لوله پلیکا 3 اینچ

لوله پلیکا 3 اینچ یکی از لوله های پلیکا کاربرد است از لوله پلیکا 3 اینچ در موارد متعددی از حمله به عنوان هواکش

توسط ATROTICNEWS در 24 مرداد 1400
لوله پلیکا 3 اینچ یکی از لوله های پلیکا کاربرد است از لوله پلیکا 3 اینچ در موارد متعددی از حمله به عنوان هواکش، عبور دهنده سیم برق و...می توان استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با لوله پلیکا 3 اینچ بپردازیم. در صورتی که می خواهید در مورد لوله پلیکا 3 اینچ اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید. لوله پلیکا سه اینچ یکی از انواع لوله های پلیکای پرمصرف است که در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله پلیکا 3 اینچ

انواع مختلفی از لوله های پلیکا وجود دارد که در اندازه های مختلف قابلیت تقسیم بندی شدن دارند، لوله پلیکا 3 اینچ یکی از انواع لوله پلیکا گلپایگان است که از جنس پلاستیک می باشد. سایز این لوله های پلاستیکی در بازار بر اساس میلیمتر عنوان می شود و اندازه آن نیز برابر با 90 میلی متر است. لوله های فلزی برخلاف لوله های پلاستیکی، بر اساس اندازه اینچ اعلام می شوند. این لوله از جنس مواد نو پتروشیمی است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد.

کاربرد لوله پلیکا سه اینچ

لوله پلیکا سه اینچ را می توان در انواع لوله های پلیکای معمولی، لوله های پلیکای نیمه قوی و لوله های پلیکای فشار قوی دسته بندی کرد. و با قیمت ارزان از سایت اکروتیک نیوز خریداری نمود. علاوه براین سه نوع لوله، سایر انواع لوله های پلیکا نیز وجود دارد که در صنعت و ساختمان قابل استفاده هستند. به طور کلی اندازه لوله های پلیکا از 20 میلی متر تا 400 میلی متر متغیر است و شما با توجه به نیازی که دارید این نوع از لوله های پلیکا را می توانید خریداری کنید. با توجه به کاربردهایی که لوله های پلیکا دارند تمام تلاش سازندگان این است که در ساخت آنها استانداردهای لازم رعایت شود و این لوله از کیفیت کافی برخوردار باشند. از مهمترین کاربرد لوله پلیکا سه اینچ می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

-          جهت عبور هوا در حمام و توالت از لوله در کانال های عبور هوا استفاده می شود.

-          در ساختمان ها از لوله پلیکا برای عبور دادن سیم ها و کابل های برق استفاده می کنند.

-          در پشت بام ها به منظور جمع آوری آب باران و همچنین ناودان استفاده می شود.

-          از این لوله ها می توان برای شبکه فاضلاب داخل ساختمان استفاده کرد.

-          با استفاده از لوله های پلیکا می توان شبکه خانگی فاضلاب را به فاضلاب شهری اتصال کرد.

تصویر 2

قیمت لوله پلیکا سه اینچ، قیمت لوله پلیکا 5 اینچ و قیمت لوله پلیکا 8

قیمت لوله پلیکا سایز 3، 5 و 8 اینچ بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است. همانطور که گفته شد لوله های پلیکا در سایزهای معمولی، نیمه قوی و فشار قوی وجود دارند، به دلیل این که سایز معمولی از وزن سبک تری برخوردار است در مقایسه با دو نوع دیگر قیمت ارزانتری دارد. قیمت دلار نیز نقش تعیین کننده در نرخ لوله پلیکا 3، 5 و 8 اینچ دارد به دلیل این که مواد اولیه آنها وارداتی از نوسان دلار باعث افزایش و کاهش قیمت آن می شود.

قیمت لوله پلیکا سه اینچ شاخه شش متری در حدود 250000 تومان، قیمت لوله پلیکا 5 اینچ شاخه 6 متری در حدود 450000 تومان و قیمت لوله پلیکا 8 اینچ، شاخه 6 متری در حدود 1100000 تومان است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن