چگونه کروناویروس مبتلا فرزندخواندگی در شهرستان نیویورک SPCA

پل Kuehnel York Daily Recordمنتشر شده 8:44 AM EDT مه 1 سال 2020بستن York County SPCA به بازدید کنندگان به طور

توسط ATROTICNEWS در 13 اردیبهشت 1399

بستن York County SPCA به بازدید کنندگان به طور منظم آغاز شده شیب منحنی یادگیری برای کارکنان است که تغییر خواهد کرد که چگونه پناهگاه حیوانات دسته کسب و کار رفتن به جلو.

غیر انتفاعی در نظر گرفته شده است غیر ضروری کسب و کار در طول شیوع کروناویروس.

"هر کس دغدغه آنچه اتفاق می افتد به حیوانات" استیون مارتینز مدیر اجرایی برای York County SPCA گفت: در مصاحبه اخیر است. ترس مطرح شد در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر.

"بنابراین من آغاز شده در حدود اواسط پاییز و پس از آن این آمار به صورت جدی در ماه مارس زمانی که اقامت در خانه سفارش صادر شد... و از آنجایی که ما شده اند در واقع طراحی مجدد ما کل سیستم در یک ماده از هفته" کارگردان گفت.

"ما تا به حال هیچ ایده چه انتظار...ما نه کاملا در جایی که ما استفاده می شود به با فرزندخواندگی قبل از همه گیر اما ما بسیار نزدیک" کارگردان گفت.

ترافیک پا شد راه اصلی مردم پیوند با حیوانات در پناهگاه قبل از coronavirus بسته شدن.

مارتینز که رهبری پناهگاه در منچستر شهرستان تنها هفت ماه گفت که او شروع به در برای سود جهانی کار با راه اندازی شرکت ها و سپس منتقل به مدیریت سازمان های غیر انتفاعی حدود هفت سال پیش.

بیشتر: من هرگز قادر به تشکر از من corgi به اندازه کافی برای کمک به من از طریق این بیماری همه گیر

"این یک ماموریت محور سازمان...آن را سرگرم کننده صرف روز من کار به سمت یک ماموریت من در باور" مارتینز گفت. "من سه اتخاذ سگ و سه به تصویب رسید و گربه و پنج جوجه بنابراین من خودم عاشق حیوانات. من احساس می کنم همه باید شادی از حیوانات است که من" او گفت:.

پناهگاه ساخته شد در سال 2006 به تشویق یک تور از همه حیوانات در دسترس برای تصویب. بالقوه وفق آنها را می بیند و می خواند کارت های خود را با راه رفتن یک حلقه بزرگ از طریق پیچیده است.

ورود به ساختمان اصلی در میز بازدید کننده حلقه در اطراف یک طرف شیشه ای-خوی آپارتمانهای گربه و قفس. حلقه همچنان از طریق یکی دیگر از بال گردان تمام آشیانه سگ و به سمت دیگر محوطه گربه قبل از خروج از گذشته روی میز اصلی.

"مردم فقط نمی تواند فقط در آمده و مرور حیوانات مانند آنها استفاده می شود به," او گفت:. با بسته شدن سفارش مردم "را به سقوط در عشق با یک حیوان دیجیتالی نوع مجازی تصویب و سپس برنامه یک قرار ملاقات" مارتینز گفت.

اگر شما علاقه مند در اتخاذ شما باید تماس بگیرید و برنامه ملاقات و خوش آمد می گوید. تسلیم شدن یک حیوان نیاز شما را به تماس های آینده بیش از حد. "از آنجا که ما در حال کنترل ترافیک ما قادر به کنترل این حجم از مردم در ساختمان," او گفت: به این ترتیب در عرض اجتماعی فاصله دستورالعمل.

"ما بسیاری از مردم بیشتر نشان دادن علاقه (آنلاین)..." گفت: Kaila جوان مدیر ارتباطات.

مارتینز توافق "آنلاین ما حضور رسانه های علامت است ، این واقعیت است که آنها (بزودی) نیاز به پرش از طریق hoops اضافی و موانع نکرده ما تصویب اعداد کاهش چشمگیر راه".

بیشتر: 'قلبی در cul-de-sac': این تمرین هوازی با اقامت در خانه اجتماعی فاصله

بیشتر: مادر به شگفت زده می شود با یک درایو از طریق حمام نوزاد کامل با فاصله اجتماعی

بیشتر: خسته از پخت و پز ؟ خون آشام تاکو کامیون بازديد محله برای کمک به با وعده های غذا

مارتینز اشاره کرد که افزایش علاقه در حیوانات خانگی آنلاین همزمان با اقامت در خانه سفارش دهید. "شما نمی تواند انتخاب بهتری زمان برای اتخاذ یک پناهگاه حیوانات," او گفت:.

"در یک دنیای ایده آل شما باید یک زن و شوهر هفته به صرف با آن همراه حیوانات بنابراین شما می توانید آموزش حیوانات خانه قوانین و ایجاد باند که با حیوانات, و این واقعیت است که هر کس مجبور به ماندن در خانه بیشتر به شما می دهد که زمان شما نیاز به یک موفق تر انتقال از حیوان خانگی که به خانه خود را."

این SPCA استفاده Facebook live را به مردم و حیوانات با هم برای رویدادها و همچنین ارائه تورهای تسهیلات. اخیر Doggie, اسباب بازی های جنسی یک Facebook تصویری که در آن adoptable سگ گزاف گویی به یک اتاق پر از اسباب بازی های, تلاش برای تصمیم می گیرید که مورد علاقه خود را است. گالری عکس از حیوانات خانگی در Facebook جمله توصیف شده به طور منظم.

بزرگ "منفی" از بسته شدن بود سازندگان: کم هزینه عقیم کردن & خنثی درمانگاه. مارتینز گفت:, و اضافه کرد که در سال 2019 در این مرکز انجام شده 9.000 روش های است که مانع از تقسیم عددی بر مضرب از توله سگ ها و بچه گربه ها در نهایت از ورود به پناهگاه سیستم.

"ماموریت ما برای کنترل جمعیت حیوان خانگی است که برای قرار دادن مکث در حال حاضر" از آنجا که این درمانگاه در نظر گرفته شده است عمل جراحی انتخابی توسط دولت فدرال است. که "هزاران نفر است که اتفاق می افتد در حال حاضر" به عنوان مرکز بسته شده است برای بیش از 10 سال مدیر اضافه شده است.

با آب و هوای گرمتر می آید بچه گربه های نجومی و تعداد مراحل زمانی که درمانگاه بازگشایی می کند به معنی آن خواهد بود "بخشی بهتر از بقیه سال به بالا," او گفت:.

مثبت از خاموش کردن تجربه است که کارگردان معتقد است که پس از پناهگاه بازگشایی آنها قادر خواهد بود به ترکیب چه آموخته بود با جدید آنلاین تجربه با بازگشت از ترافیک پا برای افزایش شانس قبولی فرزند.

"چیزهایی هست که ما انجام می دهند که عملا مردم را دوست دارد... آنها فقط نمی تواند unknow که ما ادامه خواهد داد به انجام آن چیزهایی است."

آموزش جدید عادی بود یک پروسه طاقت فرسا اما مارتینز اعتبار کارکنان جامعه و داوطلبان برای "وحدت با هم در این راه باور نکردنی...و آن را رفته است در مورد به عنوان هموار به عنوان آن را می توانید در جهانی همه گیر."

عکاس/خبرنگار پل Kuehnel را می توان در رسید pkuehnel@ydr.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن