اعتصاب سراسری در لس آنجلس در پاسخ به مرگ جورج فلوید

تظاهرات خشونت تبدیل شد در وست هالیوود در روز شنبه پس از چند روز از ناآرامی های مدنی در سراسر کشور. اعتراض جذب

توسط ATROTICNEWS در 11 خرداد 1399

تظاهرات خشونت تبدیل شد در وست هالیوود در روز شنبه پس از چند روز از ناآرامی های مدنی در سراسر کشور.

اعتراض جذب هزاران نفر آغاز شده و مسالمت آمیز در پان پاسیفیک پارک در واکنش به خشونت پلیس.

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش سازماندهی این تظاهرات در واکنش به مرگ جورج فلوید که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس پس از یک افسر خود را نگه داشته زانو در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت در حالی که دستگیری او.

اعتراض علیه خشونت پلیس بود که یکی از چند در لس آنجلس و در میان بسیاری از سراسر کشور در سراسر شهرستانها از جمله مینیاپولیس, سان فرانسیسکو, سیاتل و نیویورک.

"ما در حال زندگی در وسط یک قیام" گفت: Patrisse Cullors از بنیانگذاران سیاه زندگی مهم جنبش است. "ما در حال قیام و نه فقط به صورت سیاه و مرگ و میر. ... ما در حال افزایش است برای زندگی."

بسیاری از شعارهای خواستار برگزاری افسران پلیس پاسخگو و محاکمه افسران که از کشتن و پال خواستار قطع بودجه دولت ،

"ما نیاز شما را به یاد داشته باشید که قدرت وجود دارد که ما هر کدام به صورت جداگانه اما به صورت تصاعدی رشد می کند زمانی که ما همه با هم هستیم" گفت: Melina عبدالله یک معترض سخن گفت که در این رویداد است.

قربانیان خشونت پلیس همچنین گفت در اعتراض قبل از آن شد و خشونت آمیز.

Fouzia Almarou مادر Kenneth Ross جونیور بود که به ضرب گلوله توسط ماموران پلیس پس از او تلاش برای فرار از دستگیری در سال 2018 گفت: او پسر غیر مسلح و فرار از دست پلیس از ترس و افسر که ضربه او را پسر بود تحت تعقیب قرار ندارد.

"شما هیچ ایده چه چیزی من را از طریق هر روز بدون پسر من, اما من می دانم که آنچه ما انجام می دهیم ما مبارزه" Almarou گفت.

پس از حدود یک ساعت از سخنرانی های معترضان شروع به راهپیمایی و عنوان باد از شمال تا زمانی که آنها ملاقات کرد توسط پلیس است.

معلوم نیست که در آغاز درگیری بین معترضان و پلیس.

حداقل دو ماشین پلیس روشن شد در آتش در اطراف شهرستان و چوب بلسان بنفش راههای توسط معترضان که شکست ماشین ویندوز و مشتعل گشت اتومبیل.

زمانی که به لس آنجلس آتش نشانی و پلیس لس آنجلس در صحنه وارد شدند آنها با تشکیل یک خط در اطراف یک سوخته ماشین با استفاده از اسلحه با گلوله های لاستیکی. پس از درگیری با معترضان ماموران شروع به اتومبیل به عقب نشینی غرب است. معترضان اقدام به تعقیب کردن این ماشین پلیس با موفقیت شکستن یک زن و شوهر از خود ویندوز.

معترضان حداقل دو ماشین پلیس و آتش در غرب هالیوود پس از تنش هایش در اعتراض به خشونت پلیس. (Jintak هان/Daily Bruin ارشد)

در طول رویارویی معترضان را به عقب نگه حملات علیه پلیس. چند تا از آنها را پوست کنده افرادی که شد بی باک به سمت پلیس است. یک زن شروع به پریدن کرد و در مقابل پلیس و سعی کنید برای متوقف کردن مردم از پرتاب چیزهایی در افسران.

حدود 4:35 بعد از ظهر, پلیس بازگشت به اعتراض. افسران شلیک گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور معترضان که عقب نشینی شمالی.

پلیس لس آنجلس اعلام کرد در اعتراض به غیر قانونی مجمع حدود 5:30 p. m.

پلیس ضد شورش وارد در این تظاهرات حدود 5:30 p. m. در حالی که پلیس کلانترها با وارد AR-15 تفنگ حدود 7:30 p. m.

در پاسخ معترضان گسترش و شروع به سمت شمال به صورت پراکنده. چپاول آغاز شده در ملرس خیابان و گسترش از طریق تمامیت خیابان با وجود حضور پلیس. بسیاری از معترضان شرکت نکرد در غارت در حالی که دیگران در تلاش برای کاهش خشونت است.

در این تظاهرات پلیس بارها و بارها شلیک گلوله های لاستیکی در جمعیت از جمله اعضای رسانه ها. یک نفر به ضرب گلوله کشته شد در چشم. یک روزنامه نگار بود و در معده پانچ توسط یک افسر.

Jarett کانر که با حضور در این تظاهرات گفت: "برگزاری یک علامت هنگامی که پلیس شروع به تیراندازی گلوله های لاستیکی در او. جاستین Tanga, یکی دیگر از معترضان در این مراسم پس زد و در مقابل او به سپر او را از گلوله او گفت:.

"من تا به حال هرگز یک مرد را که برای من" کانر گفت. "چیز خاصی در مورد این بود که او سفید است. او بنابراین او شنیده ام من سکوت او شنیده ام من گریه می کند, و او گفت که او تا به حال به اندازه کافی."

پلیس لس آنجلس رئیس پلیس میشل مور گفت: آنها سعی کردند به منظور تسهیل در امن و صلح آمیز تظاهرات اما نا امید شد آنها قادر به حفظ آن است.

"من غمگین ادامه داد: این ناتوانی به خود بیان و گفتمان ما در یک شیوه ای است که نمی اندازد امنیت عمومی" او گفت:.

در پاسخ به این شهرستان گسترده تظاهرات لا شهردار اریک Garcetti نهاد یک روز حکومت نظامی سراسر شهر بود بین 8 p. m. روز شنبه و 5:30 صبح روز یکشنبه. مردم رفت و آمد بین محل کار افرادی که به دنبال مراقبت های پزشکی اورژانسی و اضطراری پاسخ معاف از مقررات منع رفت و آمد.

"در حال حاضر آن است که بسیار مهم برای ما است تا دوباره صلح در این شهرستان به طوری که ما می توانید انجام این کار و کسانی که مکالمات او گفت:" در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز شنبه.

آیا حکومت نظامی تمدید خواهد شد ناشناخته باقی مانده است.

اعضای رسانه ها در حال حاضر نه معاف از مقررات منع رفت و آمد گفت: پلیس لس آنجلس نماینده مایک چان.

Garcetti نیز روز شنبه اعلام کرد او را اعزام 500 تا 700 کالیفرنیا سرباز گارد ملی برای اجرای صلح و امنیت است.

کمک گزارش توسط Kari لاو Saumya گوپتا, Shruti Iyer, جولیا Shapero برف چاوز مارتینز و جاستین Jung, Daily Bruin کارکنان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن