استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش نرخ تبدیل2024-06-01

بازدهی تبلیغات در اینستاگرام: چگونه از هر ریال هزینه، بیشترین بازدهی را بگیریم؟ هنر فردی

اگر قادر به تولید تعداد محدودی پست در هفته یا ماه هستید، حتماً آن‌ها را در بازه‌های زمانی تقریباً مساوی توزیع کنید تا بهتر در یاد فالوئرهایتان بمانید. آیا می‌خواهید بدانید پست‌هایتان در اینستاگرام چقدر مورد توجه قرار می‌گیرند؟ برای فهمیدن این موضوع، به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی آیکون سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. در بخش "Overview" (نمای کلی)، می‌توانید آمار کلی تعامل حساب خود را مشاهده کنید.

طراحی باید به گونه‌ای باشد که پیام به شکل واضح و سریع به مخاطب منتقل شود. با ساده‌سازی عناصر بصری، می‌توانید توجه مخاطب را به نقاط کلیدی تبلیغ جلب کرده و تأثیرگذاری آن را افزایش دهید. وقتی شات می‌شوید، ممکن است افراد جدید در پست‌ها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. برای ایده گرفتن می‌توانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید. بعد از شات شدن، اولین چیزی که بازدیدکنندگان جدید می‌بینند، محتوای شماست.

تمامی عناصر بصری، از جمله رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویر، باید با هویت و شخصیت برند کاملاً هماهنگ باشند. این هماهنگی به برند کمک می‌کند تا انسجام و یکپارچگی در پیام‌های تبلیغاتی خود را حفظ کرده و در ذهن مخاطب ماندگار شود. قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحه‌ای که معرفی می‌کنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمی‌گیرید. در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند.

شما فقط باید خلاقیت داشته باشید تا استوری‌هایی جذاب تولید کنید که مشارکت کاربران با صفحه اینستاگرام شما را بالا ببرند. قسمت دیگری که برای تکمیل پروفایل خود باید پر کنید، قسمت بیو (bio) پروفایل اینستاگرام است. بیو اینستاگرام شامل توضیحاتی در رابطه با پیج است و دارای محدودیت ۱۵۰ کاراکتری می‌باشد. بنابراین، باید خیلی کوتاه و جذاب، توضیحاتی در رابطه با برند و کسب و کار خود، ارائه دهید. در این بخش می‌توانید هشتگ‌دهی هم انجام دهید و یک حساب‌کاربری دیگر را تگ کنید. شاید این ویژگی برای ساکنان ایران اهمیت چندانی نداشته باشد، اما اگر بخواهید محصول شما در جوامع بین المللی دیده شود، نباید از آن غافل شوید.

در دنیایی که اینترنت و فناوری به سرعت در حال گسترش است، فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد شده است که نیازی به حضور در یک محیط کاری ثابت ندارند. فریلنسری به عنوان یک سبک زندگی مدرن، آزادی عمل در انتخاب پروژه‌ها و انعطاف‌پذیری بالا را فراهم می‌کند. این روش کاری برای افرادی که به دنبال استقلال شغلی و درآمد بالا هستند، به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شده است. برای نتیجه‌گیری بهتر ابتدا باید برای کمپین بازاریابی اینفلئونسر خود هدف تعیین کنید. سپس باید اینفلئونسری را پیدا کنید که مرتبط با فعالیت شما باشد و محتوای مرتبط نیز درست کند.

۸. برای افزایش فروش در اینستاگرام با مخاطبان خود تعامل کنید

برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده می‌شوند. مثلاً یک مؤسسه کنکوری می‌تواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدف‌گذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. اگر به دلیل هزینه‌های تبلیغات پولی از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی منصرف شده‌اید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیم‌تان تجدید نظر کنید. در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام می‌شود (Tidio)، چشم‌پوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه! این تکنیک با استفاده از مکانیزم‌های بازی مانند امتیازدهی، رقابت و جوایز، تجربه کاربران را جذاب‌تر می‌کند.

طبق نظرسنجی در سال 2021، 40درصد دهه شصتی‌ها و هفتادی‌ها و 38درصد دهه هشتادی‌ها اعلام کرده‌اند که محتوایی که اینفلوئنسرها درست می‌کنند، باعث می‌شود بیشتر نسبت به خرید خدمات یا محصولات جدید ترغیب شوند. برای فروش آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام یکی از بهترین گزینه‌ها است. واقعا کدام کسب‌وکار است که بخواهد بیش از 2 میلیارد کاربرد فعال این پلتفرم را نادیده بگیرد؟ مخصوصا آنکه تقریبا 44 درصد این کاربران هر هفته در اینستاگرام خرید می‌کنند. بنابراین در این مقاله این راهکارها را به شما معرفی خواهیم کرد، همراهمان بمانید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

برای افزایش فروش پیج اینستاگرام باید هشتگ‌های ترند را پیدا کنید و از آن‌ها برای تولید محتوای آینده خود الهام بگیرید. همچنین، باید توجه داشت که موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ نیازمند برنامه‌ریزی، استراتژی‌های محتوا و تعامل فعال با مخاطبان است. ایجاد محتوای جذاب و اصیل، برقراری ارتباط مستمر با مخاطبان و تحلیل دقیق عملکرد کمپین‌ها از عوامل کلیدی برای موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ است.

به‌همین علت در این مقاله به بررسی همه نکات لازم درباره سایز ‏پست اینستاگرام می‌پردازیم، همراهمان بمانید. اینستاگرام با امکانات چندرسانه‌ای خود و ارتباط مستقیم با مخاطبان فرصت‌های بی‌نظیری را برای ارتقاء برند، جذب مشتریان و ایجاد فروش فراهم می‌کند. در این مقاله، به بررسی مفهوم اینستاگرام مارکتینگ و آموزش صفر تا صد اینستاگرام مارکتینگ می‌پردازیم. اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با ارائه اطلاعات کاربردی و مفیدی در مورد اینستاگرام مارکتینگ به طور کامل به این سوال پاسخ داده و به  آموزش اینستا مارکتینگ بپردازیم. در دنیای دیجیتال امروز، شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی در نظر گرفته می‌شوند.

  • به‌جای اینکه دائما به تولید محتوا مشغول باشید، می‌توانید محتواهای تولیدشده توسط کاربران را با اجازه آن‌ها به‌اشتراک بگذارید.
  • تعصب و بحث بیهوده کردن تنها باعث دلسرد شدن و کاهش نرخ تعامل کاربران با پیج شما خواهد شد.
  • اگر می‌خواهید در دنیای رقابتی امروز موفق باشید، باید از این روش‌ها استفاده کنید.
  • {
  • یعنی مخاطب به‌جای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یک‌باره به مشتری تبدیل می‌شود.
  • |}{
  • این یک روش فعال برای پیدا کردن فالوورهای جدید و گسترش دسترسی اینستاگرام شما است.
  • |}{
  • این موضوع پتانسیل تبلیغات اینستاگرام برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل را نشان می‌دهد.
  • |}

تبلیغات در اینستاگرام، باهدف ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطبان و یافتن مشتریان بیشتر و در نهایت افزایش فروش، یکی از بهترین راه‌های بازاریابی و درآمدزایی است. اما مانند هر روش تبلیغاتی دیگر این اپلیکیشن نیز کسب‌وکارها را با چالش‌هایی مانند هزینه بالای تبلیغات، امکان نرخ تبدیل پایین و رقابت بالا مواجه می‌کند. برای مواجه‌شدن با این چالش‌ها، صاحبان کسب‌وکار باید قبل از هرگونه اقدام برای تبلیغ در اینستاگرام، آموزش‌هایی در حوزه محتوا، الگوریتم اینستاگرام و استفاده از ابزارهای تحلیل اینستاگرام ببینند. اینستاگرام دارای قدرت تاثیر گذاری بسیار زیادی نسبت به شبکه های دیگر است . تمام تلاش شما در اینستاگرام , برای انتقال یک پیام و در نهایت تاثیر گذاری روی افراد است .

کمک گرفتن از اینفلوفلوئنسرها برای تبلیغات در اینستاگرام

اینفلوئنسرها کسانی هستند که دنبال‌کنندگان زیادی در اینستاگرام دارند و درمورد موضوعات مختلف (مانند مد، ورزش، سبک زندگی و...) پست می‌گذارند. این تکنیک به شما اجازه می‌دهد تا دو نسخه از یک صفحه یا عنصر سایت را آزمایش کنید و عملکرد هرکدام را با هم مقایسه کنید. روانشناسی در بازاریابی یکی از راه‌های موثر برای تاثیرگذاری بر رفتار کاربران است.

با استفاده از استراتژی‌های مختلف تبلیغات پولی، مانند تبلیغ در موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ ویدیویی، همسان و بنری، می‌توانید این روش را به‌طور موثر اجرا کنید. هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است. اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدف‌گذاری بر اساس کلمات کلیدی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال، اگر فردی عبارت «بلیط قطار گرگان تهران» را جستجو کند، تبلیغ صفحه فروش بلیط این مسیر در یک سایت معتبر گردشگری می‌تواند در صدر نتایج جستجو نمایش داده شود.

برای دستیابی به این هدف، ابتدا یک تقویم محتوایی ایجاد کنید تا برنامه‌ای منظم برای انتشار انواع محتوا، مانند تصاویر، ویدئوها، استوری‌ها و ریلز، داشته باشید. انتخاب بهترین محصول برای فروش در اینستاگرام به شناخت دقیق نسبت به مخاطبان هدف، تحلیل بازار و توجه به ویژگی‌های پلتفرم نیاز دارد. بنابراین یکی از مهمترین ترفندهای جدید و تضمینی برای افزایش فروش در اینستاگرام، انتخاب محصول مناسب است.

دو پلتفرم محبوب و پرطرفدار، یعنی اینستاگرام و تلگرام، به دلیل امکانات گسترده و کاربران فعال، بهترین بسترها برای بازاریابی و فروش محسوب می‌شوند. اما فروش در اینستاگرام و تلگرام تنها به داشتن یک صفحه یا کانال محدود نمی‌شود. موفقیت در این مسیر نیازمند استراتژی‌های دقیق، تولید محتوای حرفه‌ای و استفاده از تکنیک‌های افزایش تعامل و اعتمادسازی است. اگر قصد دارید میزان فروش خود را در این پلتفرم‌ها افزایش دهید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین تکنیک‌های افزایش فروش در اینستاگرام و تلگرام را بررسی کنیم. میزان تعامل در همه شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر ، فیسبوک و غیره مطرح می باشد و در واقع به معنی تعداد افرادی است که در هر کدام از این شبکه ها با اکانت ما یا صفحه ما ارتباط برقرار می‌کنند. نرخ تعامل یکی از مولفه هایی است که میزان موثر بودن کمپین‌ها ،میزان دستیابی به اهداف و تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتری واقعی توسط آن اندازه گیری می شود .

انتخاب سفیر برند که با مخاطبان شما ارتباط قوی دارد، می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کمپین شما داشته باشد. اینفلوئنسرها می‌توانند پیام‌های برند شما را به شیوه‌ای معتبر و قابل اعتماد به مخاطبان منتقل کنند. برای اینکه بتوانید محتواهای جذاب و موثری تولید کنید، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.

از مهم‌ترین فاکتورها می‌توان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد. نرخ تعامل هم بر اساس تعداد فالوور، لایک، میزان کامنت‌های دریافتی و به اشتراک گذاشته شدن پست توسط کاربران اندازه‌ گیری می‌شود. علاوه بر پاسخ به سوالات مخاطبان، راه دیگر افزایش تعامل پاسخ به کامنت های غیر سوالی است. گاهی مخاطبان از شما تشکر می‌کنند و یا ایراداتی را نسبت به محتوا شما بیان می‌کنند. اگر کاربری از محتوای شما ایرادی گرفت و بازخورد او درست بود، تشکر کرده و با او تعامل داشته باشید.

اگر کسب‌وکار شما در کنار یک برند دیگر که مشتریان مشابه دارد، دیده شود، بدون تبلیغات مستقیم، مشتریان جدید جذب خواهید کرد. اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... تبلیغات شاپینگ، یکی از روش‌های تبلیغات پولی ترکیبی است که به راحتی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می‌کنید.

برگزاری مسابقات و رویدادهای موضوعی در اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا روابط با مخاطبان خود را تقویت کنید و مخاطبان جدید بیشتری جذب کنید. رویدادهای آنلاین می توانند راهی عالی برای ارتباط با مشتریان جدید و ایجاد تعامل با مشتریان فعلی شما باشند. برای استفاده از AR و VR در اینستاگرام، می توانید از ابزارهای مختلفی مانند Spark AR Studio استفاده کنید. Spark AR Studio یک پلتفرم رایگان است که به شما امکان می دهد فیلترها و افکت های AR و VR را برای اینستاگرام ایجاد کنید. بنابراین، مهم است که یک نام تجاری مناسب انتخاب کنید که به راحتی قابل یادآوری باشد و با برند شما مرتبط باشد. فرایند انتخاب پیج‌های مناسب و برقراری ارتباط با آن‌ها بسیار پیچیده و وقت‌گیر است.

اگر پست‌ها و استوری‌های شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقه‌ای به فالو کردن شما پیدا نکنند. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکرده‌اید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه می‌شوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شات‌های شما حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک می‌کنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید. حالا که با اهمیت شات کردن آشنا شدید، وقتش است که یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید.

با توجه به گستردگی و تنوع پیج‌های موجود در اینستاگرام، شما می‌توانید لیست تعرفه‌های مختلف را از پلتفرم‌های تبلیغاتی مشاهده کرده و بر اساس نیاز و بودجه خود، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. این تنوع به شما کمک می‌کند تا با صرف هزینه‌های معقول، به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید. سازمان‌های B2B هنگام تبلیغ در اینستاگرام، باید محتوایی ارائه کنند که نیازهای تجاری مخاطبان هدف را برطرف می‌کند. برای نشان‌دادن ارزش محصولات یا خدمات خود، از محتوای بصری با کیفیت بالا (مانند تصاویر و ویدئوهای حرفه‌ای) استفاده کنید.

حتی می‌توانید در ایمیل مارکتینگ خود، لینک اینستاگرام خود را قرار دهید تا مخاطبان شما را دنبال کنند. حتی می‌توانید اطلاعات پست‌های شبکه اجتماعی‌ خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید یا در مورد شبکه‌های اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. هر چقدر ارتباط شما با کاربران قوی‌تر باشد، شانس تبدیل شدن فالوورها به مشتریان بالقوه کسب‌ و کارتان بیشتر می شود. چرا که ارتباط دو طرفه است و به مرور زمان می‌توانید نظر و اعتماد کاربران بیشتری را جلب نمایید. از طرفی، بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام کمک زیادی به افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) می‌کند که بخشی از موفقیت پیج اینستاگرامتان است. طبیعتاً هر چقدر تعامل در اینستاگرام بیشتر باشد، نشان می‌دهد که کاربران علاقه بیشتری برای تعامل با شما دارند.

جذب مخاطب هدف به شما کمک می کند تا محصولات یا خدمات خود را به افرادی که به آنها نیاز دارند یا تمایل به خرید آنها دارند، معرفی کنید. افزایش تعامل کاربران، عبارت از بالا رفتن تعداد کامنت‌ها، لایک‌ها، به اشتراک‌گذاری‌ها و بازخوردها است.مجموعه این عوامل، احتمال جذب مشتریان و مخاطبان بالقوه را بیش‌تر می‌کند. اینفلوئنسر به حساب‌هایی کاربری در فضای مجازی گفته می‌شود که تأثیرگذاری زیادی روی مخاطبان خود دارند.

{

نحوه تبلیغات در اینستاگرام؛ قدم دوم: چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای تبلیغات استفاده کنیم؟

|}

با وجود این نوشتن کپشن جذاب برای عکس‌ها و ویدیوها می‌تواند بر افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام اثر بگذارد. استفاده از کپشن‌های کوتاه، صمیمانه و کاربردی در جلب نظر کاربران به شما کمک می‌کند. همچنین، همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه‌ی کاری شما می‌تواند تبلیغات را به مخاطبان بیشتری منتقل کرده و در افزایش فروش در اینستاگرام به شما کمک کند. تبلیغات در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال افزایش سریع فالوورهای خود هستند و توان مالی برای پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی دارند, یک گزینه عالی است. این روش به خصوص برای کسب‌وکارهای بزرگ و برندهای معتبر کارآمد است که می‌توانند با سرمایه‌گذاری مناسب, فالوورهای هدفمند و با کیفیت جذب کنند. هدف اصلی این نوع تبلیغات, افزایش آگاهی برند و در نتیجه افزایش فروش است.

برای درک بهتر، تصور کنید که صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و بازدیدکنندگان زیادی وارد فروشگاه شما می‌شوند، اما تنها درصد کمی از آن‌ها در نهایت خرید می‌کنند. نرخ تبدیل در اینجا کمک می‌کند تا متوجه شوید که چه تعداد از این بازدیدکنندگان، به مشتری واقعی تبدیل شده‌اند. در واقع نرخ تبدیل سایت به میزان تبدیل شدن بازدیدکننده به خریدار می‌پردازد. نرخ تبدیل پیج‌های فروشگاه‌های اینستاگرامی به درصدی از بازدیدکنندگان یا مشتریانی که اقدام خاصی در پیج و یا سایت انجام می‌دهند، اطلاق می‌شود.

بهترین ویدئوهای تبلیغاتی در IGTV آن‌هایی هستند که طول بین ۱ تا ۳ دقیقه دارند. اگر کار شما فروش کالا نیست، این آزادی را دارید که هر نوع محتوایی را استوری کنید. اگر کار شما فروش تجربه است، می‌توانید محتوای خود را به هدف اصلی کسب و کار خود مرتبط کنید. اینستاگرام ابزارها و فرصت‌های بی‌شماری را برای افزایش فروش ارائه می‌دهد، با اجرای این استراتژی ها می توانید حضور برند خود را تقویت کنید و فروش خود را به طور موثر افزایش دهید. اطلاعات اینستاگرام (Insights) ابزار ارزشمندی برای بهینه‌سازی عملکرد پیج شما و در نتیجه افزایش فروش در اینستاگرام است.

اگر می‌خواهید شات زمان طولانی‌تری در پیج شما باشد، می‌توانید از پست استفاده کنید. در این روش یک تصویر یا ویدئو از صفحه یا محصول شخص مورد نظر منتشر می‌کنید و در کپشن توضیحاتی درباره آن می‌نویسید. شات کردن (shoutout) در اینستاگرام یعنی شما در صفحه‌تان یک پست یا استوری منتشر کنید که به معرفی یا تبلیغ صفحه دیگری بپردازد.

برای مثال, اگر پیج شما در زمینه مد و لباس فعالیت می‌کند، همکاری با پیج‌هایی که کیف و کفش می‌فروشند, می‌تواند به جذب مخاطبان مشترک کمک کند. این نوع همکاری‌ها می‌توانند به افزایش تعاملات و شناخته شدن بیشتر برند کمک کنند. برای کسب و کارها, شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان بستری پویا و تاثیرگذار برای معرفی و ترویج محصولات و خدمات شناخته می‌شوند. یکی از این پلتفرم‌ها که توجه بسیاری از کسب‌ وکارها را به‌خود جلب کرده است, اینستاگرام است. برای بهره‌برداری کامل از این فرصت, طراحی و اجرای استراتژی‌های دقیق و هدفمند ضروری است. در این راستا, آماده‌سازی یک صفحه حرفه‌ای و جذاب که به‌طور شفاف اهداف شما را به مخاطبان منتقل کند, اولین گام محسوب می‌شود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغ در اینستا