یک تصویر کامل از سعادت با جانی دپ و امبر هرد

اه شاد آه از دیدن چنین زیبا زن و شوهر لذت بردن از وقت خود را با هم در ازدواج سعادت کهربا هرد و جانی دپ, عک

توسط ATROTICNEWS در 3 مرداد 1399
Johnny depp amber heard

اه شاد آه از دیدن چنین زیبا زن و شوهر لذت بردن از وقت خود را با هم در ازدواج سعادت کهربا هرد و جانی دپ, عکس قصیده به cherubs آواز در آسمانها.

بیدار در 6 صبح جانی رول بیش از در تخت زناشویی, برای دیدن او درخشان همسر را بر بالش کون در هوا مدفوع با ذوق. برای برخی از, این امر می تواند دلیلی برای زنگ اما برای جانی آن اعلام عشق واقعی از این جانور با شکوه از یک زن. آن را کاملا بیدار شدن از خواب به یک فنجان قهوه و یک کروسانت اگر چه گه غیر معمول شکل مجعد nestled در بالش شبیه نه شکلاتی صبحانه فرانسوی شیرینی.

توسط 7 Amber Heard ورزشی است دو چشمان سیاه و بزرگ glowering دست انداز در گونه, چگونه او کردم این البته یک رمز و راز به طوری که او شکسته یک بطری با کیفیت شامپاین بیش از جانی سر گفتن او عشق است که او می خواهد به او "مرده در زیر یک اتوبوس".

هنگامی که خدمتکار برگ در 9 وجود دارد افتضاح صدای ناله و توفنده از صفحات که از آشپزخانه منطقه است. این بار شگرف و شوهر در حال بازی یک بازی از دوج بشقاب متاسفانه جانی برای او از دست می دهد هنگامی که یک بازدید او را مستقیما بر روی بینی بسیار مخربی را به قطعات متعدد.

این کهربا امروز تولد تا جانی بهتر نمی شود از اواخر ارائه گرانبها در حال حاضر به خود را عاشقانه, همسر, مانند صدا غذا خوردن دور گوش سوراخ و جامد بوت کردن الاغ. من کسی را خراب کردن خطوط yayo که جانی صرف دقیقه سینی را روی میز قهوه. بیشتر محبت کلمات رد و بدل شده قبل از جانی snorts زیادی ترک چیزی برای کهربا. به طور طبیعی یک گلدان پر از ارکیده است adoringly قرار داده شده در سراسر جانی سر در با سرعت قابل توجهی ترک او هیچ چاره ای جز به آمبولانس تماس بگیرید.

و غیره و غیره.

بی فایده غرور دادگاه همچنان ادامه دارد..



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن