چگونه از باقیمانده حجم اینترنت همراه اول مطلع شویم؟

چون از لحاظ خدمات اینها زیر صفر بودند وحالا با کشورهای توسعه یافته مقایسه میشند .ولی در ایران ما ادای پیشرفته

توسط ATROTICNEWS در 29 دی 1399

چون از لحاظ خدمات اینها زیر صفر بودند وحالا با کشورهای توسعه یافته مقایسه میشند .ولی در ایران ما ادای پیشرفته را درمیاریم ولی … در صورت تمایل لینک این مقاله آموزشی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای انتقال اینترنت ایرانسل خط به خط شما می توانید بسته های اینترنت همراه روزانه ۱۵ مگابایتی، هفتگی ۱۰۰ مگابایتی و ۲۰۰ مگابایتی ۳۰ روزه را انتقال دهید. مشترکین همراه اول با مراجعه به سایت اصلی همراه اول می توانند با توجه به احتیاج ها و و الگوی مصرف خود، اطلاعات جامعی درباره هر کدام پیدا نموده و نیز نسبت به انتخاب هر کدام از بسته های اینترنتی فوق الذکر اقدام نمایند. باید بسته هاشونو درست کنن یا ما خطمونو عوض می کنیم و از همراه اول در حد صحبت کردن استفاده میکنیم چون با این بسته ها هیچ جوره مدیریت هزینه نداریم. مردم ولی عادت کردن همونجور که واسه ماشین که گرون شد صف کشیدن واسه بسته نت هم صف میکشن میخرن.

حذف برخی بستههای اینترنت همراه اول - ITIRAN - آی تی ایران از روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که دارای بسته هوشمند هستند، تا پایان بسته خود میتوانند از آن استفاده کنند. در ادامه، اطلاعیه این شرکت در ارتباط با این بستههای هوشمند اینترنتی را مرور میکنیم. از ارديبهشت ۱۳۹۴، بسته هاي هوشمند اينترنت ديگر قابل خريداري نيستند. با بسته های 2 گیگ چقد میتونیم توی کلاسها شرکت کنیم؟ بسته های اینترنت ایرانسل ثابت در قالب سرویسهای هفتگی، یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه قابل خریداری خواهد بود. در این بخش 8 بسته اینترنتی مختلف توسط همراه اول ارائه شده است. در هر لحظه میتونید میزان حجم بافی مونده اینترنت همراه سیم کارتهای دائمی و اعتباری رو چک کنید. در سرعت اینترنت می باشد . پس از ثبت نام در اپلیکیشن، از صفحه اصلی، گزینه شارژ و اینترنت را انتخاب کنید. چرا که مبلغ پرداختی برای اینترنت از آنجایی که میتواند یک امر بلند مدت قلمداد شود، برای کاربران نکته مهمی تلقی شده و اکثریت سعی میکنند تا اپراتوری که خدمات مدنظر آنها را با قیمت بهتری ارایه میدهد، به عنوان گزینه اصلی قرار دهند.

گزینه Access Point Names را یا “نام نقاط دسترسی” را انتخاب نمایید. برای خرید بسته اینترنت همراه اول با اپلیکیشن پیشخوان 24 کافیست ابتدا نرم افزار را استورهای معتبر یا سایت پیشخوان 24 روی گوشی موبایل خود نصب کنید. واقعیت این است که نمی توانیم در قالب یک نسخه فراگیر بگوییم که فلان بسته از اوپراتور ایرانسل یا اوپراتور همراه اول بهترین است و توصیه کنیم که همه از آن استفاده کنند. تجارتنیوز در هفته قبل، گزارشی را با موضوع افزایش قیمت اینترنت همراه اول و خبری را در مورد جریمه اپراتورها به خاطر افزایش قیمت بستههای اینترنت منتشر کرد. برخی از کاربران به افزایش قیمتها و کاهش حجم بستههای اینترنت همراه معترضند. اگر در خانوادهای زندگی میکنید که تمام اعضای آن از بسته های اینترنت ایرانسل استفاده میکنند، میتوانید از بستههای اینترنت چند کاربره بهرهمند شوید. «مگه فقط اوپراتورهای همراه این کارو کردن الان adsl ها و خط های ثابت هم حجم بسته هاشون رو تغییر دادند. بخدا هزینه ها خیلی سنگین شده.

برخی از مدیاهایی که از طرف دوستان و آشنایان برای شما ارسال میشود مانند: عکس، آهنگ و دیگر فایل ها را به صورت اتوماتیک دانلود میکند وچون حجم موارد دانلودی در بعضی فایل ها به چندین گیگ میرسد و خیلی سریع حجم اینترنت شما را تمام میکند. «حالا یه چیز جالبتر که تازه متوجه شدم درباره خطهای دائمی هست که علاوه بر ۹ درصد ارزش افزوده ای که موقع خرید بسته ها به مبلغ بسته اضافه میشه و آبونمان ماهیانه، در آخر ۹ درصد کل مبلغ بدهی مون رو هم به مبلغ قبض اضافه میکنن. یا تماس های صوتی استفاده میکنید باید بدانید که حجم دیتای رد و بدل شده این برنامه ها بسیار زیاد است و تقریبا اگر چند ساعت از آنها مداوم استفاده کنید حجم اینترنت شما را به طور چشمگیری کاهش میدهند. اگر میخواهید از برنامه های استفاده کنید که با آن تماس یا چت تصویری دارید باید بدانید؛ مصرف دیتای و حجم اینترنت این نرم افزارها بسیار بالاست ولی اگر از چت های ویدیویی با نرم افزارهای نظیر اسکایپ، ایمو و..

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن