود با هر پست های رسانه های اجتماعی.

"من خیلی اشتباه چون من مردم پست 'صدای من رای من', 'رای من صدای من', 'صدای شما رای خود را.' ... چه هشتگ گفت:" Velazquez دوم-سال امور عمومی ، "من تحریم (زمانی که من اعلان مجدد کسی) چون من حدس می زنم کسی که گزارش شده این واقعیت است که من تا به حال نوشته شده از یک برچسب."

Velazquez نیز اضافه شده است که او فکر می کند که در هفته دو فرمت برای مبارزه بود و زمان بیش از حد.

"مردم در حال رفتن به اذیت دیدن همان چیزی که مردم در همه زمان ها" Velazquez گفت. "و اگر شما فکر می کنم در مورد آن ارائه همه در همان زمان (در "برای مردم" تخته سنگ) دشوار است برای جدا کردن (us). من نمی خواهم به پست دادن مردم است."

اما کارل Illustrisimo یک نامزد برای خارجی معاون رئیس جمهور گفت که او فکر می کند با شروع مبارزات انتخاباتی پیش از آن انتخاب درست.

Illustrisimo یک سوم جامعه شناسی سال دانشجویی گفت: تمدید دوره کمک نامزدها و رای دهندگان انتقال به جدید رابط آنلاین.

به طور مشابه, Aidan Arasasingham دیگر نامزد خارجی معاون رئیس جمهور گفت که تیم خود را با استفاده از گسترش مبارزات انتخاباتی دوره برای گسترش دامنه آنچه در آن به معنی مبارزه است.

"در حالت ایده آل همه ما چه آنها که نامزد یا همه پرسی یا دانشجو رای دهندگان به طور کلی باید متمرکز بر ایجاد مشارکت" گفت: Arasasingham سوم-سال مطالعات جهانی ، "این زمان اضافی واقعا به ما اجازه تمرکز واقعا جذاب جدید رای دهندگان که نیست رای داده قبل از."

دانش آموزان قادر به رای دادن از طریق MyUCLA سایت تا روز جمعه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن