مزایای طراحی سایت خبری چیست؟

  وب سایت خبری: خبر، اتفاقی مهم و دارای ارزش نشر و شنیدن برای مخاطبان خاص خود است. همچنین خبر برای مخاط

توسط ATROTICNEWS در 3 مهر 1400

 

وب سایت خبری:

خبر، اتفاقی مهم و دارای ارزش نشر و شنیدن برای مخاطبان خاص خود است. همچنین خبر برای مخاطبان خود یک نیاز ضروری به حساب می‌آید؛ چرا که غیر از اخبار زرد، اغلب خبرها کارکرد کاربردی و عملی برای مخاطبان خود دارند. امروزه با گسترش و توسعه بسیار زیاد فضای مجازی و وابستگی اجتناب ناپذیر و روزمره عموم مردم به آن، ایجاد وب سایت‌های خبری نیز امری ضروری می‌باشد.

https://zoudnews.ir/

هدف از ایجاد وب سایت خبری:

هدف از ایجاد یک وب سایت خبری، اولاً انتشار راحت و سریع اخبار، دسترسی راحت و سریع به اخبار و همچنین گستره بزرگ جهانی پخش و دریافت اخبار است. البته در کنار این اهداف اصلی، می‌توان به بحث درآمدزایی این وب سایت‌ها نیز اشاره کرد که اصولاً با تمرکز بر انواع تبلیغات در این سایت‌ها صورت می‌گیرد.

انواع سایت‌های خبری:

وب سایت‌های خبری با توجه به عامل به وجود آورنده آن، چندین نوع می‌باشند:

  • خبرگزاری‌های رسمی
  • پایگاه‌های خبری
  • روزنامه‌ها و مجلات

http://zojsalem.ir/

خبرگزاری‌های رسمی:

سایت‌هایی که توسط خبرگزاری‌های رسمی ایجاد می‌شوند که طبق اصول جهانی آن، باید مستقل و بی‌طرف بوده و وابسته به هیچ سازمان و ارگان دولتی و حکومتی نباشند. گرایش سیاسی خاصی نداشته باشند. همچنین گستره فعالیتی خبرهای آن، می‌تواند کلی یا تخصصی باشد؛ یعنی تمامی حوزه‌های خبری اعم از سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و … را پوشش دهد و یا می‌تواند صرفاً یک حوزه تخصصی را پوشش خبری دهد؛ که البته خبرگزاری‌ها در ایران کاملاً عکس این شرایط را دارند.

پایگاه‌های خبری:

سایت‌هایی که با عنوان پایگاه‌های خبری فعالیت می‌کنند. پایگاه‌های خبری در ایران نسبت به خبرگزاری‌ها رسمیت کمتری داشته، اغلب، خصوصی و مستقل بوده و وابستگی کمتری نیز به جناح‌های سیاسی دارند. ضمناً نسبت به خبرگزاری‌های رسمی، معمولاً دارای سرعت بالای انتشار اخبار هستند و می‌توانند تمام یا بخشی از حوزه‌های خبری را پوشش دهند.

روزنامه‌ها و مجلات:

https://zojkhob.ir/

روزنامه‌ها و مجلات نیز می‌توانند علاوه بر ارائه نسخه‌های چاپی خود، در سایت خبری نیز اطلاع رسانی داشته و فایل مربوط به نسخه‌های چاپی خود را به صورت آرشیوی در این سایت بارگذاری نمایند.

اما سایت‌های خبری چه مزایایی نسبت به نسخه‌های چاپی مانند روزنامه‌ها و مجلات دارند؟

1- انتشار سریع‌تر اخبار به خصوص در مورد خبرهای جدید و فوری

2- دسترسی راحت و سریع مخاطبان به خبرها بدون محدودیت زمانی و مکانی

3- قابلیت گزینش اخبار بر اساس نیازها و علایق افراد، با توجه به دسته‌بندی‌های انجام گرفته در سایت

4- دسترسی راحت و سریع به آرشیو خبری

5- گستره بزرگ جهانی انتشار خبر و البته دریافت آن

6- قابلیت دریافت بازخورد و نظرات مخاطبان

7- استفاده از اخبار یک وب سایت خبری، برخلاف نسخه‌های چاپی، رایگان است.

8- امکان به روز رسانی لحظه‌ای و 24 ساعته خبرها

9- علاوه بر محتوای متنی و تصویری، می‌توان از ویدئوهای خبری نیز در سایت خبری استفاده کرد که بر جذابیت کار بسیار تأثیرگذار است.

نکات مهم در طراحی سایت‌های خبری:

با توجه به این‌که هدف از طراحی یک سایت خبری، اطلاع‌رسانی و انتشار و انتقال خبر است، در نحوه طراحی آن باید نکاتی را مد نظر قرار داد:

1- نحوه خبر نویسی باید جذاب باشد تا مخاطب را برای خواندن خبر ترغیب کند و در عین حال باید راست و درست باشد؛ یعنی قبل از انتشار، از صحت خبر مطمئن بود. در کل باید اصول خبر نویسی رعایت شود.

https://visa-piano.ir/

2- دسته بندی اخبار باید به درستی انجام شود تا مخاطب با توجه به نیاز و علاقه خود و در کم‌ترین زمان ممکن، خبر مورد نظر خود را پیدا کرده و به راحتی به قسمت‌های مختلف سایت دسترسی داشته باشد. خبرها را می‌توان در دسته بندی‌های سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و … قرار داد.

3- چینش خبرها در صفحه اصلی سایت، بر اساس آخرین اخبار و در دسته‌بندی‌های مربوطه قرار می‌گیرد. همچنین می‌توان در کنار دسته‌بندی بر اساس آخرین اخبار، از دسته‌بندی بر اساس پربازدیدترین و پربحث‌ترین مطالب سایت نیز استفاده کرد.

4- باید در صفحه مربوط به هر خبر، تاریخ و ساعت آن خبر درج شده و از برچسب‌ها نیز به شکل اصولی استفاده شود. همچنین لینک آدرس خبرهای مرتبط و مشابه با خبر اصلی نیز در این صفحه قرار داده شود.

5- طراحی سایت به صورت اصولی و حرفه‌ای انجام شده و علاوه‌بر زیبایی ظاهری، در ترکیب رنگ متن و زمینه خبر دقت کرد تا خواننده متن به راحتی و بدون مشکل قادر به خواندن طولانی مدت اخبار سایت باشد.

6- سرعت بالای بارگذاری نیز از نکات بسیار مهم در یک سایت خبری است، چرا که در صورت پایین بودن سرعت، قطعاً کاربران سایت را از دست خواهیم داد. یکی از موارد مهم در بهبود سرعت سایت، استفاده از وب هاست مناسب برای میزبانی سایتمان است.

http://travel-piano.ir/

7- برای این که یک سایت خبری دیده شود و بتوان نتیجه کار طراحی آن را که اطلاع رسانی و انتشار اخبار است دید، باید روی سئوی آن کار کرد تا در نتایج جستجوی موتورهای جستجویی مانند گوگل در صفحات اول ظاهر شود.

8- امروزه به دلیل فراگیری بسیار زیاد گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند و البته انواع سیستم عامل‌های دیگر با انواع صفحه نمایش‌ها، باید طراحی یک سایت خبری به گونه‌ای انجام شود که سایت در تمامی آن‌ها به خوبی و به صورت کامل، قابل مشاهده باشد.

9- در طراحی یک سایت خبری، باید نکات امنیتی در آن لحاظ شده و سطوح دسترسی مورد نظر برای کاربران، اعضا و خبرنگاران سایت، به درستی تعریف شود.

امکانات وب‌سایت‌های خبری:

از آنجا که وب سایت‌های خبری، کاری متفاوت و تخصصی است، مسلماً باید دارای امکانات ویژه‌ای نیز باشند؛ که به برخی از موارد مهم و معمول در طراحی سایت‌های خبری، اشاره‌ای می‌کنیم:

1- می‌توان در طراحی سایت خبری، قابلیت چند زبانه بودن را اعمال کرد که البته در مرحله اجرا، به تیم‌های تخصصی زبان‌های مورد نظر نیاز است.

http://tarheno1.ir/

2- یکی از قابلیت‌های تقریباً جدید، طراحی پنل نوتیفیکیشن (Notification) برای اطلاع رسانی خبرهای جدید و فوری به کاربرانی است که علاقه‌مند به دریافت آن‌ها هستند.

3- می‌توان خبرها را به ترتیب جدیدترین خبر و در انواع دسته‌بندی‌های اصلی سایت مانند سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، سرگرمی و … قرار داد. همچنین می‌توان از سایر دسته‌بندی‌ها مانند پربازدیدترین اخبار، پربحث‌ترین اخبار و آرشیو اخبار استفاده کرد.

4- در طراحی یک سایت خبری، می‌توان تمهیدی در نظر گرفت که کاربران در صورت تمایل، در سایت ثبت نام کرده و عضو شوند.

5- می‌توان خبرنامه‌ای برای سایت خبری طراحی کرد تا اعضا بتوانند در صورت تمایل، در خبرنامه سایت عضو شده و از طریق ایمیل یا پیامک، اطلاع رسانی شوند.

http://rasa-piano.ir/

6- در یک سایت خبری، می‌توان نظرات اعضا یا کاربران را در مورد هر خبر دریافت کرده و پس از تأیید توسط مدیریت، در سایت منتشر کرد. همچنین امکان پاسخ کاربران به نظرات و پاسخ مدیریت به نظرات نیز وجود خواهد داشت.

7- در صفحه مربوط به هر خبر می‌توان امکان پرینت و همچنین امکان به اشتراک گذاری خبر را قرار داد تا کاربران در صورت نیاز، از خبر مربوطه، فایل pdf یا نسخه چاپی تهیه کرده و یا لینک آدرس خبر را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

8- امکان جستجو در یک سایت خبری از امکانات مهم به شمار می‌رود که از ضروریات هر سایتی است. می‌توان انواع جستجو از قبیل، جستجو در عناوین، متن اخبار و کلمات کلیدی را در سایت طراحی کرد.

9- می‌توان از محتواهای تولیدی کاربران و اعضای یک سایت خبری نیز به خوبی استفاده کرد؛ برای این کار باید امکان ارسال خبر توسط کاربران و اعضا را در طراحی سایت در نظر گرفت.

https://pianoofficial.ir/

10- امکان اطلاع رسانی و به اشتراک گذاری آخرین خبرهای سایت از تمامی انواع دسته‌بندی‌های موجود، در قالب فایل RSS، که قابلیت به روز رسانی لحظه‌ای داشته و برای کاربران بسیار کاربردی است.

11- می‌توان آدرس کوتاه QR Code را برای آدرس صفحه اصلی سایت خبری و یا صفحه مربوط به هر خبر طراحی کرده و در صفحه مربوطه قرار داد.

12- امکان نمایش تصادفی خبرها، خبرهای ویژه و خبرهای فوری از موارد مهمی هستند که در جذابیت یک سایت خبری تأثیر گذارند.

13- امروزه به دلیل محبوبیت و کاربرد بالای شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری نیز در این شبکه‌ها دارای صفحاتی می‌باشند؛ که یکی از قابلیت‌های مهم و کاربردی در سایت‌های خبری، امکان اتصال سایت به این شبکه‌های اجتماعی است. برای مثال می‌توان گزینه‌هایی برای اتصال به تلگرام، اینستاگرام، توییتر و فیسبوک یک سایت خبری ایجاد کرد.

14- همچنین در صورتی که سایت خبری ما دارای نرم‌افزارهای موبایلی اندروید (Android) و آی او اس (iOS) باشد، می‌توانیم امکان اتصال به این نرم‌افزارها را در سایتمان قرار دهیم.

http://oghan.ir/

مزایای داشتن یک سایت خبری:

سایت‌های خبری به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، دارای مزیت‌های مختلفی می‌باشد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1-امکان ایجاد وب سایتی با تعداد بازدید کننده بالا و نرخ خروج کم بازدید کنندگان

سایت‌های خبری به دلیل محتوای آن‌ها که حاوی اخبار و اطلاعات مورد نیاز اکثریت جامعه هستند، غالباً تعداد بازدیدکننده زیادی داشته و کمتر کسی پس از ورود به یک سایت خبری، تصمیم به ترک فوری از سایت خواهد گرفت.

http://nazaristone.ir/

2- امکان کسب درآمد از طریق رپورتاژ آگهی و بنرهای site wide

در سایت‌های خبری به طرق مختلفی می‌توان درآمدزایی کرد که در این مقاله به 2 مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

بنرهای site wide: به قرار دادن تبلیغات بنری در صفحات مختلف سایت، تبلیغات بنری می‌گوییم. هرچند اکثر سایت‌های خبری تبلیغات بنری خود را به اشتباه در صفحه اول قرار می‌دهند اما صفحات داخلی سایت به دلیل داشتن تعداد ورودی‌های بیشتر، بازدیدکنندگان بیشتری نیز دارند؛ بنابراین صفحات داخلی برای قرار دادن تبلیغات بنری، مناسب‌تر هستند.

رپورتاژ آگهی: یکی از روش‌های دیگر درآمدزایی در سایت‌های خبری، خبر تبلیغاتی است که به منظور معرفی محصولات انواع کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان رپورتاژ آگهی گفته می‌شود.

http://my-piano.ir/

سایت‌های خبری اعتبار بالایی داشته و به همین دلیل رپورتاژ از سایت‌های خبری، به عنوان یک معیار سئو برای سایت‌های دیگر محسوب می‌شود و این یک منبع درآمدی برای سایت‌های خبری می‌باشد. سعی کنید صرفاً به دلیل کسب درآند بالا به هر سایتی لینک ندهید بلکه تنها به سایت‌های خوب ومعتبر و به تعداد مناسب لینک دهید.

رپورتاژ از سایت خبری برای بهینه سازی سایت ها مفید است. شما به عنوان شخصی که سایت خبری دارد، باید حواستان باشد خیلی وسوسه پول نشوید و به سایت های خوب لینک بدهید. بر عکس سعی کنید از سایت های زیادی لینک بگیرید البته به شرطی که سایت های خوبی باشند. رپورتاژ از سایت خبری تقریبا هدف نهایی افراد از انجام سئو سایت خبری است.

3- امکان افزایش بازدیدکنندگان از طریق تبلیغات

سایت‌های خبری به دلیل اعتبار بسیار بالایی که نسبت به سایت‎های دیگر دارند، می‌توانند علاوه بر جذب بازدیدکنندگان واقعی علاقه‌مند به اخبار، از طریق تبلیغات نیز مخاطبان دیگری را جذب کنند.

4-امکان دستیابی راحت تر به رتبه جهانی و کسب اعتبار

اعتبار هر سایت به تعداد بازدیدکنندگان آن بستگی دارد و از آن‌جایی‌که سایت‌های خبری به دلیل ماهیتشان بازدیدکنندگان زیادی دارد، بنابراین اعتبار آن‌ها نسبت به سایر سایت‌ها بالاتر است. از طرف دیگر سایت‌های خبری به چندین زبان مختلف دنیا ایجاد و طراحی می‌شوند و این خود باعث افزایش اعتبار جهانی این سایت‌ها نیز خواهد شد.

http://kyokushins.ir/

5-نداشتن محدودیت زمانی و مکانی برای کاربران

افراد می‌توانند با در اختیار داشتن اینترنت و گوشی‌های هوشمند، بدون محدودیت مکانی و زمانی وارد سایت‌های خبری شده و از اخبار مطلع می‌شوند.

 

 https://ir-piano.ir/

سخن پایانی:

سایت‌های خبری سایت‌هایی هستند که وظیفه اصلی آن‌ها اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار کل دنیا در سریع‌ترین زمان ممکن می‌باشد. این منبع خبری بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی در دسترس عموم مردم قرار دارد. سایت‌های خبری به دلیل مخاطبان زیادی که دارند از اعتبار بیشتری نسبت به سایر سایت‌ها برخوردارند. این سایت‌ها همچنین بر اساس عامل ایجاد کننده خبر به 3 گروه خبرگذاری‌های رسمی، پایگاه‌های خبری و روزنامه‌ها و مجلات تقسیم می‌شوند.

 

http://ipgconference.ir/

سایت خبری طالبان

سایت خبری افغانستان

سایت خبری طلوع نیوز

سایت خبری بی بی سی

سایت خبری یکصدا

سایت خبری امارت اسلامی افغانستان

سایت خبری رئال مادرید

سایت خبری هرات

سایت خبری افغانستان امروز

https://ig-home.ir/

سایت خبری ایران خودرو

سایت خبری انتخاب

سایت خبری الف

سایت خبری ایران

سایت خبری ایسنا

سایت های خبری

https://highlightbeauty.ir/

شکایت از سایت خبری

سایت خبری ا

سایت خبری بخدی

سایت خبری بهار

http://goto-piano.ir/

سایت خبری بوشهر

سایت خبری برترین ها

سایت خبری باشگاه استقلال

سایت خبری باشگاه پرسپولیس

سایت خبری بازار

وب سایت خبری نایین

وب سایت خبری انتخاب

https://fa-eset.ir/

وب سایت خبری تابناک

وب سایت خبری بی بی سی فارسی

وب سایت خبری خبر۲۴

وب سایت خبری فارس

وب سایت خبری امتداد

http://bia-mooz.ir/

وب سایت خبری تحلیلی فرارو

سایت خبری پژواک

سایت خبری پاری سن ژرمن

سایت خبری پلیس

سایت خبری پرسپولیس

http://best-agahi.ir/

سایت خبری پارسینه

سایت خبری پانا

سایت خبری پلیس راهور

سایت خبری پلیس ناجا

سایت خبری تیک

https://awat-piano.ir/

سایت خبری تابناک

سایت خبری تحلیلی تابناک

سایت خبری تحلیلی

سایت خبری توانیر

سایت خبری تسنیم

سایت خبری تحلیلی بالاترین

سایت خبری تحلیلی کلمه

https://asooweb24.ir/

سایت خبری ت

سایت خبری ثلاث

سایت خبری ثریا

سایت خبری ثبت نام ایران خودرو

سایت خبری ثبت احوال

سایت خبری ثارالله

http://digiblogs.ir/

سایت خبری ثبت نام

سایت خبری ثبت شرکتها

سایت خبری ثانیه

سایت خبری جماران

سایت خبری جنوب

سایت خبری جوان

سایت خبری جهان نیوز

سایت خبری جنوب ایران

سایت خبری جمهوری اسلامی

سایت خبری جام جم

سایت خبری جیرفت

سایت خبری چیست

سایت خبری چند ثانیه

سایت خبری چهارباغ

سایت خبری چهارمحال و بختیاری

سایت خبری چهاردانگه نیوز

سایت خبری چاهون

سایت خبری چنارنیوز

سایت خبری چغادک نیوز

سایت چه خبر

سایت خبری حوزه

سایت خبری حوادث

سایت خبری حوزه هنری

سایت خبری حکیم مهر

سایت خبری حقوقی

سایت خبری حوزه علمیه خراسان

سایت خبری حرف تازه

سایت خبری حج و زیارت

سایت خبری خلیج فارس

سایت خبری خوزستان

سایت خبری خبربان

سایت خبری خبرنگاران جوان

سایت خبری خودرو

سایت خبری خبرآنلاین

سایت خبری خوی

سایت خبری خوزستان اهواز

سایت خبری دانشگاه زنجان

سایت خبری دشتستان

سایت خبری دانشگاه آزاد

سایت خبری دقیانوس

سایت خبری دولت

سایت خبری دیده بان

سایت خبری دانشجو

سایت خبری داپکده

عضویت در سایت خبری

استخدام در سایت خبری

تبلیغات در سایت خبری

عضویت در سایت خبری تابناک

سایت خبری ذره بین

سایت خبری باشگاه ذوب آهن اصفهان

سایت خبری باشگاه ذوب اهن

سایت خبری رادیو آزادی

سایت خبری ریاست جمهوری

سایت خبری روز

سایت خبری رئیسی

سایت خبری رجانیوز

سایت خبری رادیو فردا

سایت خبری روزانه

سایت خبری زیتون

سایت خبری زرقان

سایت خبری زاهدان

سایت خبری زنجان

سایت خبری زاگرس

سایت خبری زاگرونا

سایت خبری زاکانی

سایت خبری زاهدان نیوز

سایت خبری ژاکت

سایت خبری جوکر

سایت خبری سوک

سایت خبری سپاه

سایت خبری سیمرغ

سایت خبری سایپا

سایت خبری سرپوش

سایت خبری سازمان تامین اجتماعی

سایت خبری سنگ اهن بافق

سایت خبری سازمان امور مالیاتی

سایت خبری شبکه خبر

سایت خبری شیراز

سایت خبری شهرداری اهواز

سایت خبری شبکه یک

سایت خبری شیرازه

سایت خبری شفافیت

سایت خبری شرکت توانیر

سایت خبری شهرداری نجف آباد

سایت خبری صدا و سیما

سایت خبری صدای آمریکا

سایت خبری صبح قزوین

سایت خبری صبح زاگرس

سایت خبری صومعه سرا

سایت خبری صدای گچساران

سایت خبری صبح ساحل هرمزگان

سایت خبری صدای میانه

سایت های خبری ضد انقلاب

سایت خبری طلوع

سایت خبری طالبان افغانستان

سایت خبری طلا

سایت خبری طلوع کرمانشاه

سایت خبری طرفداری

سایت خبری طوفان یزد

سایت خبری ظریف

سایت خبری عصر ایران

سایت خبری عماریون

سایت خبری عصر ما

سایت خبری عصر دنا

سایت خبری عبارت

سایت خبری عالیجناب

سایت خبری عالیشهر

سایت خبری عصر هامون

سایت خبری ع

سایت خبری غزنویان

سایت خبری غلامرضا تاجگردون

سایت خبری غیرمنتظره

سایت خبری آذربایجان غربی

سایت خبری سازمان غذا و دارو

سایت خبری نگین غرب

سایت خبری صنایع غذایی

سایت خبری اسلام آباد غرب

سایت خبری فرارو

سایت خبری فارس

سایت خبری فردای کرمان

سایت خبری فارکس

سایت خبری فردا

سایت خبری فوری

سایت خبری فرهنگیان

سایت خبری فرمانداری اهواز

سایت خبری قطره

سایت خبری قوه قضاییه

سایت خبری قم

سایت خبری قطار

سایت خبری قزوین

سایت خبری قشم

سایت خبری قلم

سایت خبری قفقاز

سایت خبری کلمه

سایت خبری کنارصندل

سایت خبری کرونا

سایت خبری کانون پرورش فکری

سایت خبری کانون وکلای البرز

سایت خبری کوبار

سایت خبری کیش

سایت خبری کیهان

یک سایت خبری

سایت خبری شبکه یک سیما

سایت خبری اخبار شبکه یک

سایت خبری تیتر یک

سایت خبری گل رامیان

سایت خبری گلستان

سایت خبری گویا

سایت خبری گریشنا

سایت خبری گناوه

سایت خبری گروه طالبان

سایت خبری گندم پرس

سایت خبری گچساران

سایت خبری لات لیل

سایت خبری لیمر

سایت خبری لاهیجان

سایت خبری لرستان

سایت خبری لارستان

سایت خبری لنگه نیوز

سایت خبری لیکک

سایت خبری لالی نیوز

سایت خبری منچستر یونایتد

سایت خبری مشرق

سایت خبری مهر

سایت خبری مجلس

سایت خبری مسجدسلیمان

سایت خبری محسن رضایی

سایت خبری مشهد

سایت خبری مدارا

سایت خبری نیروی انتظامی

سایت خبری نگام

سایت خبری نسیم

سایت خبری نفت نیوز

سایت خبری نواندیش

سایت خبری نفت ما

سایت خبری نجوا

سایت خبری نو

سایت خبری وزارت نیرو

سایت خبری وزارت بهداشت

سایت خبری وزارت اطلاعات

سایت خبری واضح نیوز

سایت خبری واتساپ

سایت خبری ورزش سه

سایت خبری وزارت جهاد کشاورزی

سایت خبری وای جی سی

سایت خبری هرمزگان

سایت خبری همصدا

سایت خبری هرانا

سایت خبری هه نگاو

سایت خبری همشهری

سایت خبری همدان

سایت خبری هرمز

سایت خبری ها

سایت خبری یزد

سایت خبری یاسوج

سایت خبری یافته

سایت خبری یزد فردا

سایت خبری یورونیوز فارسی

سایت خبری یکتاپرس

سایت خبری یگان ویژه ناجا

سایت خبری 11نیوز

سایت خبر 19 شبکه یک

سایت خبر 14

سایت خبری شبکه 1 سیما

سایت خبری کرمانشاه 19

سایت خبری شیراز1400

سایت خبری انتخابات 1400

سایت خبر شبکه 1

سایت خبری 2030

سایت خبری 2020

سایت خبری 24

سايت خبري 20 30 شبكه دو

سایت خبری 20و30

سایت خبری 24 تقویم 1400

سایت خبری 24 آنلاین

سایت خبر 2030

سایت خبری ورزش 3

سایت خبری ۲۰ 30

سایت خبر شبکه 3

سایت مجله خبری 20/30

سایت خبری 433

سایت خبری 598

سایت خبر شبکه 5

سایت خبری 6 بهمن

سایت خبر 6

سایت خبری 8دی

سایت خبری 8 صبح

سایت خبر 8.30

سایت خبری 90

سایت خبری ورزشی 90

سایت خبر ورزشی 90

سایت خبری ساعت 24 تقویم 99

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن