تیرآهن 24

تیرآهن 24 را بیشتر بشناسید تیر آهن ۲۴ از پروفیل های شناخته شده و باکیفیت و مستحکم بوده که در مصارف

توسط ATROTICNEWS در 10 آبان 1400

تیرآهن 24 را بیشتر بشناسید

تیر آهن ۲۴ از پروفیل های شناخته شده و باکیفیت و مستحکم بوده که در مصارف ساختمانی و مسکونی، در طیف وسیعی مورد استعمال قرار می گیردهمین جور از پروفیل ها از آلیاژها و متریال مختلفی طراحی و ایجاد می‌شوند. در این زمینه بایستی خاطر نشان نمود که تیر آهن‌ها متناسب حساس دسته بال، بعد ها و شکل، در نوع ها و طبقه بندی های متفاوتی موجود می باشند.

کاربرد تیرآهن 24

ستون ها در ساختمان

از تیرآهن با بال های پهن که به عبارتی تیرآهن هاش هست اهمیت قطر مربی شکل را به تیتر ستون به خصوص ستون های حجیم استعمال می شود. نکته حائز اهمیت در آیتم این جنس این می باشد که چنانچه ساختمانی بیش از یک طبقه داشته باشیم، از تیرآهن 24 به تیتر ستون یکپارچه می توان به کار گیری کرد، به طوری که طول ستون می بایست در اندازه ای باشد که از سقف طبقه بالا خارج زده باشد تا ستون طبقه بعدی را به آن متصل کنند.

تیرهای اصلی

اعضای افقی سازه فولادی را پادشاه تیر می نامنداین جنس بر روی ستون ها و اساسی یاری پلیت ها به یکدیگر متصل شده اند. علاوه بر آن این فرآورده می تواند به تیتر فرمان روا تیر به ستون ها متصل شود که حساس استفاده از نبشی یک طرف آن در طول بال تیرآهن و طرف دیگر به ستون متصل می شودهمین نحو اتصال به شکل پاد شاه تیر مشهور هست که تیرک های میانه هر طبقه را نگه می دارد.

تیرک های میانی

تیرک ها محصولاتی میباشند که از سلطان تیرها و ستون ها کوچک خیس می باشنداین جنس به اسم تیرآهن ریز هم دارای اسمو رسم است و به طور معمول در مقام اعضای میانجی یا این که ستون متصل می شود. به علاوه، همین کالا می تواند به تیتر شاه تیر به ستون های ساختمان متصل شود که دارای استفاده از نبشی یک طرف آن در طول بال تیرآهن و طرف دیگر به ستون متصل می شود. به همین جور اتصال، شاه تیر گفته می شود که تیرک های میانه هر طبقه را محکم نگه می دارد.

تیرآهن خرپا

به عبارتی طور که از اسمش مشخص و معلوم است، از این محصول در تولید خرپا نیز به کار گیری می شود که تیرهای تراس را مانند خرپا در کنار یکدیگر قرار می دهند تا در ساخت انبار، سقف کارگاه و غیره به کارگیری می شودظواهر تیرآهن های خرپا برعکس تیرهای رشته رشته کرومیت باریک خیس می باشند و اهمیت هر سقفی سازگارند و به همین خاطر هم تنوع دارد.

کفی ستون

از تیرآهن 24 می قدرت به عنوان صفحه ها کفی ستونی و صفحه ها فولادی با ضخامت های مختلف استفاده کرد. نکته مثبت استعمال ازاین فرآورده قابلیت و امکان دریل کاری و تولید سوراخ یا این که مشعل کاری به جهت برشکاری و اتصال پیچ است.

جهت اتصال نبشی به ستون ها استعمال از این کفی ها بسیار اثرگذار است و از یک سو به برهان امکان برش و جوش و پیچ کاری می توانند نظیر یک بستر عمل نمایند که نبشی و ستون را به لطف محافظت می نمایند و از آن سو تمام بار را تحمل می کنند.

تیرهای رشته کرومیت

تیرهای کرومیت از تیرک ها باریک خیس هستند اما طول آن ها بلندتر می باشد و به اسم تیر نازک شناخته می شوندهمین تیرک یک سطح نشیمن گاه داراست که بر بر روی تیر کلیدی جا می رود و محکم می شود. تیر آهن ۲۴ از نظر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن