'از آن روز شگفت انگیز بود:' به محلی نیویورک بیش از هدف با بیش از 11,000 اهداکنندگان در طول آنلاین بعد از دادن

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 3:55 PM EDT آوریل 2 سال 2020به محلی نیویورک مدیر Meagan داده بود همه لب

توسط ATROTICNEWS در 14 اردیبهشت 1399

به محلی نیویورک مدیر Meagan داده بود همه لبخند در پایان روز جمعه.

York شهرستان را سالانه 24 ساعته به کمپین نگاه کمی متفاوت این سال است. با توجه به کروناویروس در این سال جامعه و انسان دوستی برنامه انجام شد به طور کامل آنلاین.

که متوقف نمی شود مردم و سازمان ها از اهدا. به محلی نیویورک مطرح $3,551,930 با 11,101 اهدا کنندگان.

بیشتر: به محلی نیویورک 2020 افزایش 3.5 میلیون دلار با بیش از 11,000 اهدا کنندگان در روز بشردوستی

"این یک روز شگفت انگیز" داده گفت:. "این سال ما تا به حال یک هدف داشتن 10,000 اهدا کنندگان را هدف در هدیه روز است و ما به پایان رسید تا بیش از این تعداد است."

این سال را به محلی نیویورک نمی خواهید به تمرکز بر روی هدف مالی. اما آنها قادر به تجاوز چقدر پول آنها مطرح شده از سال گذشته است.

"دیروز یک عهد به سخاوت از این جامعه ما رو به دیدن چگونه York County واقعا مراحل برای حمایت از هر یک از دیگر" داده گفت:.

برای دو سال گذشته این کمپین برگزار شد در اولین جمعه رویدادهای اما مردم همیشه گزینه دادن آنلاین.

"متاسفانه ما قادر به با هم بودن با جامعه در این زمان, اما ما می دانستیم که مردم هنوز هم خود را نشان می دهد حمایت از" داده گفت:.

دیدن چقدر حمایت از مبارزات انتخاباتی کرده بود دیروز احساس قریب به اتفاق به صورت داده شده است.

"من نمی تواند کمک کند اما لبخند و باید این احساس شادی را به ببینید که چگونه موفق این کمپین بود," او گفت:.

بیشتر: چرا به روز در حال حاضر ؟ چرا که جامعه ما نیاز دارد در حال رشد در پاسخ به COVID-19

هنگامی که برای اولین بار متوجه شده است که آنها بیش از تعداد اهدا کنندگان است که آنها مجموعه ای از یک هدف داشتن او گفت که او نشئه بود.

"ما تا به حال به توانایی برای نظارت بر همه چیز را در زمان واقعی در طول مبارزات انتخاباتی و من همیشه فکر می کردم که 10,000 کنندگان همیشه قابل دسترسی" او گفت:. "ما تا به حال خیلی خوب احساس در اوایل روز است که تعداد ما خواهد بود رسیده یا که ما از رفتن به فراتر از آن."

به محلی نیویورک همکاری با خسته گروه هنر به ارائه مجازی محلی کنسرت و جامعه پیشرفت شورا برگزار شد یک مسابقه کارائوکه و دیگر رویدادهای آنلاین جمعه.

هنگامی که شیوع کروناویروس ساخته شده راه خود را به ایالات متحده مسلمات متعدد بحث و گفتگو در ساخت این روز آنلاین تنها رویداد.

"ما بسیار خوش شانس است که به محلی نیویورک است که در درجه اول یک آنلاین به روز," او گفت:. "بیش از دو سال گذشته این روز را تبدیل به یک جشن در شهرستان نیویورک و ما به عمد تصمیم به میزبان این مراسم در اولین جمعه از ماه مه چون اولین جمعه یک رویداد بزرگ در مرکز شهر."

در اواخر فوریه داده گفت که آنها شروع به داشتن مکالمات به عنوان یک هیئت مدیره و برقراری ارتباط با سازمان های غیر انتفاعی به اجازه دهید آنها را می دانم آنچه که احتمالا می گیرد.

"همه خیلی تعاونی و سازمان ها در هیئت مدیره با هر تغییری که قرار بود ساخته شود" داده گفت:. "من واقعا خوشحالم که روز به طور کلی موفقیت است."

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن