کوه راشمور رئیس جمهور می تواند جایگزین پل و #MeToo بنیانگذاران

بنیانگذار #MeToo جنبش ماهور برک و کوه راشمور گروه های مارکسیستی برای اتحاد جماهیر شوروی انقلاب فرهنگی آمریک

توسط ATROTICNEWS در 8 تیر 1399
Tarana Burke MeToo Mount Rushmore
بنیانگذار #MeToo جنبش ماهور برک و کوه راشمور

گروه های مارکسیستی برای اتحاد جماهیر شوروی انقلاب فرهنگی آمریکا به نام برای رئیس جمهور آمریکا در کوه راشمور به جا شود با چهره ماهور برک (بنیانگذار #MeToo) و Patrisse Cullors Alicia Garza, عقیق Tometi (بنیانگذاران Black Lives Matter).

"ما در حال دادخواست قبیله لاکوتا بزرگان که واقعا خود را در زمین که در آن کوه راشمور ساکن برای روشن شدن نژادپرستانه رئیس جمهور از مجسمه سازی. کوه راشمور خواهد شد و سپس دوباره به نام سیاه کوه زندگی توجه من بیش از حد," برجسته BLM فعال نشان داد در عصر امروز.

کوه راشمور یادبود ملی است که بر محور یک مجسمه حک شده به گرانیت از کوه راشمور در تپه کیستون, داکوتای جنوبی, ایالات متحده است.

مجسمه ساز Gutzon Borglum ایجاد مجسمه سازی طراحی و نظارت این پروژه را اعدام از سال 1927 تا 1941 با کمک پسرش لینکلن Borglum.

مجسمه سازی ویژگی های 60 فوت (18 متر) سر از رئیس جمهور جورج واشنگتن (1732-1799) توماس جفرسون (1743-1826) تئودور روزولت (1858-1919) و آبراهام لینکلن (1809-1865) به عنوان توصیه شده توسط Borglum.

چهار رئیس جمهور انتخاب شدند به نمایندگی از ملت تولد, رشد و توسعه و حفظ و نگهداری.

اگر حرکات افراطی از زندگی ماده و #MeToo راه خود یکی از بزرگترین بناهای تاریخی به امریکا شکوه به عنوان یک ملت خواهد بود تخریب.

"ما برای اولین بار دینامیت چهره خاموش چهار نژادپرستانه رئیس جمهور پس از آن که ما مجسمه سازان refashion سنگ به مجسمه سازی از چهره ماهور برک Patrisse Cullors Alicia Garza و عقیق Tometi. ما حتی ممکن است اضافه کردن در چند مجسمه از یازدهم Jingping کارل مارکس و استالین و رئیس Mao" برجسته پل سخنگوی نشان داد.

تا کنون شده است وجود دارد کمی و یا بدون مقاومت از دولت کنونی ایالات متحده به این طرح از پل و داخلی گروه تروریستی ANTIFA به بی حرمت کوه راشمور یادبود. با کمی و یا بدون مقاومت در برابر برنامه جریان برای شروع Talibanizing موجود مجسمه سازی در اواسط ماه اوت است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن