استخر پیش ساخته چیست؟

در محلهایی مانند زیر پلهها و یا زیر لبه ها که به صورت کنسول و یا شیب معکوس میباشد، تا حد امکان با مخلوط شن و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در محلهایی مانند زیر پلهها و یا زیر لبه ها که به صورت کنسول و یا شیب معکوس میباشد، تا حد امکان با مخلوط شن و ماسه و سیمان پر شده و فشرده شود و برای پرکردن نهایی مکانهای فوق مطابق روش تزریق که در ادامه توضیح داده میشود عمل میگردد. علاوه بر این موارد، استخر های قدیمی ممکن است که در برابر شرایط جوی و تابش بیش از حد نور آفتاب، دچار ریزش کاشی ها معضلات دیگر شوند. سرزمین موجهای آبی مشهد یکی از بهترین و هیجانانگیزترین پارکهای آبی موجود در این شهر است و همچنین یکی از بزرگترین پارکهای آبی خاورمیانه به شمار میآید؛ لازم به ذکر است که سرزمین موجهای آبی کاملا مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. این سیستمها عبارتند از سیستم تهویه استخر، سیستم گرمایش محیط استخر، سیستم تصفیه استخر و جکوزی و سیستم تصفیه شیمیایی و میکروبی آب استخر، سیستم هوشمند الکتریکال استخر، در ادامه با عملکرد این سیتمها آشنا می شویم.

توجه داشته باشید که در هنگام نصب بر روی زمین هیچ گونه اشیاء تیز و برنده نباشد چرا که در زمان پر شدن استخر پیش ساخته وزن آب داخل استخر بسیار زیاد بوده و باعث صدمه دیدن بدنه استخر میشود . این شامل قسمتهایی مانند تخلیه، اسکیمرها، شیرهای 2 و 3 طرفه، فیلتر تصفیه و پمپ های تصفیه است که وظیفه پر کردن، خالی کردن، تصفیه و جابجایی آب در سراسر استخر را بر عهده دارد. لازم به ذکر است که افزایش قطر استخر ها یا افزایش تعداد و نحوه چیدمان در طراحی می تواند مقدار زمین حاشیه استخر ها را کاهش دهد. آب از پمپ عبور میکند و یک مقدار از ذرات در سبد پمپ یا استرینر تصفیه می شود. در این مجموعه ذراتی که از طریق غبار موجود در هوا و یا بدن شناگران وارد آب می شوند ،ابتدا توسط فیلترهای شنی و سپس توسط فیلترهای کارتریجی جذب می شوند. در این مرحله، جزئیاتی مانند پوشش استخر، سیستم تهویه هوا و آب، سیستم گرمایشی و تصفیه آب و … بهترین پیشنهاد برای سیستم گرمایش محیط استخر و بالا بردن کیفیت هوا و دمای استخر استفاده توامان از سیستم گرمایش کف و دهش هوای تازه گرم شده در فضای استخر است.

مرحله بعدی در ساخت استخر بتنی و استخر وینیلی قالب بندی و بتن ریزی استخر، در قسمت دیواره و کف است. قسمت ورود پمپ شامل سبد صافی، پروانه متصل به شفت است. آنها بتن را مرتب و صاف می کنند در حالی که هنوز حالت پذیر است. مزایای استخر پیش ساخته سبب شده تا کارفرمایان از این استخر ها به وفور در ساختمان ها استفاده می کنند. این اجناس دوام بسیار بالایی داشته و در کنار استحکام و کیفیت بالای خود ، وزن سبک و پایینی داشته که سبب شده جابجایی و حمل استخر بسیار ساده و راحت باشد . ساخت استخر در خانه، باغ یا ویلا از جمله عملیات ساختمان سازی پیچیده می باشد که نیازمند حضور افراد متخصص می باشد؛ به همین دلیل بسیاری از مردم از استخرهای پیش ساخته استفاده می کنند تا در مدت زمان کمتری استخر خود را بسازند. با نصب لوله کشی و لامپ های الکتریکی، پیمانکار ساخت استخر، از میکسر بتنی برای پوشاندن آرماتور ها تنظیم شده در امتداد فضای داخلی استخر استفاده می کنند. کنترل سیستم روشنایی و تمامی تجهیزات، در دو پنل لمسی نصب شده در محوطه استخر و سالن جیم با درجه حفاظت 65 امکان پذیر خواهد بود و ضمن بالا بردن ضریب امنیت در مواجهه با تجهیزات الکتریکال بسیار کاربر پسند و زیباست. This c ontent was wri tten by GSA C᠎onte᠎nt G en erat᠎or D emoversi᠎on᠎!

سیستم تهویه مجموعه استخر بصورت full f esh با مدیریت هوشمند طراحی میشود بدین صورت که با تغییر دمای هوای آزاد طبق برنامه ریزی سیستم عملکرد هواساز نیز تغییر می کند و در هر شرایط آب و هوایی و هر میزان رطوبت فضای استخر، سیستم تهویه بهترین عملکرد را با بالاترین راندمان ایجاد میکند. استفاده از فناوری جدید سرامیک نانو کریستال،با قدرت استریلیزاسیون میکرو ارگانیسم ها در آب استخر و جکوزی بدون استفاده از مواد شیمیایی مانند کلر، تکنولوژی ترکیب فتوکاتالیستی رادیکال آزاد هیدروکسیل و اشعه فرابنفش آلودگی ها را از بین می برد و باعث می شود آب تازه و تمیز به نظر برسد. در صورتی که فشار زیاد باشد حتماً باید فیلتر را تمیز کنید. در این مرحله انتخاب سرامیک و رنگ و طرح آن در نما و زیبایی استخر بسیار مهم است بنابراین باید در این مرحله با پیمانکار به خوبی صحبت کنید و نظر و سلیقه خود را بیان کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن