قیمت پرشیا موتور زانتیا مدل 83 - سایت قیمت خرید هزینه

اختلاف وزن اس دی و تیپ 5 فقط 32 کیلو هست البته من رو باسکول نرفتم فقط اعداد گفته شده از سوس کارخانه هست . از ط

توسط ATROTICNEWS در 10 شهریور 1400

اختلاف وزن اس دی و تیپ 5 فقط 32 کیلو هست البته من رو باسکول نرفتم فقط اعداد گفته شده از سوس کارخانه هست . از طرف دیگر، پژو پارس LX هم گرانترین تیپ این خانواده محسوب میشود. مرسدس بنز CLK در واقع گونه کوپه E کلاس محسوب میشود،این مدل در سال ۲۰۰۳ برای اولین بار معرفی شد و در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ واپسین سالهای عمر خود را سپری کرد. گنجایش صندوق بار هم مناسب و بیش از 400 لیتر است تا سی4 برای خانواده ها حکم اتومبیل خرید را هم داشته باشد. 4. مخزن روغن برلیانس را با روغن مناسب پر کرده و بعد درب مخزن را ببندید. ماشین خوب و باکلاسی است نسبت به پرشیا بهتره ولی داشبورد جدیدش یک ضعف داره اونم دستگیره در داشبورد که زود کنده میشه و گیر نمیاد البته میتونید اونو باز کرده و با اضافه کردن یک پیچ درستش کنید امیدوارم این مشکلو ایران خودرو حل کنه! همچنین در پایین سپرها نیز جای ۲ لامپ مه شکن وجود دارد که به کیفیت چراغها خودرو میافزاید. قدیمی بودن طراحی کابین و ظاهر آن با قیمت نسبتا بالایش به هیچ عنوان همخوانی ندارد. اگه دنبال تقویت موتور و لذت رانندگی با یه خودروی سریع رو دارید اول باید برای اینکار هزینه کنید و دوم اینکه این هزینه رو برای روشهای به روز و اصولی انجام بدید .

رو با روشهای اصولی و علمی تقویت موتور مقایسه نکنید . از جمله امکانات برتر پارس کلاس ۱۵ به نسبت پارس کلاس ۱۲ و کلاس ۱۳ می توان به مواردی از جمله اتولاک یا سیستم قفل شدن درب ها پس از حرکت، مسترلاک یا سیستم باز و بسته شدن قفل ها با یک دکمه، سیستم اتو فلاشر یا فعال شدن فلاشر های خودرو با ترمز ناگهانی، تایمر چراغ سقف، سیستم اخطار سرقت با استفاده از بوق خودرو، استفاده از دریچه گاز برقی به جای دریچه گاز سیمی، استفاده از ECU بوش به جای ECU ایرانی، استفاده از سوئیچ طرح پژویی و تاشونده به جای سوئیچ معمولی و طرح ۲۰۶ میباشد. رتبهبندی SAE از اعداد ۰ تا ۶۰ برای تعیین درجه ویسکوزیته روغن موتور استفاده میکند. برای مشاهده مطالب با موضوع ” قیمت زانتیا صفر ” از لینک های زیر استفاده کنید . آقا امیر اگر سوار EF7 شده باشی دیگه سوار هیچ ماشینی زیر 70میلیون سوار نمیشی! سلام من 4 ساله دارم بهترین ماشین تو هم رده های خودش هس ترمزهاش به به پژو پارس و امنیتش سر پیچها با سرعت زیاد به یه ال90 میارزه راحتیش تو هیچ ماشینی ( البته تهم رده ها ) نیس. گفته می شود که در این حالت، خودرو به بهترین شکل می تواند هوا را بشکافد و جلو برود.

قیمت رو چقد بالا گفته? سلام آقا مهدی من خودم 3 روز پیش سورن88 بی رنگ سفید دوگانه سوز کارخونه رو با رینگ اسپرت وضبط فلش خور24 تومن خریدم.به نظرم7 ملیون گرون گفته. یه سمند سورن مدل86 بدون ضبط و باند رینگ اسپرت. بین ال 90 و سورن کدوم بهتره? سلام عزیزان لطفا راهنمایی کنید بنده یه پارس ای ال ایکس موتور زانتیا دارم بنظر دوستان بفروشم سورن بگیرم؟ جالب است بدانید که شرکت فورد با داشتن قویترین موتور 4 سیلندر جهان، صاحب بهترین موتور جهان در این کلاس است به طوری که موتور 1 لیتری و توربو این شرکت با نام اکوبوست قدرتی معادل 174 اسب بخار دارد که بیش از میزان نیرویی است که موتور 2500 سیسی نیسان ایکس تریل تولید میکند. بهترین خریدار پارس ELX , مدل 83 تا 92 به بالاترین قیمت , قیمت از شما خرید از ما … داشبورد مقابل سرنشین آوانته، از یک سطح کاملا صاف و ساده تشکیل شده است که سادگی مفرط آن در دراز مدت، چشم شما را خسته می کند. چهارما:فاصله EF با زانتیا هم بیشتر از 3ماشین بود که تو این شرایط و سرعت بالای 200تا برای اینکه مقاومت هوا تاثیر خودشو بذاره باید فاصلشون کمتراز 4متر بود!

3 4 پاسخ کاربر سایت (30 آبان 1399 ساعت 02:58) عالیه لامصب 5 0 پاسخ آرمین (29 آبان 1399 ساعت 15:00) طرفداران این ماشین شوتی ها هستن و تو عمرشون فقط پژو405 و زانتیا سوار شدن و برای ماشین 45سال پیش فرانسه با قطعات چینی یخه پاره می کنن و تعصب میکشن!!! اوج حقارت تا کجا؟؟؟ فن پیج هم براش میسازن! خلایق هر چه لایق چه دنا چه پارس هیچ تفاوتی ندارن 6 5 پاسخ Ali (14 دی 1399 ساعت 09:27) درود بر شرفت خیلی ها همینجا نوشتن بنز رو میگیره واقعا خنده داره بنز حاصل فناوری برتریپ مهندسان دنیذ هس بعد این elxبیاد ازش رد کنه من به شخصه همچین صحنه ای ببینم دیگه واسه بنز بهم بگن۵میلیون هم باز نمیخرم 2 2 پاسخ آرین (25 آبان 1399 ساعت 10:14) این 195میانگین هست ک شرکت تست کرده ولی تا 220هم میره از دنا پلاس توربو هم زده 200ولی تا 250پر کرده 3 5 پاسخ محمدرضا (24 آبان 1399 ساعت 21:52) یک کلام سلطان باهاش ۲۲۰ تا میرم آخ نمیگه یه بار با دنا پلاس توربو درگ گذاشتم اون بدبخت شاتون زد:))???? 7 8 پاسخ آرمین (29 آبان 1399 ساعت 14:52) یه چیزی یاد گرفتید شاتون شاتون می کنید! هر تعمیرگاهی و نمایندگی که رد میشیم اکثرشون پژو پارس هستن،معیار خوب بودن ماشین که سرعت نیست! نظرت در مورد بدنه ی حلبی پارس چیه؟ همچنین در مورد واشر زدن های مکرر؟؟؟ 9 10 پاسخ علی (23 آبان 1399 ساعت 15:16) با سلام آیا elx۱۶ سوپاپ هنوز هم تولید می شود؟ ممنون میشم راهنمایی کنید 0 11 پاسخ غایب (14 آبان 1399 ساعت 20:27) سلام منELX2000CC دارم باهاش ۲۲۰ بالا هم پر میکنه پس ای چرا نوشته ۱۹۰؟؟؟؟ همیشه هم بار.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از موتور زانتیا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن