دوم را: اواخر شب نشان می دهد ادامه کشت کمدی, خلاقیت در خانه, فرمت

اواخر شب میزبان در قرنطینه درست مثل مخاطبان خود را – اما “از پیش ضبط شده از صفحه اصلی آن را ‘شب شنبه'” فقط ندارد که همان حلقه به آن است.

اجتماعی فاصله اقدامات منع همایش بزرگ استودیو مخاطبان به سرعت کاهش یافته را به تنها نشان می دهد’ اعضای هیات یا بدون مخاطبان در همه. بازگشت در ماه مارس نامزد سابق ریاست جمهوری پیت Buttigieg مهمان به میزبانی “Jimmy Kimmel Live!” به پخش کردن مخاطبان از کیمل کارکنان دوستان و شوهر خود. که همان شب “نمایش روزانه” میزبان Trevor Noah خواند خداحافظی ادای احترام به مخاطبان استودیو. چشم انداز از اواخر شب بود که به سرعت در حال تغییر است اما بسیاری از این را نشان می دهد ادامه داشت که در آن آنها می توانند آوردن طنز به ایالات متحده در طول زمان هنگامی که آن را مورد نیاز آنها بیشتر است.

و چون صعودی شدت همه گیر مجبور بسیار ایالات متحده به ماندن در خانه ناگهانی و با عجله ساخته انتقال به عرصه دیجیتال آغاز شد و در اواخر شب نشان می دهد که هسته هویت زندگی می کردند در داخل استودیو و دیوار و زندگی مخاطبان است.

[مرتبط: دوم را: Infinite است وحشیانه تعریف جدیدی از موسیقی رپ فرهنگی اهمیت]

خوشبختانه هر چند اکثر اواخر شب نشان می دهد نیست و به نظر می رسید به از دست ضرب و شتم در طول این اوایل دوره گذار به عنوان میزبان تنظیم برای ضبط خود را نشان می دهد در اغلب تنها با خود را نشان می دهد تولید در خدمت به عنوان مخاطبان خود را بیش از زوم. در واقع جدید در عرصه دیجیتال است مجبور بسیاری از این را نشان می دهد به شور و شوق حفاری های عمیق به خلاق خود را در جیب به منظور حفظ تولید خود را تازه و هیجان انگیز در این کشورها ضعیف فرمت. برای مثال نهایی طرح از 45 فصل ان بی سی “شنبه شب زنده” با عنوان “رویاها” ویژگی های لیبرال استفاده از رنگ سبز صفحه نمایش به تصویر کشیدن اعضای بازیگران’ طنز اما تلخ رویای حالات از آنچه آنها را از دست ندهید بیشتر در مورد زندگی در شهر نیویورک قبل از همه گیر آغاز شده است.

و در حالی که این تاسف بار را نگه دارید در هالیوود آن را از صمیم قلب تحسین است که در اواخر شب کمدی نشان می دهد که اقتباس به این فضاهای جدید به ادامه به ارائه آمریکا با برخی از مقدار مورد نیاز می خندد.

به آسانی به عنوان آن ممکن است به نظر می رسد برای اواخر شب میزبان برای تنظیم دوربین را روی یک میز ضربه ضبط و شروع monologuing – نیست. از دست دادن مخاطبان استودیوی زنده می تواند ثابت کرده اند که زیان آور برای بسیاری از این میزبان که صرف سال های قبل از تغذیه کردن جمعیت انرژی در ایستاده مرحله. در مقابل پی اس میزبان Desus خوب و بچه Mero خود را پیدا کرده اند کمدی انرژی در طول سال از طریق بازخورد فوری از برگردان های ترسناک کردن هر یک از دیگر در فرد که در حال حاضر به تکرار بیش از زوم با تاخیر جزئی.

اما حتی با وجود این کوه ها از ویژگی های مشکلات موقت زیبایی از این را نشان می دهد’ در اوایل قرنطینه تلاش خواهد همیشه برجسته صادقانه تمایل خود را برای پایان دادن به همه چیز را کار می کنند. جیمی فالون و همسر نانسی به عنوان camerawoman برای خود “در نسخه اصلی” تک گویی, Stephen Colbert, خود را برای اولین بار در خانه تک صدایی در وان حمام خود را و کیمل ثبت شده خود را تک گویی به طور مستقیم از تلفن خود را قبل از او قادر به شروع به استفاده مناسب سبز روی صفحه نمایش راه اندازی. اوایل دوره گذار برای این نشان می دهد که می تواند منجر به فاجعه, بی ربط messes اما اواخر شب میزبان ساخته شده با استفاده از آنچه – که – آنها می تواند.

همزمان چنین موقت تلاش های سوخت افزایش حس دلگیری و هم برای مخاطبان. میزبان و مهمان به طور معمول دیده می شود مناسب کت و شلوار و لباس های فانتزی با چراغ استودیو وافغان بر آنها اما مخاطبان در حال عوض شدن ضربه به خانه خود زندگی می کند به عنوان آنها – و خود را از یک لیست مهمانان مشهور – به اشتراک گذاشتن آنچه که آنها انجام داده ایم با خانواده های خود به تصویب زمان در خانه در قرنطینه.

[مرتبط: دوم را: Quibi گزش کردن بیشتر از آن می تواند جویدن در تلاش برای ایجاد جریان های قابل دسترس بیشتر]

در همین راستا قرنطینه مجبور است بسیاری از این اواخر شب نشان می دهد برای کشف راه های جدید از خلاقیت است که در غیر این صورت هرگز کشف شده است. “DESUS & MERO” پخش یک به طور کامل انیمیشن مصاحبه با نویسنده مالکوم گلدول همراه با زوم cookalong با نیویورک تایمز مواد غذایی نویس آلیسون روم – هر دو بودند که تلاش های کشت از شرایط ارائه شده توسط این بیماری همه گیر.

به طور مشابه “شنبه شب زنده” به طور کامل نونما ساختار آن و reneged در بسیاری از دیرینه سنت به منظور تولید سه در صفحه اصلی نشان می دهد که بین آوریل و مه. نشان می دهد که فیلم برداری شد از قبل و, بازیگران ناتوانی برای انجام در داخل استودیو 8H کشیده تا به این نمایش خلاق محدودیت را در بیشتر از یک تازه کار “در اوایل یوتیوب sketch comedy-سبک” رویکرد.

جدید بازیگران عضو چوپان Fineman – که استاندارد-کرایه سال اول در SNL با فرصت های محدود برای انجام – قادر به ایستادگی کردن در خانه با فرمت فیلمبرداری, انفرادی, طرح متمرکز به طور کامل در خود را جای دیگری جا زدن. او تولید طنز کلاس آموزش اسکچ های خنده دار impersonations از بازیگر تیموتی Chalamet و فیلمنامه قمر والر-پل میان دیگران – همه از آن یافت می شود یک نور افکن در SNL را در صفحه اصلی قالب.

حتی با این انتقال جدید, “شنبه شب زنده” آن ثابت شده است که هنوز هم فرهنگی و محک آن شده است برای بیش از 40 سال است. نمایش کمدی تجسم زندگی در قرنطینه – همراه با مایکل Che و کالین Jost اشاره تفسیر در coronavirus-اخبار مرتبط طی آن “آخر هفته به روز رسانی” بخش هایلایت شده یک درک قوی از آگاهی عمومی و زمانه حتی در میان جهانی همه گیر.

در حالی که آن را می توان استدلال کرد که این اواخر شب کمدی را نشان می دهد نبوده است همان سنتی خود همتایان استودیو و بنابراین کمتر لذت بخش – این امر می تواند غیر منطقی برای بی اعتبار ساختن آنها برای عدم تلاش.

آن را غیر ممکن است برای از نو خلق کردن یک به یک کپی از هر نشان می دهد مربوطه, فرمت, اما آنها همه تلاش با وجود این ویژگی های سکسکه. تعادل این نشان می دهد که در بر داشت در چسبیده به ساختارهای سنتی در حالی که گسترش خلاق محدودیت های که در عرصه دیجیتال ارائه می دهند تا در نهایت ساخته شده برای نوآورانه روده متلاشیکننده و تلویزیونی جذاب در coronavirus عصر.

کار جمعی از اواخر شب نشان می دهد و ثابت می کند که کمدی در نهایت باید آن اثر شفا در مضطرب همه گیر زده کشور – بدون توجه به آنچه که در آن زمان و یا چگونه آن تولید شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im