معترضان تجمع در برابر stay-at-home سفارشات در لا تالار شهر در میان همه گیر

هجوم stay-at-home سفارشات نمرات از معترضان سوار به لس آنجلس سالن شهرستان در روز چهارشنبه به تقاضای این شهرستان

توسط ATROTICNEWS در 5 اردیبهشت 1399

هجوم stay-at-home سفارشات نمرات از معترضان سوار به لس آنجلس سالن شهرستان در روز چهارشنبه به تقاضای این شهرستان بازگشایی غیر ضروری کسب و کار در میان coronavirus بیماری همه گیر.

اعتراض یکی از یک سری از "عملیات ترافیکی" تظاهرات در سراسر این کشور از جمله یک شبیه مارس در هانتینگتون بیچ روز جمعه در انتقاد از اقامت در خانه, سفارشات,' اثر در اقتصاد است.

سفارشات بسته اند و هزاران نفر از کسب و کارهای غیر ضروری هل دادن بیش از 26 میلیون آمریکایی به بیکاری است. کارشناسان به طور کلی توافق دارند که ماندن در خانه و سفارشات لازم را برای آوردن زمان همه گیر تحت کنترل و استانداران تصویب کرده اند سفارشات مختلف سختگیری در 42 متحده نگه داشتن حداقل 316 میلیون آمریکایی خانه.

لس آنجلس "امن تر در خانه" سفارش مجموعه به پایان می رسد, مارس 15 در حالی که ایالت سفارش تا پایان تاریخ همچنان بلاتکلیف است. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: stay-at-home سفارشات مهم حاوی coronavirus و باید معکوس در هر زمان به زودی.

اکثر معترضان دور LA تالار شهر و پارک بزرگ در اتومبیل های خود را بوق می زدند و با تکان دادن پرچم آمریکا در حالی که برخی از شرکت ، بسیاری از نمی پوشیدن ماسک – وب سایت رویداد در سمت چپ تصمیم به استفاده از ماسک برای شرکت کنندگان.

پلیس لس آنجلس به طور موقت بسته برخی از خیابان های اطراف مرکز مدنی در این تجمع اما اعتراض نمی قابل توجهی ایجاد اختلال در ترافیک گفت: Colin Sweeney یک سخنگوی لس آنجلس بخش حمل و نقل است.

لا مقیم نیک Sorokin پیوست در پا و برگزار نشانه انتقاد لا شهردار اریک Garcetti. سوروکین گفت Garcetti را "امن تر در خانه" سفارش انجام بیش از آسیب coronavirus خود را.

"ما نمی توانیم خفتبار رویکرد پتک رویکرد به خصوصی شغل" سوروکین گفت. "ما تنظیم نیاز به دنبال در قدم به قدم از بهترین و درخشان ترین است (Centers for Disease Contol و پیشگیری), (موسسه ملی بهداشت) امنیت عمومی و همه کسانی که بچه ها که در اطراف (رئیس جمهور دونالد) مغلوب ساختن پیشی جستن. به جای (Garcetti) خود را به چشم انداز و ماموریت است که خوب نیست."

this is an image

Demetrius قهوه ای, Skid Row ساکن است که مبارزه برای Garcetti راه رفتن بود زمانی که او شنیده Sorokin صحبت می کنند. قهوه ای مورد بحث با سوروکین و دفاع Garcetti دولت.

"این افراد در حال تلاش برای صرفه جویی در زندگی می کند و نه باعث مرگ و میر بیشتر" براون گفت. "نگاهی به آنچه آنها انجام داده اند. آنها شده اند چیدن بی خانمان کردن از Skid Row و قرار دادن آنها در داخل هتل ها ، به اعتباری که در آن اعتباری است که به علت."

اگر چه سازمان دهندگان این رویداد شرکت کنندگان خواست تا با محدود کردن خود علامت موضوعات به متمم اول قانون اساسی حقوق و بازگشایی کالیفرنیا برخی از معترضان آورده کلاه آگهی ها و نشانه حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن که علنا محکوم کرد stay-در-خانه سفارشات و خواست هواداران خود را به "آزادی" آمده است که آنها را تصویب کرده اند.

کارمن Guillermo که شرکت کننده در این تجمع گفت که او مخالف با مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان. او گفت: وجود دارد هیچ سیاست در درخواست برای بازگشایی این شهرستان است.

"من آن را به عنوان مردم آمریکا تمایل خود را برای حفظ حقوق اساسی" گیلرمو گفت. "ما درک می کنیم که ویروس ها را بکشند. ویروس ها وجود دارد. ما به دنبال توصیه از دولت ما. اما در حال حاضر پیدا کنیم که دولت توصيه (و) مدل های خود را, آنها نیست, 100 ٪ دقیق است."

این تظاهرات برای اولین بار سازمان یافته در Facebook اما رسانه های اجتماعی غول پیکر در زمان پایین صفحه رویداد و سازمان حساب کمتر از یک روز قبل از اعتراض. جوامع آنلاین حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن به سرعت ترویج اعتراض پس از حذف.

Facebook پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر, اما از آن است که قبلا آن را به نگه داشتن اطلاعات غلط و مضر در مورد کوروناویروس خود سیستم عامل.

حدود ده نفر از اعضای باشگاه انقلاب, ضد فاشیستی فعال گروه نیز برگزار شد counterprotest در پا به حمایت از اقامت در خانه سفارشات به طور خلاصه اخلال در خط اتومبیل گردان LA شهرستان سالن. Lucha روشن یک عضو از انقلاب باشگاه گفت: او بازدید او گروه را نقض stay-at-home سفارشات در صورت لزوم.

"نگاهی به آنچه در این کشور در حال انجام است به جهان" روشن گفت. "آنها نمی در مورد مراقبت از مردم در جهان است. و این مردم با این پرچم آمریکا خواستار حق خود را به اقتصاد آنها اهمیتی نمی دهند یا نه. و جهل است که به مردم کشته شدند."

Garcetti گفت که او پذیرای شکایات Angelenos اما اجازه نداده معترضان در دو طرف نوسان خود را در تصمیم گیری.

"ما باید برای حفظ و انجام این کار بر اساس توصیه های پزشکی" Garcetti گفت. "این بدان معنی نیست که برای همیشه و من از همه خود را ابراز سرخوردگی اما حتی اگر وجود دارد برخی که می گویند, 'باز کردن آن به" من نیز که در آن رای گیری محلی و ملی. مردم اعتماد این. مردم بیشتر می ترسم در مورد باز کردن تا خیلی زود تر از خیلی دیر است."

یک نظرسنجی اخیر توسط آسوشیتد پرس در بر داشت که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها به نفع stay-در-خانه سفارشات و یک چهارم می خواهید به تشدید محدودیت های و حتی بیشتر.

رئیس پلیس لس آنجلس میشل مور گفت: یکی از چیزهایی که همه گیر یاد می شود برای این است که چگونه اعتراضات نقل مکان کرد به ماشین.

"این است که در حفظ سلامت عمومی در ذهن هر دو به عنوان یک فرد و جامعه اطراف," مور گفت. "ما در حال تماشای این بسیار نزدیک و ما ادامه خواهد داد به منظور تسهیل این نوع ماشین اعتراضات آن نوع از اختلالات و یا آن نوع از تظاهرات."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب