موسیقی باشگاه 'تلفن مربا' تماس با شرکت کنندگان به شماره گیری به خلاقیت

موسیقی باشگاه در دانشگاه UCLA "تلفن جم" است عبور موسیقی از طریق تلفن. متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان شرکت

توسط ATROTICNEWS در 30 اردیبهشت 1399

موسیقی باشگاه در دانشگاه UCLA "تلفن جم" است عبور موسیقی از طریق تلفن.

متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان شرکت کنندگان در این پروژه به طور تصادفی از هم جدا شده و به گروه چهار به کار خود به خود آهنگ اصلی. هر گروه ارائه شد و با همان پشتوانه آهنگ طبل ایجاد شده توسط باشگاه co-رئیس جمهور دیلن کو. با این پایه و اساس هر یک از اعضای گروه لایه خود را instrumental یا آوازی سهم به تصویب همراه به بعد عضو تا زمانی که یک آهنگ کامل تولید شد. دانشجوی کارشناسی ارشد مارتا Kriley گفت: تلفن مربا داده شود او را به یک روش تعاملی برای حفظ اتصال به موسیقی در طول بیماری همه گیر.

"موسیقی همواره بخش بزرگی از چگونه من آرامش و خودم بیان بنابراین پیدا کردن یک راه برای انجام این کار در طول آموزش مجازی و اجتماعی فاصله واقعا مهم بود برای من" Kriley گفت.

به عنوان یک خواننده Kriley گفت: او نوشت: این ترانه و ثبت شعر. پس از شنیدن آنچه او bandmates اضافه شده بود قبل از آهنگ های برتر, او گفت:, آهنگ رویا تن به عنوان تغزلی الهام بخش است. این آهنگ را به عنوان "خورشید زرق و برق" اشاره به تاثير خورشید که در این بازدید که Kriley گفت: تاکید سورئال تن از موسیقی و شعر. این hypnagogic سبک او تلاش برای امیدوارم اجازه می دهد تا شنوندگان به فرار از هرج و مرج همه گیر با تصور خود را در جایی دیگر Kriley گفت.

[لینک های مرتبط: UCLA موسیقی باشگاه گروهها با هم شور و چاشنی هنرمندان ایجاد جامعه]

کمک به تخیلی تن بود Kriley را bandmate, فارغ التحصیل جاستین Loera که گفت: او را دیدم تلفن مربا به عنوان یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن موسیقی خود را با UCLA جامعه است. Loera بود که برای اولین بار از گروه خود را برای اضافه کردن به آهنگ و او گفت: سهم خود را الهام گرفته شده بود Fleetwood Mac. گیتار خود را با بهره گیری از لایه های مشابه آکورد به عنوان کسانی که بازی های برگزار شده توسط این گروه منجر گیتاریست Lindsey Buckingham که تشویق Loera گروه به دنبال رد پای خود با آهنگ رویا تن. اگر چه Loera گفت که او قادر به تولید موسیقی خود سهم خود را در ministudio در خانه همه را درگیر کرده بود همین مزیت است.

"سخت ترین قسمت در مورد تلفن مربا است پس هر کس در خانه نیست و هر کس دسترسی به همان تجهیزات" Loera گفت. "کیفیت صدا در حال رفتن به مقدار زیادی متفاوت است بسته به افراد مختلف و آنچه آنها را در دسترس به آنها."

در حالی که کیفیت صدا را می توان به عنوان یک مسئله التحصیل Sinan Cem Cetin گفت: تنوع است که هیجان انگیز به دلیل رمز و راز از محصول نهایی است. چرا که او برای اولین بار در گروه خود را برای شنیدن, آهنگ, Cetin گفت که او قادر به آزمایش با صدا. او در ابتدا آغشته به صدای جاز اما متوجه شدم این نوع سبک مناسب نیست مسیر درام ریتم. پس از تلاش های مختلف سبک او گفت: او تصمیم گرفت برای رفتن به یک گاراژ راک رویکرد مشخص با هجوم از گیتار.

"از آنجا که من رفت و من نمی دانم آنچه که مردم دیگر در حال رفتن به رکورد بالای من آهنگ" Cetin گفت. "این بسیار هیجان انگیز به شنیدن آنچه که حتی اتفاق افتاده به بخش گیتار و چه آنها آمد."

[لینک های مرتبط: گروه شب اجازه می دهد تا دانش آموزان برای کشف موسیقی جدید برای تلفن های موبایل در محیطی عاری از استرس]

هر چند Kriley گفت: تلفن مربا نوآورانه راه را به موسیقی وجود دارد برخی از معایب این فرایند آهنگسازی موسیقی. Kriley گفت: تلفن مربا عدم به عقب و جلو از جنبه های همکاری به عنوان هر فرد می افزاید: بخشی خود را بدون مقدار ورودی از دیگران است. به طور مشابه Loera گفت: او ارزش نشستن در یک اتاق با دیگر نوازندگان به گزاف گویی کردن تغزلی و ایده های موسیقی در حالی که آهنگسازی اما در حال حاضر, تلفن مربا نزدیک ترین راه برای کار با هم موسیقی.

در حالی که عضو هستند تعامل در فرد دانشجوی کارشناسی ارشد Swapnil Sayan Saha گفت: تولید کار با مردم از متنوع موسیقی پس زمینه می افزاید: برای این پروژه هیجان. هر عضو خود را مشخص و صدا و فعالیت اجازه می دهد تا نوازندگان را لمس در یک قطعه در حالی که هنوز کار مشترک.

"ما صحبت در مورد روند ما و آنچه که همه ما را دوست داشت در مورد هر یک از دیگر آهنگ های به طوری که یک راه بسیار عالی به ارمغان می آورد که اجتماعی و مشارکتی جنبه بازگشت به روند" Kriley گفت. "این یک راه بسیار خوبی به دور از ما معمولی مطالعات و همکاری در چیز دیگری است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن