بک لینک چیست؟

در واقع داشتن داده های مخفی WHOIS یک پرچم قرمز است ، اگر در این اطلاعات صاحب وب سایت ها یکسان باشد احتمالا وبل

توسط ATROTICNEWS در 11 بهمن 1399

در واقع داشتن داده های مخفی WHOIS یک پرچم قرمز است ، اگر در این اطلاعات صاحب وب سایت ها یکسان باشد احتمالا وبلاگ ها به هم متصل اند. ما امکان داشتن همه این موارد را در یک جا برای شما فراهم کرده ایم. در حقیقت ، همه چیز از جعبه جستجو شروع می شود و اگر کلمات کلیدی مناسبی انتخاب شود ، رسیدن به بالای موتور جستجوی Google برای شما آسان خواهد بود و وب سایت شما از فرش به تخت سلطنت می رسد. یک شبکه وبلاگ خصوصی (Private Blog Network) که به طور خلاصه PBN خوانده می شود، شبکه ای از وب سایت های معتبر است که برای ایجاد لینک به وب سایت (های) موردنظر شما استفاده می شود تا آن وب سایت هدف، در موتور جستجوی گوگل رتبه بالاتری به دست بیاورد. شبکه وبلاگ نویسی باید کاملا مرتبط با حوزه کاری شما و منحصر به فرد باشد. دوما در متن خبر ، چند بک لینک دائمی بصورت لینک فالو به سایت شما قرار داده میشود .

خرید بک لینک میتواند موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود ولی اگر اصول و استانداردهای لینک سازی را به خوبی بشناسید میتوانید بدون احتمال جریمه شدن از تاثیر شگفت انگیز بک لینک بهره مند شوید. به عبارت دیگر ، تمام آن زمان و انرژی شما را برای خشنود کردن مخاطبان موجود خود اختصاص می دهد وقتی که می خواهید به بازار عرضه کنید ، هزینه های آن را پرداخت می کنید. خرید دامنه، خرید هاست، IP اختصاصی، مدیریت سایتها، تقویت لینکسازی خارجی و به روزرسانی محتوا همگی فعالیتهایی هستند که زمان و هزینه زیادی از شما صرف میکنند. زیرا بک لینک شما بر آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود انتخاب کرده اید. با این کار شما هم تعداد لینک های زیادی در بازه زمانی کوتاه ساخته اید و هم اینکه از صفحات کم ارزشی لینک گرفته اید. افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود. در آن زمان رتبه دهی سایت ها وابستگی زیادی به تعداد لینک و کیفیت آنها داشت و بر طبق الگوریتم پیج رنک گوگل به سادگی می توانستند رتبه بهتری را به سایت خود اختصاص دهند.

گوگل طوری طراحی شده تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را در اختیار کاربر قرار دهد .در واقع نتایج جستجو گوگل بر همین اساس مرتبط میشوند و به فاکتور های دیگری نیز بستکی دارند که یکی از اصلی ترین آنها لینک های وبسایت است. دسترسی تند طراحی سایت شرکتی طراحی سایت پزشکی طراحی فروشگاه اینترنتی درمورد ما ارتباط با ما طراحی سایت طراحی گرافیکی سئو قوانین و مقررات حریم شخصی کاربران تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت طراحی سایت طرح و پردازش مبنا می باشد. فرض کنید شما در زمینه طراحی سایت فعالیت دارید. هیچ مشاور معتبری در زمینه جستجوگرها، شبکه های وبلاگ خصوصی را برای ایجاد لینک یا افزایش بازدید وب سایت توصیه نمی کند. سایت های اجتماعی خیلی می تواند در توسعه هویت اجتماعی شما موثر باشد و حتی صفحه طرفداری یا فن پیج وبلاگ هایی که ایجاد کردید با به روزرسانی منظم تاثیر فوق العاده ای در ترفیک می گذارند. برای ارتقاء موفقیت وب سایت ، وبلاگ ، موضوع و وب سایت خود از PBN استفاده کنید.

اگر شما محتوای جذاب و خاص خودتان را تولید کنید، حتی سایت های بزرگ و معتبر هم از محتوای شما استفاده میکنند و به شما بک لینک میدهند و بک لینک شما را میگیرند. تعداد عکس و لینک بستگی به وبسایت انتخابی شما دارد زیرا هر رسانه از قوانین مخصوص خود پیروی میکند که برای مشاهده قوانین هر وبسایت از قسمت انتخاب کمپین میبایست بر روی گزینه علامت سوال کلیک نمایید تا قوانین هر وبسایت به نمایش درآید. دوباره می خواهیم کمی به عقب تر برگردیم ، درست زمانی که گوگل با روی کار آوردن الگوریتم پنگوئن در سال 2014 سعی کرد تا شبکه های عظیم PBN را از کار بندازد و با متخصصین خود بررسی دقیق تر داشته باشد. اگر این کار را درست انجام دهید ، این استراتژی برای وب سایتی که برای آن می نویسید پیروزی خواهد بود و برای وب سایت خود نیز برنده خواهد شد.

درست است که درک کامل ارزش داده ها در چشم انداز دیجیتالی فعلی دشوار است اما در عصری که “محتوا حکمفرماست”، تولید محتوا براساس استاندارد ها و تکنیک های سئو و بازاریابی ارزش بسیار بالایی پیدا کرده است. من به بازاریابی و کسب و کار اینترنتی علاقه زیادی دارم که باعث شد مقالات در این زمینه در وب سایت وب نید تولید کنم تا دوستان به راحتی و آسانی بتوانند استفاده کنند. مهمترین چیز در بازاریابی موتور جستجو انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. ثبت وبسایت در دایرکتوری مزایای زیادی جهت بهینهسازی وبسایت در موتور جستوجو و افزایش ترافیک آن دارد. با حضور در این سایت های دایرکتوری می توانید از نظر جستجوی محلی نیز بیشتر دیده شوید. در سطح بالایی، بهبود “سئو off-site” یک وب سایت شامل بهبود موتور جستجو و درک کاربر از کیفیت یک سایت است. بایستی خاطرنشان کنیم که موتور جستجوی گوگل، قادر به تشخیص هر نوع الگوریتم و الگویی می باشد. لایه های مختلف این شبکه و اتصالات بین آن ها بین سایت ها ارتباط می اندزد تا لینک ها مانند جریان آب به ترافیک سایت کمک کنند و از این طریق می توانید یک قسمت از متن دلخواه خود را با لینک پولی به صفحات خود متصل کنید.

اطلاعات صاحب سایت را در پایگاه داده WHOIS بررسی کنید. در این شرایط یک کارشناس خبره سایت مورد نظر را بررسی کرده و در صورتی که از خرید و فروش بک لینک در آن مطمئن شود به صورت دستی آن را جریمه خواهد کرد. گوگل از سایت ها انتظار دارد که طبق یک برنامه مشخص ویرایش، بازبینی و بررسی شوند. این طرح مشابه چرخ یا هرم لینک است، به طور فرضی تصور کنید سایتی داریم که در 3 لایه اولیه یعنی سایت پولی ، سایت 1 و 2 ( صفحات اصلی ) و خرید بک لینک 1،2 و 3 سعی می کند ترافیک دریافت کند. یعنی سایت ما به درجهای از اعتبار رسیده است که سایتهای دیگر ما را به کاربران خود معرفی میکنند و به ما بکلینک میدهند. بک لینک یعنی سایت های دیگر آدرس سایت شما را در سایت خود قرار دهند. این نتیجه برای شما معکوس خواهد بود و حتی ممکن است به کار شما پایان دهد.

تا الآن احتمالا متوجه شدید که بک لینک چیه و چطوری به تقویت کسب و کار و وب سایتتون کمک میکنه. شما می توانید طبق لیست تقویت سئو خارجی اهمیت بیشتری ابتدا به بک لینک ، سپس E-A-T و بقیه موارد بدهید. من می خواهم که شما بیشتر بخوانید. این دامنه ای است که از سوی وب سایت های محلی دولتی و وب سایت های خبری محلی لینک دارد و از آنجا کهاین وبسایت از این سایتهای بسیار معتبر لینکهایی دارد ، گوگل همچنین تصور می کند این وب سایت قابل اعتمادی است. اگر مقالات سایت را عینا و بدون هیچ تغییری در شبکه های اجتماعی کپی میکنید باید بدانید که این روش اشتباه است. باید بدانید صفحاتی که مشخص نیست چه هدفی دارند و معلوم نیست که قرار است چگونه به کاربران در جهت رفع مشکل هایشان کمک کنند، نمی توانند در SERP ها رنک بالایی بگیرند. در ادامه استفاده از PBN متوقف نشد و به کمک روش های جدید سعی کرد از موانع الگوریتم ها عبور کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن