میل سوپاپ تقویتی Tu5

میل سوپاپ تقویتی Tu5 استیج 1 Norbert Performance میل سوپاپ تقویتی تیوفایو برند نوربرت با دیوریشن 266 و لیفت

توسط مدیر سایت در 10 تیر 1402

میل سوپاپ تقویتی Tu5 استیج 1 Norbert Performance

میل سوپاپ تقویتی تیوفایو برند نوربرت با دیوریشن 266 و لیفت 9.2 میلی متر را میتوانیم بهترین میل سوپاپ برای استفاده درگ شهری و استفاده روزمره بدانیم که به راحتی میتوانید به مسافرت های خود نیز بپردازید چراکه به هیچ عنوان مشکلی در عملکرد خودرو ایجاد نخواهد کرد.با استفاده از این میل سوپاپ قدرت خودرو تیوفایو را میتوانید از حدود 90 اسب به 130 اسب بخار  افزایش دهید. در ادامه اطلاعات کاملی از میل سوپاپ را ارائه کرده ایم و به تمامی سوالات شما پاسخ خواهیم داد:

 

.

 

میل سوپاپ استیج 1 نوربرت میتواند تا چه میزان قدرت و گشتاور خودرو را افزایش دهد؟

این میل سوپاپ میتواند قدرت خودرو شما را از 90 اسب بخار به 130 اسب بخار و گشتاور را از 140 به حدود 155 الی 165 افزایش دهد ، البته همانطور که میدانید برای این کار شما بایستی ریمپ مناسبی داشته باشید و در کنار میل سوپاپ کیت مکش و هدرز نیز توصیه میشود که استفاده کنید.

 

.

 

 

پروفایل میل سوپاپ به چه صورت است؟

266 درجه دیوریشن و 9.2 میلی متر لیفت

 

این میل سوپاپ را چطور باید تایم کنیم؟

تفاوت اصلی این میل سوپاپ در تایم آن میباشد که شما نیاز به هیچ کاری ندارید و فقط باید به صورت فابریک با همان تایم فابریک آن را بر روی خودرو نصب کنید یعنی میتوانید به راحتی به یک مکانیکی مراجعه کرده و میل سوپاپ ها را تغییر دهید.

 

برای نصب این میل سوپاپ نیاز به تغییراتی در زیر موتور هست؟

خیر برای نصب میل استیج 1 نوربرت نیاز به هیچگونه تغییراتی در زیر موتور ندارید یعنی به صورت فابریکی نصب خواهد شد با همان قطعات فابریکی ، به عبارت دیگر نیاز به جای سوپاپ نیز ندارید.

 

منبع: نوربرت پرفورمنس

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن