IRS محرک چک: بیشتر تاثیر اقتصادی پرداخت صادر می شود در ماه مه

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 1:35 AM EDT آوریل 2 سال 2020سرویس درآمد داخلی در روز جمعه گفت: آن ر

توسط ATROTICNEWS در 13 اردیبهشت 1399

سرویس درآمد داخلی در روز جمعه گفت: آن را به روز کرده و "دریافت و پرداخت" ابزار و میلیون ها نفر از آمریکایی ها در حال حاضر ممکن است یک تاریخ برای زمانی که به انتظار خود محرک چک.

برای پیدا کردن اگر شما یکی از دریافت کنندگان که در حال حاضر پرداخت مستقیم در تاریخ مارس, بازدید https://www.irs.gov/coronavirus/get-my-payment.

اگر شما در میان ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها که هنوز نمی دانید زمانی که شما دریافت خواهید کرد تاثیر اقتصادی, پرداخت, این به روز رسانی ممکن است به ارائه برخی از توضیحات.

من کجا پرداخت ؟

IRS در روز جمعه گفت: آن را صادر کرده است 88 میلیون پرداخت در سه هفته گذشته. که شامل پرداخت به تامین اجتماعی بازمانده و از کار افتادگی دریافت کنندگان بودند که پرداخت از طریق واریز مستقیم توسط چهار شنبه.

یکی دیگر از 82 میلیون چک باید فرستاده سازمان گفت.

امنیتی مکمل درآمد غیر filers و امور جانبازان دریافت کنندگان سود خواهد شروع به دریافت و پرداخت در اوایل ماه مه IRS گفت.

کسانی که برای دریافت مزایای سوشال سکیوریتی یا مزایای جانبازان و نمی یک فایل 2018 یا 2019 اظهارنامه مالیاتی باید تا زمانی که ممکن است 5 تا از غیر filer ابزار در IRS سایت برای دریافت 500 دلار پرداخت برای فرزندان کمتر از 17. اگر که ممکن است 5 مهلت از دست رفته دریافت کنندگان هنوز هم خود را دریافت کنید $1,200 پرداخت اما 500 دلار در هر کودک خواهد پرداخت نمی شود تا سال آینده که یک سال 2020 اظهارنامه مالیاتی واصل شده است.

برای دیگران هنوز هم در انتظار خود را پرداخت IRS توصیه می کند مطمئن شوید که آژانس به شما اطلاعات حساب بانکی. اگر شما آن را وارد کنید در این سایت قبل از ظهر, جمعه, خود, پرداخت, تاریخ در دسترس خواهد بود در زیر پنج شنبه یا بعد از آن با توجه به IRS. اگر ظهر, جمعه پایان مهلت از دست رفته گیرندگان خواهد شد که برای یک هفته دیگر صبر کنید برای دریافت یک تاریخ پرداخت. اگر یک مقاله بررسي پردازش شد قبل از اینکه اطلاعات حساب بانکی وارد شد, آن می تواند به دو هفته برای دریافت شود.

وزارت خزانه داری ارسال اولین دسته چک مقاله در آوریل 20, اما آن است و نه ارائه یک به روز رسانی در طول 10 روز گذشته. حدود 5 میلیون چک در حال انتظار برای چاپ و توزیع هر هفته.

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن