UC-AFT رهبران صحبت در UC عدم پشتیبانی در میان COVID-19 آنلاین, آموزش

یک دانشگاه کالیفرنیا کارمند اتحادیه گفت: UC است نه ارائه امن و موثر شرایط کار در میان COVID-19 شیوع در جمعه کن

توسط ATROTICNEWS در 26 فروردین 1399

یک دانشگاه کالیفرنیا کارمند اتحادیه گفت: UC است نه ارائه امن و موثر شرایط کار در میان COVID-19 شیوع در جمعه کنفرانس مطبوعاتی.

رهبران شورای دانشگاه-فدراسیون معلمان آمریکا که نشان دهنده nonsenate هیئت علمی و کتابداران میزبانی کنفرانس مطبوعاتی بیش از زوم. آنها تجارب شخصی مشترک آنها گفت: آنها منجر به تماس UC عدم پشتیبانی به طور خاص با ویژگی های مشکلات ارتباطی و امنیت شغلی است.

جاش Brahinsky یک مدرس دانشگاه ادامه از UC Santa Cruz گفت: اگر چه UC به رسمیت شناخته شده است معلمان کار بسیار مهم است آن است که آنها را ابزار ضروری در حال حاضر که همه UC آموزش منتقل شده آنلاین.

این ابزار شامل پایدار دسترسی به اینترنت و یک فضای آرام به مادرش گفت: آلیسون سیاه, قبل از ادامه مدرس در دانشگاه سان دیگو.

سیاه گفت: او در تلاش برای پیدا کردن یک فضا برای آموزش بدون قطع با کودک نو پا خود را.

UC دفتر رئیس جمهور در حال کار برای ارائه استادان با منابع ضروری از جمله دسترسی به اینترنت و خالی کردن فضای اداری در پردیس گفت: اندرو گوردون UCOP سخنگو در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

اما UC-AFT جمهور میا McIver, ادامه سخنران در UCLA گفت: واقعیت این است که بسیاری از اعضای هیئت علمی هستند و نه قادر به تدریس در دانشگاه و UCOP ارائه نشده منابع کافی برای آموزش در خانه.

"این ایده که ما می توانیم همچنان به تدریس در دانشگاه است پوچ" McIver گفت. "بسیاری از ما ندارد و دفاتر در محوطه ساختمان قفل شده و سفر به حضور فیزیکی در محیط دانشگاه ممنوع است در برخی از مناطق. حتی اگر آن را ندارد, آموزش دانشکده نمی تواند سفر به دانشگاه بدون خود را در معرض عفونت ممکن است."

کتی Rodger یک ادامه مدرس دانشگاه UC Davis, شده است, آموزش کلاس های آنلاین از ریخته در حیاط خلوت خود. او گفت: هر چند راه اندازی ایده آل نیست, آن است که بهتر از آنچه در برخی دیگر از استادان اند.

"ما نه فقط اینجا نشسته گفت:" ما تجهیزات بهتر "از آنجا که ما می خواهیم بهتر از کامپیوتر و یا" من می خواهم سریع تر از Wi-Fi برای خود من سود" Rodger گفت. "این ابزار لازم است."

فراتر از لجستیکی و تکنولوژیکی کاستی چند رهبران اتحادیه گفت: UC نمایش داده شده عدم همدلی نسبت به آن دانشکده در سراسر این بیماری همه گیر.

UC معمولا مدرسان کامل سه ماهه برای آماده شدن برای تدریس یک دوره آنلاین گفت: شادی هاگن ادامه مدرس دانشگاه UCSC. با سوئیچ به صورت آنلاین, آموزش, اما, مدرسان تا به حال فقط چند هفته به طور کامل طراحی مجدد دوره های خود را با کمی درک و یا جبران خسارت از UC او گفت:.

علاوه بر این, UC ساخته شده است که هیچ پروتکل برای چه باید بکنید اگر یک مربی قرارداد COVID-19, Rodger گفت. که برگ های زیادی از تصمیم گیری به فرد بخش Rodger گفت.

"در بخش من در (UC) Davis, ما 60-به علاوه تمام وقت استادان آموزش نوشتن و آنها به شدت در تلاش برای سالم ماندن" Rodger گفت.

با وجود این استادان که فقیر اتصالات Wi-Fi در خانه هنوز هم تشویق به رفتن به دانشگاه برای استفاده از Wi-Fi وجود دارد.

جان Branstetter قبل از ادامه سخنران در UCLA گفت: UC ساخته شده است که بدون اخراج تعهد تا ژوئن 30, اما برای او که نیست خیلی. Branstetter قرارداد 30 ژوئن به پایان می رسد که بدان معنی است که او را به دریافت آخرین چک ژوئن 1 و از دست دادن سلامت خود را بیمه ژوئن 30.

"UC نشده ساخته شده است هر گونه تلاش برای تمدید قرارداد من حداقل از طریق تابستان تا (که) من می توانید تعداد در پوشش بهداشت و درمان در طول این واقعا دیوانه زمان" او گفت:. "آنها حتی یک تصمیم اگر من قادر خواهد بود برای تدریس از سال آینده ،

قبل از ادامه استادان هستند که استادان آموزش داده اند کمتر از 18 محله یا 12 ترم در یک دانشگاه پردیس. به عنوان یک پیش ادامه مربی Branstetter گفت: او کمتر از حقوق یک مدرس دانشگاه ادامه با توجه به تمدید قرارداد

در UCLA آموزش دانشکده گردش با نرخ 45 درصد که بدان معنی است که تقریبا نیمی از استادان از دست دادن شغل خود را هر سال McIver گفت.

"من در تلاش برای تدریس به کلاس و من در تلاش برای انجام یک کار خوب برای دانش آموزان من اما من این اقتصادی نگران حلق آویز بر سر من" Branstetter گفت. "در حالی که دانشگاه می رود در اطراف گفت: "ما انجام داده ایم این هیچ چیز با اخراج' آن را به طور کامل خالی برای اکثریت UC-AFT استادان چون ما قرارداد منقضی شده است ممکن است 30."

UC عقبی می خواهم برای دیدن UC تولید جامع واکنش اضطراری طرح و قرارداد پسوند اما ناموفق بوده است در دریافت این از هر UC دانشگاه McIver گفت.

"اگر دانشگاه کالیفرنیا می خواهد ادعا می کنند که این بزرگترین تحقیق و موسسه آموزشی در جهان به آن نیاز دارد را به حال ایستاده که ادعا می کنند و پیاده سازی بهترین زیرساخت برای آموزش آنلاین" Rodger گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن