استراتژیهای سئو برای محتوای Digital Ethics
راهنمای جامع و کامل تدوین استراتژی سئو 2024
دو ابزار سرچ کنسول گوگل «+» و مدیریت وب بینگ «+» پلتفرمهای رایگانی هستند که بعد از آغاز به کار وبسایت نیاز است حتما آن را در این ابزارها برای نمایهگذاری ثبت کنید. با هدف تزریق خلاقیت و بکارگیری تفکر جمعی در تبلیغات و مارکتینگ در سال ۱۴۰۰ تاسیس شد. هدف ما دستیابی به تبلیغات خلاقانه، پیشرفت و توسعه و رعایت اصول موفقیت در مارکتینگ است. در این آزمایش به وضوح روشن شد گوگل برای طول مناسب عنوان از مقیاس پیکسل به جای کاراکتر استفاده میکند. اندازهی به دست آمده در این آزمایش نیز طول ۵۱۲ پیکسلی از مطالب عنوان میباشد.
یک یا دو هفته به موتورهای جستجو زمان بدهید تا مرحله خزش و نمایهگذاری محتوای وبسایت را انجام دهند. در طول این مدت به طور دائم رتبهبندی محتوا را در صفحه نتایج بررسی کنید و میزان پیشرفت خود را بررسی و اندازهگیری کنید. داشتن استراتژی سئو برای هر کسبوکاری که به صورت آنلاین فعالیت میکند، ضروری است زیرا باعث میشود وبسایت شما در میان میلیونها سایت دیگر دیده شود و در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل جایگاه بهتری کسب کند. بدون یک استراتژی سئو منسجم، وبسایت شما ممکن است در میان رقبا گم شود و مشتریان بالقوه نتوانند به راحتی شما را پیدا کنند. سئو به شما کمک میکند تا ترافیک ارگانیک بیشتری به سایت خود جذب کنید، که این امر منجر به افزایش بازدیدها، تعامل کاربران و در نهایت افزایش فروش و درآمد میشود.
این شامل تنظیم دقیق وبسایت شما برای افزایش عملکرد آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. یک وبسایت بهینهسازی شده شبیه به دستگاههایی است که به خوبی روغنکاری شدهاند و بهطور یکپارچه برای ارائه بهترین نتایج ممکن کار میکنند. کلمات کلیدی عبارات و اصطلاحاتی هستند که مخاطب هدف شما هنگام جستجوی محصولات یا خدمات در موتورهای جستجو استفاده میکند. اما چگونه میتوانید این اصطلاحات ارزشمند را کشف کنید؟ ابزارها و تکنیکهای مختلفی در دسترس هستند تا به شما کمک کنند کلمات کلیدی خاصی را که مخاطبان هدف شما احتمالاً استفاده میکنند را کشف کنید. هنگامی که این کلمات کلیدی شناسایی شدند، میتوانید آنها را بهصورت استراتژیک در محتوای وبسایت خود بگنجانید تا ترافیک سایت را افزایش دهید.
سال قبل یعنی سال 2023 گوگل آخرین الگوریتم مهم خود را با نام Helpful Content معرفی کرد. هدف این الگوریتم این است که فقط محتواهای مفید و ارزشمندی که صرفا برای کمک به کاربر تولید شدهاند بتوانند به نتایج بالاتری برسند. به همین دلیل الگوریتم E-E-A-T به وجود آمد تا یک صفحه را از لحاظ تجربه کاربری، تخصص نویسنده، منابع علمی و اعتماد پذیری محتوا بررسی کند. این الگوریتم به غیر از محتواهای تخصصی افراد به صفحات پزشکی هم نگاه می کند و در کنار الگوریتم مدیک سعی میکند از صحت محتواهای حساس اول مطمئن شده و بعد آن را رتبه بندی کند. این الگوریتم به نظراتی که اطلاعات جامع و کاربردی که درباره هر محصولی ارائه میشود، رتبه بهتری میدهد. بدین ترتیب سایتهایی که PDP بهتر و کاملتری را مانند دیجیکالا و … ارائه میکنند همیشه در بالاترین نتایج قرار میگیرند.
با یادگیری و آموزش تدوین استراتژی سئو، وبسایت شما میتواند از مغازهای گمنام به فروشگاهی بزرگ در مرکز شهر تبدیل شود و مخاطبان هدف زیادی را جذب کند. استراتژی سئو برنامهای برای بهینهسازی محتوا است که با هدف افزایش شانس ظاهر شدن وبسایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو تدوین میکنیم. تدوین استراتژی سئو با افزایش تمرکز در زمان تولید محتوا، خیالمان را از تولید محتوای واقعا مفید و کاربردی برای کاربران راحت میکند. در این مطلب از «مجله فرادرس» تدوین استراتژی سئو برای بهتر دیده شدن محتوای وبسایت را با تمرکز بر اصول بازاریابی محتوایی از صفر تا صد یاد میگیریم. تدوین یک استراتژی سئو مناسب و اجرای آن به درستی میتواند نقش کلیدی در افزایش رتبه و جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو داشته باشد. استفاده از تکنیکهای سئو مانند بهینه سازی محتوا، بهبود ساختار سایت، ایجاد لینکهای معتبر و… می تواند ترافیک و بازدید کنندگان سایت را افزایش دهد.
ابزارهای بهینهسازی سئوی محتوا به شما در تشخیص نیازهای جستجو، پیداکردن کلمات کلیدی، برقراری ارتباط با موتورهای جستجو و بهینهسازی سریعتر محتوا کمک میکند. تصاویر، ویدیوها و دیگر محتوای چندرسانهای نقش مهمی در سرگرمکردن محتوای شما و نگهداشتن کاربران در صفحه ایفا میکنند. تلاش کنید از چند تصویر، اسکرینشات و حداقل یک ویدیوی مرتبط در زمان تولید محتوا در محتوا استفاده کنید. فراموش نکنید که حتما حجم فایلهای تصویری را قبل از بارگذاری با استفاده از ابزارهایی کاهش حجم کم کنید که تأثیر بدی روی بارگذاری وبسایت نداشته باشند. علاوه بر این نکته، حتما تصاویر و اسکرینشاتها را با استفاده از کلمه کلیدی اصلی در قسمت «متن جایگزین» (Alt Text) بهینهسازی کنید. بعد از نهاییشدن فهرست عبارتی را که با توجه مخاطب هدف و جایگاه او در قیف فروش در اولویت قرار دارد انتخاب کرده و بر اساس آن دیگر المانهای صفحه مثل عنوان سئو، توضیحات متا، پیوند یکتا و دیگر موارد را تعیین کنید.
چرا که اگر به اشتباه و سهوا لینکهای مفید را دیزآوو نمایید اثر آنها برای همیشه از بین میرود. بعد از دیزآوو نمودن لینکهای قدرتمند و اصلی سایت دیگر امکان استفاده از قدرت آنها وجود ندارد. محتوانویسی مناسب در سئو باعث میشود کاربران بیشتر در صفحه نوشته شده بمانند و این کار به آسانی رتبه گرفتن شما در گوگل کمک میکند. هر مقدار که مخاطب بیشتر از محتوای شما خوشش بیاید، رتبه شما در سرپ گوگل بهتر میشود. کسبوکارهایی که از این قابلیت استفاده میکنند، از رقبای خود جلوتر است؛ چون هنوز هم دیجیتال مارکترهای زیادی هستند که این موضوع را نمیدانند.
آنها فقط به دنبال کلمه کلیدی نبودند و هر کدام نیاز داشتند تا گوگل درک بهتری از آنها داشته باشد تا بتواند نتایج بهتری را ارائه کند. پس الگوریتم رنکبرین، در سال 2015 معرفی شد و از یادگیری ماشینی (ماشین لرنینگ) برای بهبود نتایج جستجو استفاده میکند. این الگوریتم توانایی درک الگوهای پیچیده جستجو و تنظیم نتایج بر اساس آنها را دارد. چون گوگل و دیگر موتورهای جستجو از پیوند یکتا برای فهم موضوع صفحه استفاده میکنند، بهکار بردن کلمه کلیدی در آن از کارهای مهم در بهینهکردن URL است. پیوند یکتا بهتر است تا جای امکان ساده، توصیفی و کوتاه باشد و از فرمول «کلمه کلیدی اصلی + یک یا دو کلمه قبل یا بعد از آن» برای نگارش آن پیروی کنید.
زمانی که گوگل کار خودش را شروع کرد، اصلا فکر نمیکرد که زمانی بتواند با این حجم از محتوا مواجه شود. اگر کاربران نتوانند بهترین و نزدیکترین پاسخ خود را از سرچ گوگل دریافت کنند، قطعا دیگر از آن استفاده نخواهند کرد. به دلیل حجم بسیار بسیار بالای محتوا در سطح وب، گوگل شروع به توسعه الگوریتمهایی کرد که هر کدام بتوانند نتیجه و محتوای با کیفیت را شناسایی کرده و آن را به شکل بهتری به مشتریان خودش عرضه کند. بهطورکلی، داشتن یک استراتژی واضح سئو و اجرا شده برای بهبود تجربه کاربری سایت، هدایت ترافیک هدفمندتر، هدایت بهتر مشتری در قیف فروش و در نهایت دستیابی به اهداف تجاری شما ضروری است. نقش توضیح متا قانع کردن کاربران برای کلیک بر روی صفحه شما در نتایج جستجوی گوگل است.
80 درصد محتوای اینترنت هنوز متروک هستند، هنر ما این است که این مقدار را کمتر و 20 درصد باقی مانده را تقویت کنیم. 40 درصد را برای مقدمات قرار میدهیم، 20 درصد برای نوشتن متن و 40 درصد باقیمانده را برای ویرایش کردن و بهینه کردن آن صرف میکنیم. در واقع فقط 20 درصد صرف نوشتن مقاله میشود و 80 درصد انرژی صرف تکنیکها، مقدمات و جزئیاتی که باید بهش بپردازید صرف کنید. اگر میخواهید این کار را پیشرفتهتر انجام دهید، باید کمی پول خرج کنید و از ابزارهای غیر رایگانی چون Alexa ،SEMrush ،Ahrefs و… استفاده نمایید. باید به کارفرمایتان بگویید که آیا سئو برایتان خوب است یا نه و دلایل آن را هم شرح دهید. به نظر من، یکی از مزایای سئو این است که با ربات طرف هسیتم و نه با انسان؛ زیرا انسانها واقعاً غیرقابل پیشبینی هستند.
پس از تعیین اهداف و شاخص عملکرد کلیدی، باید جستوجوی و تعیین کلمه کلیدی را آغاز کرده و در ادامه، صفحات فرعی یا همان صفحات کلاستر سایت خود را مشخص کنید. کلمههای کلیدی تعیین شده باید کاربر را به صفحات کلاستر منتقل کرده و از آنجا به سایر بخشهای سایت هدایت کنند. در مجموع، سئو به عنوان یک روش بازاریابی کارآمد و مقرونبهصرفه، مزایای متعددی برای کسبوکارها به ارمغان میآورد. از جمله این مزایا میتوان به افزایش ترافیک و بازدید وبسایت، جذب مشتریان بالقوه، افزایش فروش و سود، و در نهایت ارتقای برند و اعتبار کسبوکار اشاره کرد. برای بسیاری از وبمسترها این سوال به وجود میآید که آیا حروف بزرگ و کوچک در نظر گوگل یکسان هستند؟! در پاسخ باید اعلام کنیم که کاراکترهای بزرگ و کوچک و حتی نیم فاصله برای گوگل مفاهیمی مجزا هستند.
لازم است تا برای این کلید واژههای سخت تمام مطالب سایتهای برتر گوگل را مطالعه کنید. محتوای تولید شده توسط شما باید تمام جوانب کلید واژهی مورد نظر را به خوبی پوشش دهد. در حقیقت برایان دین به ما میگوید که اگر میخواهید دیده شوید باید برجی بلندتر از سایرین بسازید. پس طولانیتر بودن محتوای سایت نسبت به دیگر رقبا قطعا در دیده شدن توسط گوگل موثر است. نتیجه این مورد از ۱۰ آزمایش فوقالعاده سئو بر اهمیت و اثربخشی جامع بودن محتوای تولید اشاره دارد. مرجع بودن و استناد دیگران به مطالب سایت شما اعتبار بیشتری برای وبسایتتان به همراه خواهد داشت.
برای تحلیل رقبا، میتوانید از ابزارهای سئو مثل semrush و ahref کمک بگیرید؛ منتهی این ابزارها پولی هستند و باید برای استفاده، اشتراکشان را تهیه کنید که البته به نظر من ارزش هزینه کردن را دارد. در لینک صفر، نتیجهای از یک کلینیک زیبایی داریم که شامل عکس و نکاتی برای مراقبت پوستی است. لینک یک و دو لیستی از راهکارها برای مراقبت پوستی ارائه دادند و لینک سه صفحه خرید محصولات پوستی از سایت خانومی است. این هدف هم واضح و مرتبط است، هم با ابزارهای مختلف سئو قابل رصد و اندازهگیری است. تازه، رشد ۱۰ درصدی ترافیک ارگانیک در ۶ ماه هدفی کاملاً معقول و واقعبینانه است. «استراتژی سئو» از آن دست کلمات قلمبهسلمبهای است که شاید حتی شنیدن اسمش هم ترس به جان آدم بیندازد، ولی حقیقتاً آنقدری که فکر میکنید با چیز عجیب و پیچیدهای طرف نیستید.
پیشنهاد میکنم پست اینستاگرام منتوریکس با عنوان «دم درازها در برابر یونیکورنها» را حتما بخوانید. برای موفقیت بیشتر در این الگوریتم باید سعی کنیم از محتوای تولید شده از هوش مصنوعی کمتری استفاده کنیم. محتواهای ما باید بسیار ساده و روان باشند و از ایست واژهها و سبک نوشتاری که باعث شود فهم آن سخت باشد به شدت جلوگیری شود. همچنین پیشنهاد میگردد تا در ساختار اصلی محتوایی به یکسری از سوالهای کاربران پاسخ کامل و مفید داده شود. برای موفقیت در این الگوریتم حتما باید محتواهای جامع و مفهومیتر استفاده کنید. دیگر از کلمات کلیدی کوتاه استفاده نکرده و سعی کنید از لانگتیل و میدتیلها بیشتر استفاده کنید.
نگارش اشتباه و غیراصولی عنوان سئو میتواند به قیمت رتبهبندی بد و کاهش ترافیک تمام شود. در مقابل بهکارگیری درست عنوان سئو نهتنها رتبهبندی صفحه را بهبود میدهد بلکه در سودآوری شما نیز تأثیر مثبت دارد. پس از جمعآوری اطلاعات موردنیاز در مورد مخاطب هدف و کلمات کلیدی نوبت به ایجاد تقویم محتوایی میرسد. تقویم محتوایی یک برنامه زمانبندی است که در آن تعیین میکنید چه محتوایی را در چه زمانی انتشار دهید و نوع محتوا چیست. با بنچمارک کردن محتوای رقیبان، نقاط قوت و ضعف آنها را پیدا کرده و از آنها برای بهبود محتوای تولیدی خود استفاده کنید. بنچمارک محتوا در تعیین تعداد کلمات، کیفیت، نوع، طبیعت و قصد جستجوی محتوا کمک میکند.
بعد از تولید ویدئو و مقالات آموزشی زیاد در وبلاگ منتظر نتیجهی کار خود ماند. به طور خلاصه، در سال 2024 و با توجه به تغییرات مداوم الگوریتمهای گوگل، محتوای با کیفیت بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. سایتهایی که بر تولید محتوای ارزشمند و جامع تمرکز کنند، میتوانند رتبهبندی بهتری کسب کنند و در رقابت با دیگران پیشتاز باشند. بنابراین، اگر به دنبال موفقیت در سئو هستید، همیشه به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت، ابزار اصلی و کلید طلایی این مسیر است. در سالهای 2023 و 2024، گوگل تعدادی الگوریتم جدید معرفی کرد که هر یک تغییرات و بهبودهای اساسی را به همراه داشتند.
بررسی رقبا کمکتان میکند راحتتر سر از کار گوگل در رتبهبندی سایتها در بیاورید و با الگو گرفتن از آنها و شناسایی نقاط ضعف و قوتشان، استراتژیهای سئو موثرتری برای سایت خودتان بچینید. برای اینکه نتیجه کیورد ریسرچتان دقیقتر و قابل اعتمادتر باشد، نباید از ابزارهای مخصوص تحقیق کلمات کلیدی مثل Keyword Planner ،Google Trends و kwfinder و… غافل شوید. این ابزارها، اطلاعاتی مثل حجم و تعداد جستوجوی کلمات کلیدی، میزان رقابت، ارزش کلمات کلیدی، میزان ترند شدن هر کلمه و… را در اختیارتان میگذارند. به زبان خیلی ساده، تحقیق کلمات کلیدی یعنی پیدا و سوا کردن کلمات و عبارتهایی که کاربران درباره حوزه کاری شما جستوجو میکنند. بهترین کلمات کلیدی ترکیبی از کلمات با حجم جستجوی بالا و رقابت پایین هستند. ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner و SEMrush میتوانند در این زمینه به شما کمک کنند.
تولید محتوا برای کاربران یکی از مهمترین ترندهای روز بازاریابی محتوایی است. قبل از اینکه شروع به نگارش محتوا کنید مطمئن شوید که درک عمیقی از مخاطب هدف محتوا پیدا کردهاید و او را میشناسید. برای کاربر بنویسید، روی مواردی که برای او مهم است تمرکز کنید و به زبان خودشان با آنها صحبت کنید. گوگل و دیگر موتورهای جستجو از متن درون پیوند یکتا برای تعیین کردن و فهم موضوع صفحه استفاده میکنند. البته نباید در انجام این کار زیادهروی کنید و فقط کافیست از فرمول «کلمه کلیدی اصلی + یک یا دو کلمه قبل یا بعد از آن» پیروی کنید. فراموش نکنید که پیوند یکتا را تا جای امکان توصیفی، ساده و کوتاه نگه دارید.
بنابراین به این نکته حسابی دقت داشته باشید و انتظاراتتان را به شکل واقعبینانهای تنظیم کنید. در صورت نبود مشکلات خاص در سایت و به فرض آماده بودن همه چیز بین 6 تا 12 ماه طول میکشد تا شما توسط گوگل دیده شوید. اگر میخواهید با خیال راحت خدمات سئو سایت را به یک تیم حرفهای و متخصص بسپارید، کافیست همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید. طبق آمارها ۴۳ درصد از مقالاتی که نتوانستهاند امتیاز خوبی کسب کنند از جملات طولانی در آنها استفاده شده است. جملات طولانی ذهن کاربر را خسته میکند و او را از متن دلزده میکند پس تا جای ممکن از جملات کوتاه استفاده کنید.
پیدا کردن دقیق جامعه هدف میتواند موضوع اصلی محتوای سایت شما را پیدا کند، اگر دقیقا ندانید که قرار است برای چه کسانی محتوا تولید کنید اصلا چگونه میخواهید وارد پروسه تحقیق کلمه کلیدی، تولید محتوا و …. ؟ با مشخص کردن دقیق جامعه هدف کسب و کارتان خصوص در سئو سایت فروشگاهی و شناخت دقیق از پرسونای مخاطب هدفتان میتوانید زودتر سیب چرخان بلند پروازیتان در آسمان مارکتینگ را نشانه بگیرید. سئو یا بهینهسازی موتورهای جستجو، مجموعهای از روشها و فنون برای ارتقای جایگاه وبسایت شما در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو است. این فرآیند قدرتمند، ترافیک وبسایت شما را افزایش میدهد و رتبهبندی آن را در موتورهای جستجو ارتقا میدهد. سئو شامل بهینهسازی محتوای وبسایت، ساختار و کدنویسی آن، و همچنین دریافت لینکهای ورودی از سایر وبسایتها میشود.
اگر تازه در شروع مسیر سئو هستید، میتوانید رتبهبندی را بهصورت دستی بررسی و کنترل کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید جستجوی کلمه کلیدی اصلی در گوگل و بررسی نتایج است تا وبسایت و محتوای خودتان را پیدا کنید. استفاده از ابزار رایگان سرچ کنسول گوگل برای دیدن رتبهبندی در این مرحله دید دقیقتر و دادههای بیشتری در اختیار شما قرار میدهد. استراتژی سئو محتوا با شناخت مخاطب هدف به ما در تولید محتوای هدفمند کمک میکند. قبل از بررسی مراحل تدوین استراتژی سئو محتوا نگاهی به خود مفهوم سئو محتوا و موارد مهم در آن خواهیم داشت.
امسال یعنی سال 2024، همه الگوریتمهای گوگل کار را برای سئو بسیار سختتر کردهاند. به همین دلیل در ادامه استراتژیهای موثری که میتوانند شانس بیشتری در این الگوریتمهای هوشمند را داشته باشند را باهم بررسی میکنیم. با پیشرفتهای همه جانبه در سطح اینترنت، اطلاعات بسیار زیادی هر لحظه وارد آن میشوند که ممکن است گوگل را به مشکل بیندازد. به همین دلیل در سال 2021 الگوریتم MUM معرفی شد تا بتواند درکی بسیار عمیقتر و جامعتر از موضوعات مختلف داشته باشد و بتواند بالاتر از همه الگوریتمهای فعلی قرار بگیرد. برای موفقیت در این الگوریتم باید سعی کنید تا UX بسیار خوبی داشته باشه و طراحی UI بسیار کاربرپسندی را ایجاد کنید که سرعت لود بالایی داشته و در کنار آن محتوای مرتبط و کاربردی را نیز ارائه کند. در این الگوریتم دیگر تمرکز بر روی کلمه یا کلمات کلیدی نبوده و مفهوم کلی مورد بررسی قرار میگیرد.
مقالاتی که اطلاعات عمیق و کاربردی ارائه میدهند، تصاویر و ویدئوهای مرتبط دارند و به سوالات کاربران پاسخ میدهند، بهترین عملکرد را در مقابل الگوریتم پاندا دارند. الگوریتم Product Reviews، که بر ارزیابی کیفیت و مفید بودن نظرات محصولات تمرکز دارد، به گوگل کمک میکند تا نظرات با کیفیت و معتبر را شناسایی و در نتایج جستجو برجسته کند. این الگوریتم، نظراتی را که اطلاعات جامع و کاربردی ارائه میدهند، به عنوان اولویت قرار میدهد. لینکسازی داخلی به دیگر صفحات مرتبط وبسایت نقش مهمی در جابهجایی اعتبار صفحات مختلف و کمک به کسب رتبه بهتر دارد. همچنین به هر منبع خارجی قابلاعتمادی که درستی محتوای شما را اثبات و آن را معتبر میکند حتما لینک خارجی ایجاد کنید.
استفاده از کلمات و جملات کوتاهتر در محتوا خوانایی و فهم متن را برای کاربر آسانتر میکند. کاربر را برای فهم مطالبی که در مطلب آوردهاید دچار سختی نکنید و اجازه دهید منظور موردنظر شما را بسیار راحت متوجه شود. نگارش محتوای جذاب و سرگرمکننده حتی برای نویسندگان محتوای حرفهای میتواند به یک چالش واقعی تبدیل شود. در این بخش سعی میکنیم چند توصیه مهم و تأثیرگذار را برای بهبود نگارش محتوا بیان کنیم. این موارد تنها انواعی از محتوای سئو بودند و ممکن دیگر انواع محتوا یا ترکیبی از این موارد نیز در وبسایتها وجود داشته باشند پس اجازه ندهید این فهرست شما را محدود کند چراکه فرصتهای بسیاری در انواع سئوی محتوا نهفته شده است.
میتوان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرمهای برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهرهگیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبطترین تبلیغات هدفمند کلیدواژهای را با توجه به کمپینهای فعال کسب و کار به کاربران نمایش میدهد. این پلتفرم با شبکهای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجارهای همکاری میکند. با ایجاد حساب کاربری در سرویس رایگان Google My Business کسب و کارها اطلاعات مهم خود مثل ساعت شروع به کار، آدرس و نوع کسب و کار را در اختیار گوگل قرار میدهند. استفاده از این روش برای کسب و کارهایی که بخش زیادی از ترافیک وبسایت را از طریق جستجوهای محلی دریافت میکنند ضروری است.
بنابراین در زمان استفاده از این حروف و حتی نیم فاصلهها توجه بیشتری باید داشته باشید. اما چرا اینطور است؟ برای یافتن دلیل آن میتوان اشاره کرد که محتواهای طولانی بهتر میتوانند سیگنالهای E-A-T را به نمایش بگذارند و از نظر گوگل اعتبار بیشتری دارند، مثل محتواهای عمیق، تحقیقات و آنالیزهای واقعی و نویسندهها و منابع تخصصی. ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید. مدرسه کسب و کار آیا مجری برگزاری دوره های آموزشی کسب و کار، دوره MBA، دوره DBA، دوره مدیریت فروش، فروشندگی حرفه ای و مهارت های مدیریت و رهبری، مشاوره کسب و کار و کوچینگ فروش برای سازمان ها می باشد. این مجموعه با کنار هم قرار گرفتن اساتید معتبر دانشگاهی و کسب کار شکل گرفته است. ابتدا باید بدانید سئو فعالیتی زمانبر است و یک شبه نمیتوان ره صد ساله رفت.
https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/