زندگی در لس آنجلس درمان هری مگان و مورچه خوبی

خانواده مطرح در اتاق نشسته و در خود قرض گرفته عمارت بورلی هیلز خبر خوب از سابق سلطنتی که از مهاجرت به لس آن

توسط ATROTICNEWS در 5 خرداد 1399
harry meghan and archie los angeles
خانواده مطرح در اتاق نشسته و در خود قرض گرفته عمارت بورلی هیلز

خبر خوب از سابق سلطنتی که از مهاجرت به لس آنجلس فیلتر از طریق گاهی در میان منفی سرفصل.

معمولا یکی از Meghan دوستان (Meghan در واقع) که نشان می دهد خوب اخبار به کنترل رسانه ها.

این بار Meghan را 'دوست' نشان داده است خبر خوب این است که Meghan تا به حال باسن جراحی برای افزایش اندازه از کیم کارداشیان سطح و سپس برخی از.

"مگان رفت و به درمان بیشتر برای او 46 ساله پوست هنگامی که او فکر کردم در حالی که flicking از طریق یک مجله برای دریافت پروتز باسن. توضیحات دریغ نکنید و تلمبه لب به لب خود را با گالن از سیلیکون یا مجموع نوع بتن sheeit. ظاهرا هری دوست دارد خود را beotches با به عقب."

هری که استفاده می شود به صحبت با یک نوع plummy انگلیسی افسر لهجه در حال حاضر به تصویب رسید بیشتر آمریکایی یک ظاهر طراحی شده با توجه به گزارش.

حضور در کامپتون cookout در شنبه خانواده تبدیل به دوست کباب حزب که در آن هری به بداهتا سخنرانی به مونتاژ ghetto مردم است.

"ما ghostrided شلاق اینجا beotches مونتاژ برخی از crunk برای رسیدن به قطع خانه دام niggaz! Y'all بررسی ma چرخ ضامن دار جدید azz? من nuttin در dat laterz! که گه بود costin جدی پنیر گودا tho, سازمان دیده بان قطع shizazoe مو c'mon حرکت آن آه آره! Ahmon دستگاه گوارش 730 در dat azz! بود trippin دا jawn. Meghan او گون دریافت actavis در خانواده بحث sheeit در مورد da atmphosfear و sheeit! ما نیاز به دستگاه گوارش دا کربن گازی را n shiet! که در آ دا yayo ؟ Hmm hmm سه گانه چیزبرگر برخی از سیب زمینی سرخ کرده و یک مخفی, دکتر زن و شوهر سودا و shieet و سیب گردش و قدیمی که shieet,...که دوبله کیسه?"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن